بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند

۸ بازديد

العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطائو و تيراندازي از ساختمان خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است. ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين شبه نظاميان ، مقادير زيادي تجهيزات به منطقه التيو ارسال كرد. …

بيروت متشنج شد / امل و حزب‌الله حاميان را به آرامش فراخواندند https://moonnews.ir/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/ Thu, 14 Oct 2021 12:48:06 0000 بين المللي https://moonnews.ir/بيروت-متشنج-شد-امل-و-حزب‌الله-حاميان-ر/ العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطائو و تيراندازي از ساختمان خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است. ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين شبه نظاميان ، مقادير زيادي تجهيزات به منطقه التيو ارسال كرد. …

العربي الجديد از تنش و ناآرامي در منطقه الطائو و تيراندازي از ساختمان خبر داد. برخي منابع همچنين صداي انفجار را گزارش كرده اند كه گفته مي شود در اثر انفجار خمپاره B7 ايجاد شده است.

ارتش لبنان نيز پس از تبادل آتش بين شبه نظاميان ، مقادير زيادي تجهيزات به منطقه التيو ارسال كرد.

بيروت دچار تنش شد و حزب الله از طرفدارانش خواست آرام شوند

حزب الله و امل در لبنان از هواداران خود خواستند كه آرامش خود را حفظ كرده و از اقدامات تحريك آميز خودداري كنند. تظاهركنندگان در بيانيه مشتركي تاكيد كردند كه هدف حمله به معترضان “فروپاشي كشور در درگيري” است.

در اين بيانيه آمده است: ما از حاميان خود مي خواهيم كه آرامش خود را حفظ كرده و از تحريكات مخرب خودداري كنند.

بيروت دچار تنش شد و حزب الله از طرفدارانش خواست آرام شوند

منابع امنيتي گفتند كه در اين تيراندازي دو نفر كشته و 20 نفر ديگر زخمي شدند.

ارتش لبنان اعلام كرد كه گشت ها در جاده ها فرود آمده تا افراد مسلح را كه تيراندازي كرده اند ، بگيرند. ارتش لبنان هشدار داده است كه به هر فرد مسلحي كه در جاده ديده شود شليك مي كند. فرماندهي ارتش لبنان از غيرنظاميان خواست در اسرع وقت خيابان ها را ترك كنند.

نجيب ميكاتي ، نخست وزير لبنان ، پس از كشته و زخمي شدن افراد زيادي در جريان تيراندازي ها در منطقه الطايوا ، از همه خواست آرامش خود را حفظ كرده و به هر دليلي از خيانت خودداري كنند و همزمان يك جلسه فوق العاده نيز تشكيل داد. شوراي امنيت ملي

بر اساس اين گزارش ، دادگاه تجديدنظر لبنان امروز (پنجشنبه) براي دومين بار درخواست بركناري قاضي بيتار را با توجه به مسائل اخير مربوط به پرونده انفجار بندر بيروت رد كرد.

روز سه شنبه ، قاضي تحقيق قضاوت طارق بيطار دستور بازداشت علي حسن خليل ، يكي از اعضاي جنبش امل را صادر كرد. خليل در مصاحبه با الميادين گفت اقدامات قاضي بيتر غيرقانوني بوده و ناقض اصولي است كه بايد رعايت شود.

بيروت دچار تنش شد و حزب الله از طرفدارانش خواست آرام شوند

پيش از اين حزب الله ، جنبش امل و جنبش المردا در لبنان با تجمع مقابل كاخ عدالت در بيروت تصميم قاضي بيتر را محكوم كردند.

در همين حال ، رئيس جمهور لبنان اعلام كرد كه رئيس جمهور ميشل اوون با ويكتوريا نولاند ، معاون وزير امور خارجه ايالات متحده در امور سياسي در كاخ حمام ديدار كرد.

ميشل اوون و ويكتوريا نولند درباره روابط دوجانبه و راههاي توسعه آنها در همه زمينه ها بحث كردند.

سفير آمريكا در لبنان نيز در اين ديدار حضور داشت.

نولاند روز چهارشنبه مسكو را به مقصد بيروت ترك كرد تا با چند مقام رسمي لبناني و نمايندگان جامعه مدني ديدار كند.

23311

هزینه های سفر به بیروت

۱- هزینه اقامت و هتل

هزینه‌ی یک شب اقامت در اتاقی اشتراکی حدود ۱۲ تا ۱۵ دلار می‌شود.

هزینه اقامت در هتل ۱ ستاره  :  ۱۸ تا ۵۰ دلار

هزینه اقامت در هتل ۲ستاره  :    ۶۲ تا ۱۲۹ دلار

هزینه اقامت در هتل ۳ ستاره  :  ۵۸ تا ۲۰۹ دلار

هزینه اقامت در هتل ۴ ستاره :   ۶۰ تا ۲۳۱ دلار

هزینه اقامت در هتل ۵ ستاره :   ۸۶ تا ۴۰۹ دلار

معروف ترین غذاهای بیروت

۱- بابا قانوش ( Baba Ghanoush)

این غذا کمی شبیه به حُمُص است و اگر طعم حمص را دوست دارید حتما عاشق این غذا هم می شوید. باباقانوش معمولا با نان پیتا و روغن زیتون خورده می شود و چون در ترکیباتش ارده استفاده شده طعمی مشابه حمص دارد. تفاوت عمده این دو غذا این است که باباقانوش به جای نخود از بادمجان تهیه می شود و گاهی برای تزئین روی آن دانه های انار می ریزند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.