امكان ايجاد بنكرينگ در دهانه ي اروند رود وجود دارد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

امكان ايجاد بنكرينگ در دهانه ي اروند رود وجود دارد

۱۴ بازديد

سعيد محمد ، گزارشگر ماه نيوز در آباد مي گويد: “ما موضوع را از طريق استانداري خوزستان پيگيري كرديم.” لنگر انداختن كشتي ها مي تواند كمك كند. در حال حاضر ، سطح آب كشتي ها در رودخانه ارويند به دليل عدم لايروبي بسيار پايين است. در حال حاضر هيچ وعده قطعي در اين زمينه وجود …

امكان ايجاد بنكرينگ در دهانه ي اروند رود وجود دارد https://moonnews.ir/امكان-ايجاد-بنكرينگ-در-دهانه-ي-اروند-رو/ Sat, 16 Oct 2021 00:49:24 0000 استاني https://moonnews.ir/امكان-ايجاد-بنكرينگ-در-دهانه-ي-اروند-رو/ سعيد محمد ، گزارشگر ماه نيوز در آباد مي گويد: “ما موضوع را از طريق استانداري خوزستان پيگيري كرديم.” لنگر انداختن كشتي ها مي تواند كمك كند. در حال حاضر ، سطح آب كشتي ها در رودخانه ارويند به دليل عدم لايروبي بسيار پايين است. در حال حاضر هيچ وعده قطعي در اين زمينه وجود …

سعيد محمد ، گزارشگر ماه نيوز در آباد مي گويد: “ما موضوع را از طريق استانداري خوزستان پيگيري كرديم.” لنگر انداختن كشتي ها مي تواند كمك كند. در حال حاضر ، سطح آب كشتي ها در رودخانه ارويند به دليل عدم لايروبي بسيار پايين است. در حال حاضر هيچ وعده قطعي در اين زمينه وجود ندارد ، زيرا منطقه آزاد تنها تصميم گيرنده در اين زمينه نيست ، اما با كمك نمايندگان مي توانيم فضايي را در پارلمان ايجاد كرده و به آنها در اين امر كمك كنيم.

وي افزود: در حال پيگيري مسائل ديگري هستيم كه از طريق منطقه آزاد به اقتصاد كشور كمك مي كند. بانك هاي ارزي و آبشارها در منطقه آزاد در حال راه اندازي هستند و دولت در اين مورد مثبت است و با برخي از مردم در حال مذاكره است. اين مناطق و ارز خارجي كشور مي تواند به اقتصاد كمك كند.

دبير شوراي عالي منطقه آزاد تجاري و اقتصادي با بيان اينكه قوانين و مقررات منطقه آزاد در موارد ديگر در حال اصلاح است ، تصريح كرد: اما دستگاه ها با اين قانون مطابقت ندارند. در منطقه آزاد ، مدير منطقه قادر مطلق منطقه است و دستگاه ها بايد با آن ادغام شوند.

محمد ؛ وي يادآور شد: بسياري از لوازم خانگي از آنها استفاده مي كنند اما هزينه آنها را پوشش نمي دهند. منطقه آزاد داراي مشكلات آب ، فاضلاب و برق است ، به ويژه در ارويند ، و بسياري از اين مسائل به اين دليل است كه بخش هاي مربوطه عوارض خود را دريافت مي كنند و اما وقتي نوبت به ارائه خدمات به منطقه مي رسد ، آنها عقب نشيني مي كنند و مي گويند كه اين زمينه بايد كار كند. اگر آنها تمام كارها از جمله هزينه و درآمد را به ما بسپارند ، ما به عنوان متولي عمل خواهيم كرد. اما وضعيت فعلي خوب نيست و منطقه آزاد بايد به مسير خود بازگردد و مدير منطقه بايد از اختيارات كامل و كافي براي مديريت صحيح برخوردار باشد. تصميم گرفته شد كه لايحه اي در پارلمان معرفي شود كه پيش نويس آن را آغاز مي كنيم. با همكاري و ما آن را براي تصويب در اسرع وقت به دولت ارسال مي كنيم و سپس در پارلمان معرفي مي شود.

وي گفت: امروز به دليل عدم تمركز ، مشكلات زيادي در مديريت داريم كه ماليات بر ارزش افزوده يا ماليات بر درآمد در منطقه آزاد با قانون يك ساعته لغو مي شود. ما بايد قوانين را رعايت كنيم و روزنه هاي قانون را ببنديم تا دستگاه ها نقض نشوند.

وي افزود: مهمترين دغدغه ما مسائل فرهنگي و اجتماعي در منطقه آزاد است ، هر منطقه اي كه بخواهد در منطقه آزاد باشد بايد داراي ارتباط فرهنگي و اجتماعي باشد و در عين حال مشكلي براي مردم محلي ايجاد نكند. مردم. بايد شاهد تبليغات و رفاه مردم بومي باشيم. همه موارد در دستور كار است و ما آنها را به طور جدي در مقر و مناطق شوراي عالي پيگيري مي كنيم.

وي افزود: “ما قول مي دهيم آنچه را كه مي توانيم انجام دهيم و شرايط خوبي را براي مردم با استفاده از تمام توان خود و ايجاد هماهنگي بين مناطق ، به ويژه دستگاه هاي مربوط به اداره ارويند ايجاد كنيم. هيچ تفاوتي بين آباد و خرمشهر وجود ندارد. و به تلاشهاي ما براي توسعه شهرها و روستاهاي منطقه آزاد ارويند ادامه خواهد داد.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.