قيمت فروش عايق پشم سنگ

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

قيمت فروش عايق پشم سنگ

۱۴ بازديد

قيمت فروش عايق پشم سنگ + توضيحات محصول عايق پشم سنگ، عايقي صوتي و حرارتي از جنس نوعي سنگ آذرين به نام بازالت ميباشد. بازالت از بازمانده هاي فعاليت هاي آتشفشاني توليد مي گردد و در دماي 1500 درجه سانتي گراد حرارت ميبيند، ذوب ميشود و با روش هاي مخصوص تبديل به اليافي با بافت …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش عايق پشم سنگ) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت فروش عايق پشم سنگ https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-عايق-پشم-سنگ/ https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-عايق-پشم-سنگ/#respond ويلانما Tue, 26 Jan 2021 16:01:43 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=486

قيمت فروش عايق پشم سنگ توضيحات محصول عايق پشم سنگ، عايقي صوتي و حرارتي از جنس نوعي سنگ آذرين به نام بازالت ميباشد. بازالت از بازمانده هاي فعاليت هاي آتشفشاني توليد مي گردد و در دماي 1500 درجه سانتي گراد حرارت ميبيند، ذوب ميشود و با روش هاي مخصوص تبديل به اليافي با بافت …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش عايق پشم سنگ) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت فروش عايق پشم سنگ توضيحات محصول

عايق پشم سنگ، عايقي صوتي و حرارتي از جنس نوعي سنگ آذرين به نام بازالت ميباشد. بازالت از بازمانده هاي فعاليت هاي آتشفشاني توليد مي گردد و در دماي 1500 درجه سانتي گراد حرارت ميبيند، ذوب ميشود و با روش هاي مخصوص تبديل به اليافي با بافت ريز و قطر ميكروني مي شود.

ضريب انتقال حرارتي آن پايين و تحمل دماي آن تا 750 درجه سانتي گراد است. پشم سنگ مقاومت زيادي در برابر آتش دارد و به همين دليل مي توان آن را به عنوان عايق ضد حريق بين ديوارهاي ساختمان نيز مورد استفاده قرار داد. نام انگليسي پشم سنگ rock wool است كه به دليل اينكه جزو خانواده عايق هاي حرارتي است، به آن mineral wool هم گفته مي شود.

مزاياي پشم سنگ

  • هدايت الكتريكي آن صفر و نارساناست.
  • مي توان عايق پشم سنگ را به ابعاد دلخواه برش داد.
  • ضد آلرژي است و ضرري براي انسان ندارد.
  • مانع رشد ميكروب ها، باكتري ها، قارچ ها و حشرات است.
  • وزن پشم سنگ بسيار سبك است و بار اضافي به ساختمان وارد نمي كند.
  • ضد حريق است.
  • سازگار با محيط زيست است.
  • داراي دوام طولاني و طول عمر بسيار زياد است.
  • مواد شيميايي بر روي آن تاثير ندارند و باعث از بين رفتن يا آسيب ديدن آن نخواهند شد
پشم سنگ، عايقي صوتي و حرارتيمعرفي تخصصي پشم سنگ و آشنايي با انواع آن

انواع پشم سنگ و مشخصات فني آن ها

پشم سنگ تخته اي «پشم سنگ اسلب، پشم سنگ پانل»: پشم سنگ تخته اي نوعي عايق صوتي در اجرا سقف ويلا، ديوارها و طبقات ساختمان است كه به منظور جلوگيري از آلودگي هاي صوتي مانند صداي راه رفتن و دويدن مورد استفاده قرار مي گيرد.

پشم سنگ تخته اي به عنوان عايق حرارتي به منظور جلوگيري از اتلاف حرارت و برودت در فصول سرد سال نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موارد ديگر كاربرد آن عبارتند از صنايع توليد كانكس، تونل هاي مترو، ساندويچ پانل، كوره سازي، پتروشيمي، پالايشگاه ها و استوديوهاي صدابرداري. اين عايق ضخامت و دانسيته هاي متفاوتي دارد كه بنا بر نوع كاربرد انتخاب مي شوند.

مشخصات فني پشم سنگ تخته اي

تحمل دما: تا 750 درجه سانتي گراد
دانسيته: 50-30 كيلوگرم بر متر مكعب
ضخامت: 50 ميلي متر
طول: 10 متر
عرض: 120 سانتي متر

پشم سنگ لوله اي، پشم سنگ دور لوله، پشم سنگ ايزوپايپ: اين مدل از پشم سنگ به منظور عايق كاري لوله هاي تاسيسات صنعتي و مسكوني استفاده مي شود. ابعاد آن با توجه به استاندارد رايج لوله ها توليد مي شود و ضخامت هم متناسب با نياز خريدار و درخواست مشتري است. از كاربردهاي پشم سنگ لوله اي مي توان به تاسيسات سرمايش، گرمايش و موتورخانه ها، صنايع نيروگاهي، پتروشيمي، پالايشگاه و بيمارستان ها اشاره كرد.

