همه چيز درباره «يگان ويژه» در ايران

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

همه چيز درباره «يگان ويژه» در ايران

۹ بازديد

روز پليس براي اولين بار در زمان سردار سيف اللهي ، دومين رئيس ناجا وارد تقويم شد. در آن زمان ، 27 ژوئيه به عنوان روز پليس در كشور تعيين شد و هفته اي كه تاريخ آن اعلام شد ، هفته ناجا بود. به گزارش اخبار ايران من ، روزنامه “فرهيختگان” گزارش داد: از سال …

همه چيز درباره «يگان ويژه» در ايران https://myirannews.ir/عمومي/همه-چيز-درباره-يگان-ويژه-در-ايران/ https://myirannews.ir/عمومي/همه-چيز-درباره-يگان-ويژه-در-ايران/#respond Thu, 14 Oct 2021 14:17:48 0000 عمومي https://myirannews.ir/عمومي/همه-چيز-درباره-يگان-ويژه-در-ايران/ روز پليس براي اولين بار در زمان سردار سيف اللهي ، دومين رئيس ناجا وارد تقويم شد. در آن زمان ، 27 ژوئيه به عنوان روز پليس در كشور تعيين شد و هفته اي كه تاريخ آن اعلام شد ، هفته ناجا بود. به گزارش اخبار ايران من ، روزنامه “فرهيختگان” گزارش داد: از سال …

روز پليس براي اولين بار در زمان سردار سيف اللهي ، دومين رئيس ناجا وارد تقويم شد. در آن زمان ، 27 ژوئيه به عنوان روز پليس در كشور تعيين شد و هفته اي كه تاريخ آن اعلام شد ، هفته ناجا بود.

به گزارش اخبار ايران من ، روزنامه “فرهيختگان” گزارش داد: از سال 1378 به درخواست پليس و تأييد رئيس پليس ، هفته نيروي انتظامي از تير به آنلاين تغيير يافت. در اين هفته ، پليس سعي مي كند خود را بيشتر در معرض ديد عموم قرار دهد و آنها را از وظايف خود آگاه كند. با اين حال ، در اين هفته ، پليس راه هايي را براي بسيج جامعه ، از جمله عفو ، در نظر گرفته است.

با افزايش روزنامه نگاران ، به ويژه كلانتري ها ، برنامه هاي مختلف با هدف عموم مردم و ديگر عناصر جنايتكار به ويژه برنامه ها ، تله فيلم ها ، نوارهاي ويدئويي ، تبليغات و استعفا يا عفو كساني كه پليس ندارند ، فراموش شده است. به بديهي است كه عفو مضاعف امسال در هفته ناجا ، خبر خوبي بود كه در روزهاي سخت كرونا ، كمك به رانندگاني كه جريمه آنها افزايش يافته بود ، مي تواند مبالغي باشد.

پليس جمهوري اسلامي ايران متشكل از افسران مختلف پليس است كه هريك نقش ويژه اي دارند. مانند پليس هوشمند ، پليس راهنمايي و رانندگي ، بين المللي ، گذرنامه ، افسران ويژه پليس و غيره.

در مرحله بعد ، ما سعي كرديم گروه خاصي را از اسب سواران و نوزادان گرفته تا كساني كه به اين رويداد آمده بودند ، راه اندازي كنيم.

تاريخچه تشكيل واحدهاي ويژه

داوطلب مردمي و كميته هاي انقلابي كه تا پايان جنگ جمع شدند ، بنيانگذار نيروهاي ويژه شدند. او به عنوان “لشكر 28 روح خدا” خدمت مي كرد و در طول دفاع حدود 1200 شهيد داد. تقريباً دو سال پس از جنگ ، گروه به مأموريتي در جنوب شرقي كشور براي مبارزه با قاچاق مواد مخدر اعزام شد ، اما در سال 1970 ، يگان ويژه اي راه اندازي كرد كه اكنون مي توانيد مشاهده كنيد. مهمترين فعاليت در اين جلسه بحث مديريت تعارض و كار مديريت تعارض است. همچنين يك بخش ويژه در بخش ويژه اي به نام Nupo وجود دارد كه در عمليات هاي تروريستي و نجات آموزش ديده است و داراي تجهيزات عالي و مهارت هاي پيشرفته بر اساس تيراندازي ، تناسب اندام و قدرت است. مرحله اول ، آشوب و آشوب جاي پليس را مي گيرد. كلانتري بايد آنها را اصلاح كرده و آنها را راهنمايي كرده و اخطار دهد. مرحله دوم يك واحد پشتيباني است كه در دست پليس منطقه است و لباس ابري بر تن دارد. اگر آنها نتوانند كنترل كنند و نتوانند كنترل كنند ، در مرحله سوم ، يك تيم ويژه براي انجام وظيفه مي آيد. از عوامل نوپو به هيچ وجه در تروريسم استفاده نمي شود و فقط براي گروه هاي تروريستي قابل مشاهده است.

مقامات ويژه

هماهنگي ويژه در مورد فرماندهان نظامي ، آنها تحت كنترل ستاد ناجا هستند. پايه و اساس واحدهاي ويژه در تهران است.
گروه ويژه ناجا شامل گروه هاي كاري و مراقبتي در تهران و ساير نقاط كشور است:

گروه اول (تيپ اميرالم’منين) ؛ دفتر مركزي آن در تهران و مناطق عملياتي آن در سراسر كشور است.

