قيمت ، بررسي و مشخصات مانيتور منحني گيمينگ شيائومي Mi Curved Gaming Monitor 34

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

قيمت ، بررسي و مشخصات مانيتور منحني گيمينگ شيائومي Mi Curved Gaming Monitor 34

۱۷ بازديد

 

با مانيتور منحني شيائومي ۳۴ اينچ Mi Curved Gaming به ميز كارتان جلوه اي زيبا ببخشيد، اگر قصد خريد و تهيه يك مانيتور 34 اينچ منحني باقيمت نسبتا مناسبرا داريد اين مانيتور شيائوميمي تواند انتخاب مناسبي باشد. پس براي تهيه مي توانيد آن را از فروشگاه دوزين كالا خريداري نماييد و اطلاعات لازم را در مورد قيمت دقيق تر و نحوه خريد از كارشناسان فروش ما دريافت نماييد.

مانيتور منحني گيمينگ 34 اينچ شيائومي مدل MI Curve علاوه بر تمام ويژگي هاي عملكردي كه دارد و تمام گيمر ها را با هر سطح انتظاري تحت تاثير قرار مي دهد ، بسيار زيبا و منحصر بفرد طراحي شده است.

ظاهر بسيار ساده و چشم نواز اين محصول آنرا به انتخاب مناسبي براي تمام سليقه ها تبديل مي نمايد. اين مانيتور داراي ابعاد 24.25 × 52.06 × 81.03 سانتي متري مي باشد و حاشيه هاي آن بسيار ظريف و باريك ساخته شده اند تا فضاي زيادي براي ارائه محتويات در اختيار شما قرار داشته باشد.

Xiaomi Mi Curved Gaming بر كيفيت تصوير نظارت مي كند

كيفيت بسيار بالاي آنها در كنار قيمت پايين، برندهاي مطرح بازار را به چالش كشيده و استقبال فوق العاده كاربران را به همراه داشته است. صفحه نمايش اين مانيتور منحني 34 اينچ بارزولوشنp1440 × 3440WQHDبوده تا براي هميشه شرّ قاب مزاحم اطراف مانيتور در سيستم هاي چند مانيتوره را از سر شما كم كند. اگر كارتان ايجاب ميكند كه چندين وظيفه را همزمان انجام داده و يا از فيلمبازان و گيمرهاي حرفهاي هستيد، قطعاً از مزايا و اهميت داشتن يك مانيتور منحني و عريض مطلع هستيد.

مانيتور Mi Curved Gaming با طراحي ساده، شيك و عاري از هرگونه چراغ RGB، همچنان ميتواند جلوهي خاصي به اتاق و ميز كارتان ببخشد. به كار گرفتن جديدترين و به روزترين تكنولوژي هاي موجود در صنعت همچون رفرش ريت بالا، وضوح تصوير 2K و پنل VA توانسته تركيب رنگ هاي طبيعي و واقعي را براي كاربر به ارمغان بياورد و تجربه خالص و ناب در بازي كردن برايشان فراهم سازد.

اين دو ويژگي در كنار هم ، تصوير بازي را براي كاربر شفاف و صاف مي كند و لذت بخش ترين تجربه را در انجام بازي دارد. شيائومي فعاليت هاي خود را بر روي بخش توليد گوشي هاي هوشمند متمركز كرده است ، اما به دليل استقبال زياد مشتريانش ، فعاليت هاي خود را در زمينه ساير محصولات هوشمند گسترش داده است.

اين برند مانيتورهاي شگفت انگيزي را بر اساس نياز كاربران مختلف طراحي و به فروش مي رساند. در اين بخش ، برنامه ريزي مي كنيم مانيتور 34 اينچي شيائومي بياييد نگاهي به مدل Mi Curved Gaming بياندازيم و موارد مورد علاقه آن را براي ما توضيح دهيم.

