ورق پرچين در نمايندگي ويلانما

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

ورق پرچين در نمايندگي ويلانما

۱۸ بازديد

 ورق طرح سفال پرچين ورق‌ طرح سفال پرچين ، براي پوشش سقفهاي شيرواني، آلاچيق‌ها، سر درب ورودي و  پاركينگ ساختمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ورق‌هاي طرح سفال كلاسيك پرچين ، بسيار زيبا،مقاوم و در عين حال سبك هستند و از دور نماي سفال طبيعي را به نمايش ميگذارند. تفاوت ورق طرح سفال پرچين …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق پرچين در نمايندگي ويلانما) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

ورق پرچين در نمايندگي ويلانما https://vilanama.ir/blog/ورق-پرچين-در-نمايندگي-ويلانما/ https://vilanama.ir/blog/ورق-پرچين-در-نمايندگي-ويلانما/#comments ويلانما Sat, 23 Jan 2021 09:07:13 0000 وبلاگ https://vilanama.ir/?p=67

 ورق طرح سفال پرچين ورق‌ طرح سفال پرچين ، براي پوشش سقفهاي شيرواني، آلاچيق‌ها، سر درب ورودي و  پاركينگ ساختمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ورق‌هاي طرح سفال كلاسيك پرچين ، بسيار زيبا،مقاوم و در عين حال سبك هستند و از دور نماي سفال طبيعي را به نمايش ميگذارند. تفاوت ورق طرح سفال پرچين …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق پرچين در نمايندگي ويلانما) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

 ورق طرح سفال پرچين

ورق‌ طرح سفال پرچين ، براي پوشش سقفهاي شيرواني، آلاچيق‌ها، سر درب ورودي و  پاركينگ ساختمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ورق‌هاي طرح سفال كلاسيك پرچين ، بسيار زيبا،مقاوم و در عين حال سبك هستند و از دور نماي سفال طبيعي را به نمايش ميگذارند. تفاوت ورق طرح سفال پرچين با سفال طبيعي در اين است كه اين ورق‌ها سبك‌تر، ايمن‌تر، مقاوم تر و زيباتر از سفال طبيعي هستند و مشكلاتي نظير خوردگي و شكستگي كه در سفال طبيعي وجود دارد را ندارند.

در قسمت رويي اين ورق‌ها طي دو مرحله به صورت كوره‌اي و با ضخامت 20 الي 25 ميكرون، رنگ پودري الكترواستاتيك با دستگاه كامواير اتوماتيك پاشيده مي‌شود و قسمت پشت ورق به صورت بي رنگ يا همان گالوانيزه يا گالوالوم مي‌ماند. اين نوع رنگ زدن مرحله‌اي علاوه بر افزايش زيبايي، باعث افزايش مقاومت ورق‌ها در برابر عوامل مختلف محيطي و شرايط متفاوت جوي مي‌شود. همچنين اين نوع از رنگ آميزي ثبات رنگ فوق العاده اي به ورق مي‌بخشد.

 ورق‌ طرح سفال پرچين با جنس گالوانيزه و رنگ پودري الكترواستاتيك _ نمايندگي ويلانماهمپوشاني ورق‌ طرح سفال پرچين از ورود هواي پرفشار به سطح زيرين جلوگيري مي‌كند و همچنين مانع آب دادن سقف مي گردد.

چرا بايد از ورق كلاسيك پرچين در پوشش سقف استفاده كنيم؟

-مقاومت بالا در برابر باد: مقاومت اين ورق تا 200 كيلومتر در ساعت مي باشد. نحوه نصب اين ورق به گونه ايست كه ورق‌ها همپوشاني بسيار زيادي دارند و اين همپوشاني زياد از ورود هواي پرفشار به سطح زيرين جلوگيري مي‌كند. استفاده از لوازم جانبي و متعلقات مناسب در هنگام نصب اين نوع ورق، پوششي كاملاً يكپارچه و غير قابل نفوذ ايجاد خواهد كرد.

-قيمت مناسب: از ديگر مزاياي ورق طرح سفال پرچين قيمت مناسب آن است. دلايلي كه قيمت مناسب و صرفه اقتصادي اين ورق را توجيه مي‌كنند، نصب سريع آن به دليل وزن كم ورق مي باشد.

-نصب سريع و آسان: به دليل سطح پوشش دهي بالايي كه اين ورق دارد، نصب آن بسيار سريع و آسان است.

-سبك وزن بودن: به دليل وزن سبك، هزينه‌هاي حمل كاهش مي يابد و از طرفي اين سبك وزن بودن به نصب سريعتر ورق نيز كمك مي‌كند.

-دوام و عمر طولاني: جنس ورق طرح سفال پرچين؛ از گالوانيزه است، در نتيجه در برابر تمامي شرايط جوي و محيطي پايدار مي باشند.

-حجم كم: اين ورق‌ها حجم زيادي را اشغال نمي‌كنند، بنابراين در يك اتاق يا انبار كوچك هم مي‌توان آن‌ها را نگهداري كرد.

-عدم نياز به رنگ: اين ورق‌ها خودرنگ هستند و در انواع رنگ‌ها در بازار موجود مي باشند، بنابراين نياز به رنگ مجدد ندارند. رنگ بسيار بادوام است و به مرور زمان از بين نخواهد رفت.

