قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين

۱۴ بازديد

قيمت ورق طرح سفال پرچين و هر آنچه كه بايد در مورد آن بدانيد! قبل از اينكه ورق طرح سفال پرچين وارد بازار توليد شود، سفال طبيعي رايج بوده و در حال حاضر نيز در بعضي موارد اجرا مي شود. سفال طبيعي جلوه سنتي و طبيعي تري به سقف ويلاها مي بخشيد، اما از نظر …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-ورق-طرح-سفال-پرچين/ https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-ورق-طرح-سفال-پرچين/#respond ويلانما Wed, 27 Jan 2021 08:09:14 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=555

قيمت ورق طرح سفال پرچين و هر آنچه كه بايد در مورد آن بدانيد! قبل از اينكه ورق طرح سفال پرچين وارد بازار توليد شود، سفال طبيعي رايج بوده و در حال حاضر نيز در بعضي موارد اجرا مي شود. سفال طبيعي جلوه سنتي و طبيعي تري به سقف ويلاها مي بخشيد، اما از نظر …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت ورق طرح سفال پرچين و هر آنچه كه بايد در مورد آن بدانيد!

قبل از اينكه ورق طرح سفال پرچين وارد بازار توليد شود، سفال طبيعي رايج بوده و در حال حاضر نيز در بعضي موارد اجرا مي شود. سفال طبيعي جلوه سنتي و طبيعي تري به سقف ويلاها مي بخشيد، اما از نظر اجرا، دوام و آب بندي مشكلات زيادي داشت و در حال حاضر هم دارد كه در ادامه مقاله به آنها مفصل اشاره خواهيم كرد.

چرا سفال طبيعي طرفداران خود را از دست مي دهد؟

سفال طبيعي به دلايل زير رفته رفته طرفداران خود را از دست ميدهد و در حال حاضر نيز خيلي كم مورد استفاده قرار مي گيريد:

  • وزن بسيار سنگين سفال طبيعي كه روي سقف ويلا جهت هر متر مربع حدودا ۸۵ كيلوگرم سنگيني ايجاد ميكند.
  • اوورلب سفال طبيعي بسيار كم ميباشد و روي خرپا از نظر آب بندي مقاوم نيست.
  • به دليل طبيعي بودن سفال، هر لحظه امكان شكستن سفال و مشكلات آب بندي وجود دارد.
  • به دليل نصب سفال طبيعي به صورت چفت و بست با سيم مفتول، امكان نصب عايق حرارتي وجود ندارد.
  • حمل سفال طبيعي به دليل وزن سنگين اين محصول بسيار سخت ميباشد.

تنها در صورتي امكان اجراي سفال طبيعي وجود دارد كه سقف ويلا با بتن شيب بندي انجام شود و روي بتن ايزوگام جهت آب بندي فرش شده باشد. سفال طبيعي تنها جهت نماي ظاهري ويلا و سنتي جلوه دادن شيرواني قابليت نصب را دارد. مشكلات اجراي سفال طبيعي باعث شد كه ورقهاي طرح سفال وارد بازار توليد شوند.اين ورق ها در ابتدا به صورت طولي برش با دستگاه اتوماتيك توليد ميشد و در حال حاضر نيز در رنگ بندي متنوع توليد و عرضه ميگردد.

ورق هاي طرح سفال در عرض ۱ و ۱.۲۵ و در طول دلخواه طبق سفارش مشتري، برش داده ميشوند و ظاهري تقريبا شبيه به سفال طبيعي را دارند. ضخامت ورقهاي طرح سفال طولي برش اكثرا ۵۰/. مي باشد و جهت توليد اين محصول از ورقهاي فولاد مباركهٔ رنگي كوره اي استفاده ميگردد. در ادامهٔ توليد و عرضهٔ ورق كلاسيك طرح سفال طولي برش با رنگ كوره اي معمولي، ورق هاي كلاسيك طرح سفال با رنگ پودري الكترواستاتيك و پلي اورتان كه به صورت تايلي پرسي توليد ميشوند نيز وارد عرصهٔ بازار شدند.