شايد در يكي دو سال اخير با شنيدن واژه گيمينگ اولين چيزي كه ناخودآگاه به ذهنتان خطور ميكند، چراغ هاي رنگين كماني RGB است. چيزي كه اين روزها در انواع و اقسام محصولات حرفهاي و حتي سطح پايين گيمينگ ديده شده كه جلوهاي رنگارنگ و خاص به آنها ميبخشد.

اما در مقايسه دو كالا مختلف با هم متوجه ميشويد كه RGB نه تنها فقط جنبه ظاهري داشته و در كارايي تأثيري ندارد، بلكه كمپاني ها هزينه هاي گزافي براي همين چراغ ها به محصولاتشان ميافزايند. شيائومي هم از اين مسئله به خوبي آگاه بوده و به كل دور RGB را خط كشيده تا تجربهاي خالص از گيمينگ را با قيمتي معقول به كاربر هديه دهد.

مانيتور ايسوس مدل Vp228he سايز 21 5 اينچ

در زمينه‌ي درگاه‌هاي ورودي و خروجي، مانيتور جديد شيائومي عملكردي مناسب دارد و از دو درگاه DisplayPort 1.4 به‌همراه دو درگاه HDMI 2.0 پشتيباني مي‌كند. اين درگاه‌ها باعث مي‌شوند مانيتور شيائومي از پس كارهاي زيادي بربيايد. در مانيتور Mi Curved Gaming خبري از درگاه USB نيست، با اين‌حال محصول موردبحث از جك ۳٫۵ ميلي‌متري هدفون پشتيباني مي‌كند.

منبع تغذيه‌ي مانيتور به‌درون آن منتقل شده است و از كانكتور استاندارد AC پشتيباني مي‌كند. اين پايه را مي‌توان ازلحاظ ارتفاع، چرخش به‌سمت چپ و راست يا شيب‌دار كردن، شخصي‌سازي كرد. درضمن به‌منظور استفاده از مانت ۱۰۰×۱۰۰ ميلي‌متري VESA مي‌توانيد پايه را به‌راحتي جدا كنيد.

طراحي مانيتور شيائومي مدل Mi Curved Gaming

اين محصول ولتاژ ورودي از 100 ولت تا 240 ولت را پشتيباني مي نمايد، بنابراين به اين معني است كه تقريباً از تمام استاندارد هاي ولتاژ موجود در اين سياره را پشتيباني مي كند. طراحي پشتي خميده مانيتور اندرويد شيائوميبراكت انعطاف پذيري كه در قسمت پشتي مانيتور جديد شيائومي دارد از بلند كردن، چرخش و كج شدن آن پشتيباني مي كند و همچنين قابليت نصب بر روي ديوار را امكان پذير مي سازد. با وجود ويژگي هاي خارق العاده اي كه مانيتور شيائومي 34 اينچ دارد، بسيار باورش سخت است كه اين مدل اولين مانيتور خميده شيائومي مي باشد. زمان پاسخ دهي ۴ ميلي ثانيه كه بويژه در بازي هاي جنگي بسيار در دقت كار و شليك تاثيرگذار است.

بررسي و مشخصات مانيتور گيمينگ شيائومي 34 اينچ Mi Curved Gaming Monitor

اين مانيتور فوق العاده با بهره مند بودن از محافظت چشم اين مشكل را براي كاربران خود رفع كرده است. با فيلتر كردن رنگ آبي كمترين نور را به چشم هاي شما مي رساند و نمايشگر هنگام پخش محتوا هيچ گونه ارزشي ندارد و تصوير را كاملا صاف و روان براي شما به نمايش ميگذارد. مانيتور گيمينگ خميده 34 اينچ Xiaomi با رفرش ريت 144 هرتز يكي از گزينه هاي مناسب آدم هاي حرفه اي مي تونه باشه. رزولوشن اين دستگاه 3440x1440 پيكسل هست و مي تونه تا 121 درصد از رنگ هاي sRGB رو پوشش بده. همچنين مانيتور منحني گيمينگ شيائومي 34 اينچ Mi Curved Gaming Monitor يك كابل Displayport به همراه دارد و وجود اين پورت DP سبب مي‌شود تا از كيفيت صدا و تصوير HD برخوردار شويد.

