از ورود افراد غيرمتخصص به طب سنتي جلوگيري شود

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

از ورود افراد غيرمتخصص به طب سنتي جلوگيري شود

۱۱ بازديد

در ديدار با مديركل سازمان نظام هاي پزشكي ايران و مديركل داروهاي تكميلي وزارت بهداشت تاكيد شد كه بايد از ورود افراد غير متخصص و غير دانشمند در اين زمينه جلوگيري شود. وي گفت: طب سنتي بايد بر اساس سياست هاي ارتباطي سلامت تدوين شود و از به حاشيه راندن آنها جلوگيري شود. بر اساس …

از ورود افراد غيرمتخصص به طب سنتي جلوگيري شود https://moonnews.ir/از-ورود-افراد-غيرمتخصص-به-طب-سنتي-جلوگي/ Thu, 14 Oct 2021 13:16:15 0000 اجتماعي https://moonnews.ir/از-ورود-افراد-غيرمتخصص-به-طب-سنتي-جلوگي/ در ديدار با مديركل سازمان نظام هاي پزشكي ايران و مديركل داروهاي تكميلي وزارت بهداشت تاكيد شد كه بايد از ورود افراد غير متخصص و غير دانشمند در اين زمينه جلوگيري شود. وي گفت: طب سنتي بايد بر اساس سياست هاي ارتباطي سلامت تدوين شود و از به حاشيه راندن آنها جلوگيري شود. بر اساس …

در ديدار با مديركل سازمان نظام هاي پزشكي ايران و مديركل داروهاي تكميلي وزارت بهداشت تاكيد شد كه بايد از ورود افراد غير متخصص و غير دانشمند در اين زمينه جلوگيري شود. وي گفت: طب سنتي بايد بر اساس سياست هاي ارتباطي سلامت تدوين شود و از به حاشيه راندن آنها جلوگيري شود.

بر اساس اعلام اداره كل روابط عمومي ماه نيوز و سازمان نظام هاي پزشكي ، دكتر محمد رئيس زاده مديركل دفتر داروهاي ايراني و مكمل وزارت بهداشت در اين ديدار با دكتر نفيسه حسين يكتا ديدار كرد. بايد بر اساس شواهد علمي ، صحيح و دقيق و پذيرش افراد غير متخصص و بي تجربه كه به حاشيه طب سنتي رانده شده اند ، باشد. متوقف شد.

وي افزود: پزشكاني كه در زمينه طب سنتي فعال هستند و مطابق با اصول علمي اين رشته فعاليت مي كنند و طبيعتاً مداخله غير پزشكان مورد حمايت قرار نمي گيرد و مسئولان مربوطه بايد اين موضوع را جدي بگيرند.

رئيس سازمان نظام هاي پزشكي خاطرنشان كرد: اساتيد و اساتيد برجسته اي در اين زمينه وجود دارد. بنابراين استفاده از متخصصان در اين زمينه ضروري است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.