توليد و تأمين قطعات دوچرخه در دانشگاه آزاد اسلامي قوچان

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

توليد و تأمين قطعات دوچرخه در دانشگاه آزاد اسلامي قوچان

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار تيم منطقه اي خبرگزاري آنا از قوچان ، دانشگاه آزاد اسلامي قوچان امروز از حكيم زماني مديرعامل كارخانه آساك قوچان به همراه نمايندگان پيگير پذيرايي كرد. دانشگاه آزاد اسلامي قوچان با توجه به يادبود تفاهم كارخانه دوچرخه سواري آساك قوچان ، چندين مورد سمت الزامات مربوط به دستگاه را ارائه مي دهد. …

توليد و تأمين قطعات دوچرخه در دانشگاه آزاد اسلامي قوچان https://myirannews.ir/استاني/توليد-و-تأمين-قطعات-دوچرخه-در-دانشگاه-آ/ https://myirannews.ir/استاني/توليد-و-تأمين-قطعات-دوچرخه-در-دانشگاه-آ/#respond Sat, 16 Oct 2021 16:08:35 0000 اخبار استاني به گزارش خبرنگار تيم منطقه اي خبرگزاري آنا از قوچان ، دانشگاه آزاد اسلامي قوچان امروز از حكيم زماني مديرعامل كارخانه آساك قوچان به همراه نمايندگان پيگير پذيرايي كرد. دانشگاه آزاد اسلامي قوچان با توجه به يادبود تفاهم كارخانه دوچرخه سواري آساك قوچان ، چندين مورد سمت الزامات مربوط به دستگاه را ارائه مي دهد. …

به گزارش خبرنگار تيم منطقه اي خبرگزاري آنا از قوچان ، دانشگاه آزاد اسلامي قوچان امروز از حكيم زماني مديرعامل كارخانه آساك قوچان به همراه نمايندگان پيگير پذيرايي كرد.

دانشگاه آزاد اسلامي قوچان با توجه به يادبود تفاهم كارخانه دوچرخه سواري آساك قوچان ، چندين مورد سمت الزامات مربوط به دستگاه را ارائه مي دهد.

توليد و توزيع قطعات دوچرخه در دانشگاه آزاد اسلامي قوچان

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قوچان در گفت وگو با آنا از همكاري مسئولين در زمينه هاي فني كارخانه و ايجاد ارتباط ، ارتباط و وابستگي متقابل بين دانشگاه و صنعت تشكر كرد. بين 800 تا 1000 قطعه در روز ، ما مي توانيم به ساخت قطعات بيشتر كمك كنيم.

احسان پولادي افزود: با توجه به ليست اتحادهاي دانشگاه و صنعت توسط صدراعظم و همچنين اصول و سياست هاي دانشگاه ، واحد دانشگاه قوچان دچار بحران است و ما سعي مي كنيم اين كار را انجام ندهيم. براي تجهيزات دوچرخه آساك قوچان در كليه دانشگاههاي كشور به دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان ارسال شده است.

مديرعامل كارخانه دوچرخه سواري آساك نيز با قدرداني از اين مراسم يادآور شد: در همين حال ، بيشتر قطعات صنعتي از چين ، تايوان و ديگر شهرهاي تهران و مشهد ، كه جالب ترين مكان هاي شناخته شده است ، وارد كارخانه شدند.

توليد و توزيع قطعات دوچرخه در دانشگاه آزاد اسلامي قوچان

حكيم زماني دروازه صنعتي قوچان را فقط يك كارخانه دوچرخه سواري مي دانست و مي افزايد: در گذشته توليد به حدود پنج هزار رديف در سال محدود مي شد كه به 10 هزار توليد در ماه افزايش يافته بود.

انتهاي پيام / 4103/4062 /

https://myirannews.ir/استاني/توليد-و-تأمين-قطعات-دوچرخه-در-دانشگاه-آ/feed/ 0

نحوه ی دوچرخه سواری برای کودکان

برای آموزش اصول رکاب زدن به کودکان، می توانید از چرخ کمکی استفاده کنید. از پشت، هوای کودک را داشته باشید و پشت زین را نگه دارید و بگذارید رکاب بزنند. وقتی کودک شروع به حفظ تعادل خود کرد، اجازه دهید بایستد و یک پا را پایین بگذارد. علائم اوریون در کودکان

با گذشت زمان سعی کنید زین را برای چند ثانیه رها کنید و ببینید وضعیت تعادلی او چطور است. اگر خوب است، بگذارید دستانتان 5 ثانیه از زین دور شود، سپس 10 ثانیه و همانطور که پشت سر کودک راه می روید، به مرور این زمان را افزایش دهید.

تعویض دنده را به کودک یاد دهید و با مراقبت کامل، از او بخواهید که دنده ها را عوض کند. یادگیری جدول ضرب با 15 بازی

نحوه دوچرخه سواری برای بزرگسالان

هرگز برای یادگیری دوچرخه سواری دیر نیست! شما در هر سن و زمانی می توانید اینکار را به بهترین نحو انجام دهید.

ابتدا به نکات 1 تا 4 توجه کنید و قبل از شروع رکاب زدن، آنها را رعایت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.