به اين ترتيب اتاق شما با انبوهي از سيم و كابل پر نشده و بلكه ظاهر اتاق با اين مانيتور حرفه اي و جذاب، زيباتر هم خواهد شد. شيائومي اين مدل از مانيتور هاي خود را به گونه طراحي كرده تا كاربر بتواند تغييرات دلخواه خود را در زاويه انحناي مانيتور و همچنين چرخش آن ايجاد كند. نمايشگر ها به طور دائم جزء محدوده دستگاه هايي هستند كه سرگرمي هاي نامحدود را براي ما به نمايش در مي آورند.

در نمايشگر MI 34 با توجه به تكنولوژي ها و فناوري هايي كه دارد نهايت كيفيت تصوير را مي توان با آن ها احساس نمود. با توجه به قابليت هايي كه اين مانيتور شيائومي MI 34 دارد يكمانيتور گيمينگتلقي مي شود و مناسب كساني است كه مي خواهند بازي هاي رايانه اي را با با وضوح بيشتر و كمترين تاخيري تجربه نمايند. با پشتيباني Mi Curved Gamingاز قابليت AMD FreeSync Premium Fightsبازي هاي هيجاني را بابيشترين نرخ ورودي و كمترين تاخيريببينيد.

خريد ساندبار شيائومي Mi Tv Soundbar Mdz

شكل پنل مانيتور گيمينگ شيائوميمنحني بودهو مانند ديگر محصولات شيائومي بدنه‌اي ظريف، يك دست و كاملاً مينيمال دارد. از نظر طراحي، اين مانيتور شيائومي ساخناري عالي دارد كه متناسب و استاندارد براي كاربران گيمر و گرافيست ها ساخته شده است. اندازه صفحه نمايش MI34 در ابعاد 34 مي باشد.

بدنه فلزي و تمام مشكي اش و طرح مشبك مانند، بافتي ظريف را به اين مانيتور اعطا نموده كه داراي پوشش پلاستيكي مات در دماي بالا است و لطافت و لمسي عالي را دارد. وجود دكمه هاي پشت مانيتور و پايه چرخش مانند، تنظيمات مربوطه و خودكار را در اختيار كاربر قرار مي دهند؛ به صورتي كه مي توان آن را با توجه به نياز كاربر تغيير داد.

براي مثال در بازي هايي همچون تير اندازي كه به عكس العمل هاي سريع نياز داريد اين ويژگي مي تواند بسيار موثر باشد تا بتوانيد با سرعت بيشتري به هدف شليك كنيد. مانيتور 34 اينچ شيائومي با دارا بودن وضوح بالا ، روشنايي و كنتراست خيره كننده توانايي پخش تصاوير را با بالاترين كيفيت ممكن دارا مي باشد و براي تصاوير بازيها و اتصال به كامپيوتر بسيار مناسب مي باشد.

وضوح فوق‌العاده بالاي 3440×1440 مي تواند وضوح واقع گرايانه را در همه گوشه هاي تلويزيون با بالاترين وضوح رنگ بالا نشان داده تا بيننده قادر به ديدن همه جزئيات رنگ تصاوير باشد. با وجود روشنايي تا 300 نيت و نسبت 1 به 3000 براي كنتراست تصوير ، قابليت زنده كردن دنياي مجازي را دارد تا بازي هاي كنسول و كامپيوتري به خوبي نمايش داده شوند. همچنين قابليت ديدن را در تاريكي با پر كردن نقاط سفيد ، براي گيمر فراهم مي كند كه در نوع خود بي نظير مي باشد.

