عمران‌خان و سردار باقري تحكيم همكاري‌هاي دوجانبه را بررسي كردند

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

عمران‌خان و سردار باقري تحكيم همكاري‌هاي دوجانبه را بررسي كردند

۹ بازديد

بر اساس اطلاعات شبكه شما ، به گزارش ايرنا ، سردار محمد باقري امشب عازم پايگاه نظامي ايران در اسلام آباد است تا با عمران خان نخست وزير پاكستان ديدار كند. در اين ديدار مقامات دولت پاكستان از جمله وزير دفاع و ديگر مقامات نظامي پاكستان و همچنين سيد محمدعلي حسيني سفير ايران در پاكستان …

عمران‌خان و سردار باقري تحكيم همكاري‌هاي دوجانبه را بررسي كردند https://myirannews.ir/عمومي/عمران‌خان-و-سردار-باقري-تحكيم-همكاري/ https://myirannews.ir/عمومي/عمران‌خان-و-سردار-باقري-تحكيم-همكاري/#respond Wed, 13 Oct 2021 14:16:58 0000 عمومي https://myirannews.ir/عمومي/عمران‌خان-و-سردار-باقري-تحكيم-همكاري/ بر اساس اطلاعات شبكه شما ، به گزارش ايرنا ، سردار محمد باقري امشب عازم پايگاه نظامي ايران در اسلام آباد است تا با عمران خان نخست وزير پاكستان ديدار كند. در اين ديدار مقامات دولت پاكستان از جمله وزير دفاع و ديگر مقامات نظامي پاكستان و همچنين سيد محمدعلي حسيني سفير ايران در پاكستان …

بر اساس اطلاعات شبكه شما ،

به گزارش ايرنا ، سردار محمد باقري امشب عازم پايگاه نظامي ايران در اسلام آباد است تا با عمران خان نخست وزير پاكستان ديدار كند.

در اين ديدار مقامات دولت پاكستان از جمله وزير دفاع و ديگر مقامات نظامي پاكستان و همچنين سيد محمدعلي حسيني سفير ايران در پاكستان و سرهنگ مصطفي قنبرپور از نظاميان ايراني در پاكستان حضور داشتند.

عمران خان در بزرگداشت ديدار خود با آيت الله سيد ابراهيم رئيسي ، رئيس جمهور ايران در ماه گذشته در حاشيه اجلاس شانگهاي در شهر دوشنبه ، بر تعهد دولت پاكستان در توسعه روابط با ايران ، به ويژه در زمينه هاي مرزي ، اقتصادي ، نظامي و … امنيت. ..

سردار باقري بر اساس سخنراني اصلي خود امروز با رئيس ستاد ارتش و فرمانده ستاد مشترك ارتش پاكستان ، مي خواهد روابط بين دو همسايه را تقويت كند كه در سال هاي اخير پيشرفت هايي از جمله امنيت مرزها ديده شده است.

رئيس ستاد ارتش و نخست وزير پاكستان در مورد تحولات اخير در امنيت منطقه ، دولت اسلامي و به ويژه وضعيت افغانستان تبادل نظر كردند.

عمران خان تأكيد كرد كه بحران در افغانستان حل نشده است و بايد يك دولت ائتلافي با حمايت همه گروه هاي داخلي در اين كشور تشكيل شود.

سرلشكر محمد باقري ، رئيس ستاد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران ، عصر سه شنبه همزمان با سرپرستي گروهي از شبه نظاميان ارشد براي تقويت همكاري با پاكستان وارد اسلام آباد پايتخت اين كشور شد. به

سردار باقري در نشست ويژه امروز با ژنرال باجوا ، فرمانده ارتش و ژنرال نديم رضا ، فرمانده ستاد مشترك ارتش پاكستان ديدار كرد.

https://myirannews.ir/عمومي/عمران‌خان-و-سردار-باقري-تحكيم-همكاري/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.