فروش فراتر از انتظار نقاشي رشته‌رشته شده «بنكسي»

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

فروش فراتر از انتظار نقاشي رشته‌رشته شده «بنكسي»

۹ بازديد

نقاشي بنكسي “دختر و بادكنك بنكسي” “بنكسي” ، كه زماني زهي بود ، چندين بار با قيمت قابل مقايسه در بازار فروخته شد. به گزارش اخبار ايران من و نوشته گاردين ، ​​يكي از پرتره هاي “بنكسي” ، هنرمند سرشناس خياباني ، به قيمت 18.5 ميليون پوند در بازار به فروش رسيد. اين عكس كه …

فروش فراتر از انتظار نقاشي رشته‌رشته شده «بنكسي» https://myirannews.ir/فرهنگي/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشي-رشته‌رشته/ https://myirannews.ir/فرهنگي/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشي-رشته‌رشته/#respond Fri, 15 Oct 2021 08:14:54 0000 فرهنگي https://myirannews.ir/فرهنگي/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشي-رشته‌رشته/ نقاشي بنكسي “دختر و بادكنك بنكسي” “بنكسي” ، كه زماني زهي بود ، چندين بار با قيمت قابل مقايسه در بازار فروخته شد. به گزارش اخبار ايران من و نوشته گاردين ، ​​يكي از پرتره هاي “بنكسي” ، هنرمند سرشناس خياباني ، به قيمت 18.5 ميليون پوند در بازار به فروش رسيد. اين عكس كه …

نقاشي بنكسي “دختر و بادكنك بنكسي” “بنكسي” ، كه زماني زهي بود ، چندين بار با قيمت قابل مقايسه در بازار فروخته شد.

به گزارش اخبار ايران من و نوشته گاردين ، ​​يكي از پرتره هاي “بنكسي” ، هنرمند سرشناس خياباني ، به قيمت 18.5 ميليون پوند در بازار به فروش رسيد.

اين عكس كه عكس “دختر و بادكنك” است ، پس از شليك در ديدگان همه در تبليغات قبلي به “عشق در سطل زباله” معروف شد.

اين محصول در بازار اخير ساتبي در لندن به قيمت 18.582 ميليون دلار فروخته شد ، اگرچه هزينه برآورد شده پروژه حدود 4 تا 6 ميليون دلار بود.

اين هنر قبلاً در بازار 1 ميليوني ساتبيز در سال 2018 به يك زن اروپايي ناشناس فروخته شده بود. در آن سال ، به محض فروش اثر ، زنگ به صدا در آمد و رنگ خودآموز بود. در نهايت تنها قسمتي از رنگ كه بادكنك قرمز در آن نشان داده شده بود باقي مانده بود.

نقاشي “دختر كوچك و بادبادك قرمز” ، كه دختري را در نزديكي بادكنكي قرمز رنگ به شكل قلب نشان مي دهد ، براي اولين بار در ديوار خياباني در شرق لندن ديده شد و از آن پس چندين بار تجديد چاپ شد.

اگرچه نام “بنكسي” به عنوان يكي از معروف ترين حروف در جهان شناخته مي شود ، اما هويت خاخام مشخص نيست. آثار اين هنرمند بر مسائل سياسي مانند تغييرات آب و هوا ، جنگ ، توجه غيرمجاز و شرايط بحراني متمركز است.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/فرهنگي/فروش-فراتر-از-انتظار-نقاشي-رشته‌رشته/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.