ميتوانند گرانتر باشند عدوم وجود آن در اين محصول چيزي از قابليتهاي آنرا كم نمي كند. شيائومي آن را در اسپانيا و چند بازار منتخب در منطقه مي فروشد، اما در ايالات متحده ، هند يا بيشتر بازارهاي جهاني كه اين كمپاني در حال حاضر در آن حضور دارد، در دسترس نيست. طبق معمول اين شركت با الگو هاي استفاده از مواد حداقلي بهترين امكانات را براي مانيتور شيايومي به كار برده است.

همانطور كه در توضيحات محصولات آمده است، اين محصول با DP حداكثر فركانس 144 هرتز و با HDMI حداكثر فركانس 100 هرتز را ارائه ميدهد. لازم به ذكر است از آنجايي كه پلي استيشن 4 و 5 هيچكدام از رزولوشن 1440P پشتيباني نميكنند، اين مانيتور براي آنها مناسب نيست و نميتوانيد از حداكثر كيفيت آن استفاده نماييد. اين محصول در حال حاضر موجود نميباشد شما ميتوانيد براي اطلاع موجودي كالا با شماره تماس هاي زير در ارتباط باشيد.

اين خميدگي در استاندارد ترين حالت ممكن با ضريب خميدگي R1500 براي مخاطب دلبري ميكند. اين انحنا باعث ميشه تا شما در محتواي پخش شده در صفحه نمايش غرق بشيد و از بازي كردن با اون لذت هر چه بيشتر رو ببريد. مانيتور شيائومي مدل Mi Curved رو ميشه معجزه شركت شيائومي در حوزه مانيتور هاي گيمينگ دونست. ما هم قصد داريم در تيويونا شما رو با ويژگي هاي اين مانيتور محشر از برند شيائومي آشنا كنيم.

اعتبار و خوشنامي، ضمانت بازگشت كالا 24 ساعت پس از خريد و تضمين اصل‌بودن كالا و پشتيباني 24 ساعته در تمام روزهاي هفته، مارا به اهداف بزرگ اين مجموعه نزديك كرده است. دسترسي به پورت ها در مانيتور اندرويد شيائومي به آساني صورت مي گيرد و نيازمند تلاش زيادي نمي باشد، همچنين اگر نمي خواهيد آشكار باشد يا از دست كودكان محفوظ باشد درپوش مخصوصش را قرار دهيد.

از زماني كه شركت شيائومي توليد محصولات ديجيتال را به فراسوي مرز هاي گوشي هوشمند فرا نهاد و ديديم كه چگونه گستره محصولات خود را افزايش داد و سهم بازار از انواع مختلف محصولات را افزايش داد. در نگاه اول، قاب بسيار نازك 2 ميليمتري اطراف پنل خيلي تاثيرگذار بوده و گوياي طراحي مينيماليستي شيائومي است. به همين دليل احساس سبك تر بودن مانيتور طراحي شيائومي نسبت به مانيتورهاي سنتي به شما دست مي دهد. در كنار اين، انحناي 1500R مانيتور احساسي بي نظير از بودن آن روي ميز را منتقل مي كند.

فروشگاه اينترنتي فابريك كالا با ارائه كالاهاي اصلي و اورجينال با قيمت‏ هاي رقابتي، سعي در جلب رضايت مشتري و پيدا كردن جايگاه خود در بازار فروش كالا دارد. اين فروشگاه با روش ‏هاي اطمينان بخش از جمله تحويل كالا و پرداخت درب منزل براي شهر تهران و نيز مشاوره خريد كالا، به خريداران محترم در امر خريد آسان و مطمئن كمك مي ‏كند. بديهي است با توجه به اينكه محل فعاليت اين فروشگاه در مركز اصلي فروش لوازم خانگي شهر تهران است، كالاها با هزينه كمتر تهيه و به فروش مي‏ رسد. همچنين قيمت ‏ها بر اساس نرخ روز بازار بوده و تفاوت مشهودي با ساير سايت ‏هاي فروش اينترنتي كشور دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.