عملكرد در برابر آتش

از ويژگي‌هاي مهم عايق پشم سنگ، مقاومت در برابر آتش مي‌باشد. عايق حرارتي پشم سنگ به مثابه نوعي حفاظ در برابر آتش شناخته مي‌شود چون آتش‌گير نمي‌باشد و شعله‌ور نمي‌شود. هنگام بروز حريق سازه‌هاي فلزي (جذب حرارت زياد و داغ شدن)، مقاومت مكانيكي خود را از دست داده و كل سازه فرو مي‌ريزد؛ بنابراين از عايق پشم سنگ براي عايق كاري سازه‌هاي فلزي استفاده مي‌گردد (ستون‌ها و تيرهاي ساختمان را با پشم سنگ با روش‌هاي مناسب عايق كاري مي‌كنند) و حتي تا ده ساعت در صورت تداوم حريق براي سازه هيچ مشكلي به وجود نمي‌آيد.

مشخصات فني پشم سنگ لوله اي

تحمل دما: تا 400 درجه سانتي گراد
دانسيته: 140-120 كيلوگرم بر متر مكعب
ضخامت: 100-25 سانتي متر
قطر: 16-0.5 اينچ
طول: 0.5 متر

پشم سنگ فله خام: پشم سنگ فله خام پس از توليد بدون افزودن هر نوع ماده پيوندي، مستقيما مورد استفاده قرار مي گيرد. كاربردهاي اين نوع از پشم سنگ در فضاهاي ناصاف و بدون شكل مشخص، سازه هاي غير منظم و تجهيزات صنعتي با ويژگي عايق حرارت است. پشم سنگ فله خام قادر به تحمل دماي 750 تا 270- درجه سانتي گراد است.

استفاده از عايق پشم سنگ به عنوان بستر هيدروپونيك

از پشم سنگ به عنوان بستر نشائي و اصلي سبزيجات مختلف استفاده مي شود. از جمله اين سبزيجات مي توان ميخك، رز، بنفشه آفريقايي، گوجه فرنگي، توت فرنگي، خيار، كاهو فلفل و غيره را نام برد. مزاياي استفاده از پشم سنگ به عنوان بستر كشت هيدروپونيك به شرح زير است:

  • محلول غذايي در تمام قسمت هاي پشم سنگ به يك اندازه نفوذ مي كند و رشد نسبت به ساير بسترهاي كشت بهتر خواهد بود.
  • اين بستر استوار و سبك است در نتيجه جابجايي آن راحت تر خواهد بود.
  • سرعت جذب آب و نگهداري رطوبت آن بالاست و تبخير به دليل وجود يك لايه نايلوني در پيرامون اين بستر بسيار كم است.
  • اين ماده غير آلي است و در دماي 1500 درجه سانتي گراد تشكيل مي شود. بنابراين استريل است و امكان رشد هيچ گونه ميكروب و بيماري در آن وجود ندارد.
  • متخلخل است و تهويه ريشه ها بهتر صورت مي گيرد.
  • محتويات آن به سرعت قابل تعويض هستند.
  • ظرفيت تبادل كاتيوني آن صفر است و عناصر غذايي به همان شكل كه وارد محلول مي شوند، قابل جذب هستند.

آناليز كلي الياف پشم

اكسيد سيليسيم: 46%
اكسيد آلومينيوم: 14% دهد
اكسيد تيتانيوم: 5%
اكسيد آهن: 8%
اكسيد كلسيم: 18%
اكسيد منيزيم: 10%

تفاوت پشم سنگ با پشم شيشه _ ويلانما

پشم شيشه از ذوب كردن شيشه و تبديل آن به الياف تهيه مي شود، اما ماده اوليه پشم سنگ بازالت است. در نتيجه پشم سنگ با هزينه كمتر به تراكم بيشتر مي رسد و استفاده از آن صرفه اقتصادي بالاتري دارد.

امروزه مردم با پي بردن به مضرات استفاده از پشم شيشه كه باعث مشكلات عديده اي در بدن انسان ميگردد و خيلي زود كيفيت خود را از دست ميدهد و همچنين به دليل استفاده شدن گرد شيشه در توليد پشم شيشه، خوشبختانه به استفاده از پشم سنگ با تراكم بالا روي آورده اند. مقاومت پشم سنگ و ماندگاري آن در برابر عوامل جوي بسيار بالاتر از پشم شيشه ميباشد.

كليه خدمات اجرايي عايق پشم سنگ در رزومه شركت ويلانما ارائه شده است. خدمات اجراي سقف شيرواني در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و همچنين همه استان هاي ايران با حمل و نصب به صورت كامل و به قيمت روز تهران اجرا مي شود. در شهرهاي خارج از محدوده تهران براي استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد.

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش عايق پشم سنگ) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

https://vilanama.ir/materiales-villa/قيمت-فروش-عايق-پشم-سنگ/feed/ 0

منبع :ويلانما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.