-ظاهر زيبا: اين ورق‌ها داراي ظاهري منحصر به فردند و رنگ الكترو استاتيك به آن‌ها زده مي‌شود.

-ضد حريق: ورق پرچين قادر به تحمل دما تا 720 درجه سانتي گراد است و به دليل سبك بودن، در هنگام آتش سوزي ديرتر فرو مي‌ريزد.

-ضد زلزله: تايل ها در هم قفل شده و همپوشاني زيادي دارند، بنابراين در هنگام زلزله ريزش نمي‌كنند. همچنين به دليل سبك بودن، اگر هم ريزش كنند خسارات جدي به ساختمان و افراد داخل آن وارد نخواهند كرد.

-سيستم كامل: علاوه بر تايل هاي اصلي، لوازم جانبي كاملي هم همراه با اين محصول است.

-تنوع رنگ: ورق پرچين طرح سفال در انواع رنگ‌هاي قهوه‌اي، نارنجي، آجري، آبي، قرمز و غيره موجود مي باشد.

-مقاوم در برابر تابش نور خورشيد: اين ورق‌ها در برابر تابش نور خورشيد مقاوم هستند و با گذر زمان تغيير رنگ نمي‌دهند و پوسيده نمي‌شوند.

-قابل نصب در انواع شيب‌ها: پرچين در شيب‌هاي 12 تا 90 درجه قابل نصب است.

-مقاوم در برابر شرايط جوي: در برابر برف، اصابت تگرگ و يخ زدگي بسيار مقاومند. در انواع مختلف شرايط جوي تغيير شكل، ابعاد و اندازه نخواهند داشت. اين ورق ها از آنجايي كه بسيار انعطاف پذير هستند، به دليل تغييرات دمايي و انبساط و انقباض كيفيت خود را از دست نخواهند داد.

مشخصات فني ورق تايل يا پرچين _ ويلانما

  • طول: 980 ميلي متر
  • عرض: 370 ميلي متر
  • قطر: 0.5 و 0.6 ميلي متر
  • وزن هر ورق با ضخامت 0.5 ميليمتر : 1.7 كيلوگرم
  • وزن هر ورق با ضخامت 0.6 ميليمتر: 2 كيلوگرم
  • پوشش هر ورق: 0.34 مترمربع
  • رنگ: الكترواستاتيك

متعلقات و لوازم جانبي پرچين

  • پيشاني از جنس گالوانيزه
  • تيزه هشتي فلزي
  • تيزه گرد
  • كلاهك طرح سفال
  • باكس بارج

ورق طرح سفال پرچين چه نوع متريالي است؟

ورق‌هاي طرح سفال پرچين از نوع ورق‌هاي گالوانيزه رنگي هستند كه به منظور پوشش سطوح شيبدار و انواع سقف‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. از اين پوشش در اجراي سردرب پاركينگ و ورودي ها (در صورتي كه سردرب شيبدار باشد) و نيز پيشاني ساختمان‌ها استفاده مي‌شود.

همانطور كه در بالا اشاره كرديم، از ورق پرچين به دلايل زير استفاده فراواني مي شود:

  • مقاوم در برابر شرايط مختلف جوي، باران هاي شديد، تگرگ و برف
  • مقاوم در برابر باد و طوفان تا 720 كيلومتر در ساعت
  • تنوع رنگ شامل آجري، قرمز، آبي، قهوه‌اي، نارنجي، سبز و غيره
  • گارانتي در برابر چكه
  • دوام 50 ساله در برابر تغيير شكل
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشيد و دوام رنگ
  • قيمت مناسب براي مجري و مشتري
  • كاربرد و نصب سريع و آسان
  • سيستم كامل
  • مقاوم در برابر زلزله

كاربرد ورق طرح سفال پرچين در اجراي پيشاني ساختمان ها به دليل نصب آجري شكل اين ورق است. اين ورق براي سقف پمپ بنزين ها  و انواع ساختمان‌هاي مسكوني، بيمارستان‌ها، ساختمان‌هاي ويلايي و آلاچيق ها و غيره نيز به كار برده مي‌شود. در لغت پرچين به معني ديواري است كه از درآميختن گِل با شاخ و برگ درختان گرداگرد باغ يا كشتزار درست مي‌شود. برخي از پرچين‌ها هم سبز هستند، يعني فقط از گياهان براي ايجاد ديوار در اطراف مزارع و باغ‌ها استفاده مي‌گردد.

شركت ويلا نما با بيش از 20 سال سابقه ي درخشان در امر نمايندگي فروش ورق پرچين و همچنين ، اجراي ورق پرچين در طرح هاي مدرن بر روي انواع سقف هاي شيبدار ، اولين نماينده ي فروش شركت پرچين مي باشد .لذا قيمت فروش به روز و آنلاين ورق پرچين را از ما به قيمت درب كارخانه بخواهيد.

زمان خريد ورق پرچين حتما به آرم تجاري پرچين دقت فرماييد تا خريدي با كيفيت را تجربه كنيد.

حدود دو دهه از توليد ورق پرچين مي گذرد و همچنان در كل كشور مورد استقبال بوده و نامي آشنا در بين محصولات شيرواني داخلي مي باشد.

 

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (ورق پرچين در نمايندگي ويلانما) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

https://vilanama.ir/blog/ورق-پرچين-در-نمايندگي-ويلانما/feed/ 2

منبع :ويلانما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.