انواع ورق هاي شيرواني طرح سفال

در اوايل توليد، اين ورقها به صورت گالوانيزه و با طرح سينوسي توليد و اجرا ميشدند، اما بعدها فرم هاي مختلف اين ورق مثل ذوزنقه و شادولاين كه به صورت رنگي در رنگ هاي مختلف توليد و عرضه ميگردد نيز وارد بازار شد. در حال حاضر نزديك به دو دهه ميشود كه اين ورقها با مدل طرح سفال ، پرچين و رايكا هم به مرحله توليد رسيدند.

ورق طرح سفال؛ سبك است و جايگزين مناسبي براي سفال طبيعي ميباشد. اين ورق مثل سفال سنگين نيست و همچنين مقاومت آن از سفال بيشتر است.اين ورق به دليل جذب شدن روي پروفيل با پيچ سرمته دار به قدري محكم ميشود كه سرعت بالاي باد هم نميتواند آن را از جايش بلند كند.

ابعاد ورق هاي طرح سفال

از امتيازات اين محصول ؛ اينست كه مونتاژ اين ورق به شكل طولي برش ميباشد و در هر سايزي كه سفارش داده شود، قابليت برش و آماده سازي وجود دارد. شركت ويلانما در زمينهٔ توليد و اجراي ورقهاي طرح سفال نيز فعاليت دارد.

نكته مهم در رابطه با انتخاب ورق طرح سفال جهت پوشش سقف ويلا

نكته قابل ذكر در زمينه اجراي ورق طرح سفال اين است كه قبل از نصب و اجراي اين محصول بايد در صد شيب سازه مورد بررسي قرار گيرد، چون ورق هاي طرح سفال پرچين به دليل هم پوشاني كم بايد روي شيب 35 الي 40 درصد نصب گردد تا از نظر آب بندي مشكلي ايجاد نشود.

ورق طرح سفال چگونه توليد ميشود؟

همانطور كه ميدانيد، ورق طرح سفال به صورت شيت ورق صاف زير دستگاه رولفرمينگ فرم داده ميشود و اين فرمدهي هم براي مدل طرح سفال جنوا و هم براي طرح پالرمو است. ضخامت ورقهاي طرح سفال عمدتا” 50/. ميليمتر مي باشد.

زيرسازي و اجراي ورق طرح سفال

زيرسازي اين محصول ؛ پس از خرپاسازي با پروفيل 40*80 به فاصله 40 سانتي متر با پروفيل 30*50 تيرريزي ميشود. عمدتا جهت عايق ورقهاي طرح سفال از فوم، پشم شيشه و يا پشم سنگ استفاده ميشود. در هنگام تهيه ورقهاي عايق بندي به دنبال شركتي باشيد كه فروش عايق پشم سنگ، پشم سنگ و فوم را با گارانتي كيفيت انجام مي دهد.

كليه خدمات اجرايي شركت ويلانما در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و همچنين همه استان هاي ايران با حمل و نصب به صورت كامل و به قيمت روز تهران اجرايي ميگردد. در شهرهاي خارج از محدوده تهران براي استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد.

ورق طرح سفال كلاسيك پرچين

متريالي كه با نام ورق طرح سفال كلاسيك معروف است، تقريبا مانند خود سفال به صورت تايلي پرسي توليد و عرضه ميگردد. اين ورق به صورت اتوماتيك در داخل كوره با حرارت 230 درجه با رنگ پودري الكترواستاتيك پخته ميشود.

مزاياي ورق طرح سفال كلاسيك تايلي پرسي پرچين

  • از مزيتهاي ورق سفال كلاسيك تايلي پرسي نيز ميتوان به نكات زير اشاره كرد:
  • دارا بودن پرس دالبرينگ دهانهٔ ورق
  • داراي رنگ پلي استر چرمي براق و پلي اورتان سوپرمات
  • آب بندي در درصد شيب ۱۵ الي ۲۵ درصد
  • توليد در ضخامتهاي 40/. _ ۵۰/. و ۶۰/.
  • اجراي زيرسازي پروفيل يا چوب چهارتراش روسي به فاصله ۳۷ سانت جهت هر گام ورق پرچين
  • جنس ورق طرح كلاسيك سفال؛ از ورقهاي رنگي توليد مباركه اصفهان ميباشد كه در رنگها و مدلهاي مختلفي مثل ژنوا، پالرمو و ايتاليايي توليد و عرضه مي گردد. ضخامت ورقهاي رنگي طرح سفال عمدتا 50./. ميباشد. ورقهاي طرح سفال جهت پوشش سقف ويلاها، اجراي پيشاني ساختمان، ورودي منازل، انواع آلاچيق ها و اجراي سردرب پاركينگ مورد استفاده قرار ميگيرد.

    قيمت ورق كلاسيك طرح سفال پرچين

    در زمانهاي بسيار قديم براي اجراي سقف شيرواني از ورقهاي محدودي استفاده ميشد كه آنچنان كيفيت بالايي نداشت و نميتوانست به خوبي سقف را آببندي كند و هر ساله زمان بارش شديد باران، مخصوصا در شمال كشور آسيب هاي زيادي به سقف وارد ميكرد.

    از جمله اين ورق ها، سفالهايي بود كه براي سقف استفاده ميشد و يا در بعضي مناطق ايرانيت سيماني كه بعدها توليد شد نيز مورد استفاده قرار گرفت. اين ورق سيماني نيز مشكلات خاص خودش را داشت و آن شكستن ايرانيت در اثر افتادن شي روي آن و همچنين سنگيني ايرانيت از لحاظ وزن بود. از آن گذشته، وجود آزبست در ايرانيت سيماني و همچنين آردواز باعث شد كه اين متريال ديگر توليد نشود.

    اينگونه مشكلات در رابطه با متريالهاي قديمي، توليد كنندگان را مجبور كرد كه به فكر متريال جديدي باشند كه هم مقاومت بالايي داشته باشد و هم سبك و زيبا باشد. تا اينكه پوشش سقف شيرواني با جنس ورق گالوانيزه و رنگي به مرحله توليد رسيد و روي سقفهاي شيبدار ويلاها، سوله ها و هر سقف ديگري كه شكل شيرواني داشت اجرا شد و خوشبختانه جوابگو بود. همانطور كه ميدانيد در حال حاضر در تمام مناطق ويلايي و سوله ها از اين نوع ورق استفاده ميگردد.

    امتياز ورق هاي طرح سفال پرچين نسبت به ديگر ورق ها

    بارزترين امتياز اين ورق، پرسي بودن دهانه ورق است كه شكل زيبايي به اين محصول داده است. ورق طرح سفال كلاسيك به دليل پودري بودن رنگ آن در مقابل تابش مستقيم آفتاب كاملا مقاومت دارد و تغيير رنگ در اين محصول ايجاد نميشود.

    ورق طرح سفال پرچين در ابعاد 40 سانت در 90 سانت به صورت تايلي توليد ميشود و قسمت همپوشاني اين ورق از هر طرف حدود 11 سانتي متر اوورلب دارد كه كاملا آب بند هست. اين محصول كاملا امتحان خود را در سرما و گرماي شديد پس داده است و به دليل زيبايي و مقاومت بالا، بيشترين اجرا را در سطح كشور داشته و همچنين به كشورهاي اطراف هم صادر ميگردد.

    مشخصات فني ورق هاي طرح سفال پرچين

    ورق طرح كلاسيك با نام تجاري پرچين شناخته ميشود كه روي ورق هم اين نام تجاري حك شده است. شركت پرچين توانسته است با ارائه محصولي با كيفيت بالا و توليد انبوه در اقصي نقاط كشور، نمايندگي هاي متعددي ارائه نمايد. در حال حاضر ورق طرح سفال كلاسيك، بهترين متريال توليد داخل كشور محسوب ميگردد.

    اين محصول در تنوع رنگ و در ضخامتهاي 40/.، 50/. و 60/. ميليمتر توليد و عرضه ميگردد. قيمت ورقهاي كلاسيك پرچين با توجه به ضخامت هاي اعلام شده متفاوت است و قيمتها به روز اعلام ميگردد. لازم به ذكر است كه هر سه عدد تايل پرچين، يك مترمربع سقف را به صورت مفيد پوشش ميدهد. متعلقات پرچين نيز به شرح ذيل ميباشد:

    • تيزه گرد پرچين هر عدد 40 سانتي متري كه هر 3 عدد يك متر طول را پوشش مفيد ميدهد.
    • تيزه هشتي 1 متري
    • نما فرم رنگي 1 متري
    • كلاهك پرچين
    • جهت اطلاع از قيمت روز ورق هاي طرح سفال پرچين با شركت ويلانما در ارتباط باشيد.

    اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورق طرح سفال پرچين) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

    https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-ورق-طرح-سفال-پرچين/feed/ 0

    منبع :ويلانما
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.