لشكر دوم (تيپ موسي بن جعفر) ؛ دفتر مركزي آن در تهران و مناطق عملياتي آن در سراسر كشور است.

شخص ثالث (تيپ امام حسين) ؛ دفتر مركزي آن در تهران و مناطق عملياتي آن در سراسر كشور است.

واحد تهران بزرگ (تيپ امام خميني) ؛ دفتر مركزي آن در تهران است و منطقه اي كه در آن فعاليت مي كند تهران بزرگ است

بخش ويژه دستورالعمل هاي ويژه مبارزه با غرب استان تهران

بخش راهنماي تدريس ويژه منطقه شرق تهران

بخشي ويژه در وسط تمام نقاط كشور

راههاي ورود واحدهاي ويژه در بحران

رويكرد نيروهاي ويژه برخورد با نوع هوشمند است ، به اين معني كه مديران ميداني از اين سه روش استفاده مي كنند. بخش اول مرحله محدوديت است. در اين ميان ، آنها در تلاش هستند تا مسئله را از طريق موانع درگيري و درگيري حل كنند. دوره موانع مهمترين بخش از چهار استراتژي موفق است. سرپرستان و تيم ها با شكيبايي در حال تلاش براي متفرق كردن مجرمان با استفاده از ممنوعيت فعاليت خود هستند. قسمت دوم قسمت نرم است. در حال حاضر فرهنگ محلي در آتش است و اقدامات پيشگيرانه م workingثر واقع نمي شود و بزرگسالان گاهي اوقات از ابزارهايي مانند توپ رنگ ، تفنگ پلاستيكي ، آب پاش و رنگ استفاده مي كنند. مرحله سوم مرحله نهايي است. از آنجا كه اقدامات قبلي م effectiveثر نبودند ، ارشد به هسته نگاه مي كند و با استفاده از ابزار ، بررسي سيستماتيك و نظم ، عمل را اصلاح مي كند. در فعاليتهاي گروهي خاص ، لازم نيست تشويق ابتدا به شما آسيب برساند و سپس صدمه اي نبيند. بنابراين ، سايت بايد از نظر هزينه كم و هزينه زندگي و سرمايه گذاري تحت نظارت باشد.

نوپو يك افسر پليس بسيار محبوب است

در نيروهاي ويژه ، واحدهاي مختلفي براي مأموريت هاي ويژه ايجاد مي شود ، اما در بين اين گروه ها ، نوپو يكي از بهترين سازمان هاي نيروهاي ويژه است كه براي دو ماموريت ضد تروريسم يا آزادي زندانيان سازماندهي و سازماندهي شده است. از سال 1994 ، حدود 50 عمليات قاچاق انسان توسط اين نهاد انجام شده است ، اما نه از نظر سياسي يا امنيتي ، بلكه در نتيجه اختلافات اقتصادي ، خانوادگي ، قاچاق و مواد مخدر انجام شده است ، كه در آن به همه مجرمان آسيبي نرسيده است. افرادي كه مي خواهند به صورت تيمي كار كنند بايد مهارت و آمادگي جسماني خوبي داشته باشند ، نه تنها در صورت بروز درگيري به سلاح نياز دارند ، بلكه بايد از مهارت هاي منحصر به فردي كه در ورزش كاراته آموخته اند نيز استفاده كنند. در مورد سلاح ها ، آنها بايد در استفاده از انواع سلاح ها مهارت داشته باشند ، نه تنها سلاح هاي سازماني بلكه نحوه استفاده از هر گونه سلاح در محل كار ، آنها بايد در صورت لزوم از مهارت استفاده كنند. از آنجا كه گاهي اوقات ممكن است به دلايلي يك ابزار گروهي در گروهي موجود نباشد ، در صورت تماس با ساير ابزارها بايد فوراً از آن استفاده كنند.

اما دستياران نوپو بايد نحوه برخورد با انفجارها را بدانند ، به همين دليل آنها بايد در مورد وسايل الكترونيكي اطلاعاتي داشته باشند. آنها بايد توانايي برخورد با هرگونه سلاح يا ابزاري را در عمليات داشته باشند ، نحوه استفاده يا توقف آن را بدانند.

فرمانده يگان نوپو بايد در تيراندازي مهارت داشته باشد تا اگر بخواهد به هدف خود درست ضربه بزند ، شوت او به درستي كار نكند و بلافاصله بيش از حد از شوت استفاده نكند.

تجهيزات ويژه منطقه اي ايران است

سردار حسن كرمي در زمينه جنايت كه از اهميت بالايي براي پليس برخوردار است ، گفت: نيروهاي ويژه هيچ نقش مستقيمي در مبارزه با تروريست ها ندارند ، مگر اينكه فرمانده انتظامي منطقه از نيروهاي ويژه درخواست كند.

وي همچنين در مورد چگونگي ارتقاء تاب آوري و تاب آوري متخصصان و تسهيل كنندگان صحبت كرد و گفت: اردوهاي جهادي كه توسط واحدهاي سراسر كشور اداره مي شود ، مانند توسعه جامعه ، برنامه هاي ايمن سازي و غيره ، صبر نمايندگان را افزايش مي دهد. يكي از اولين قربانيان بلايايي مانند زلزله و سيل. تاكيد ما بر اردوهاي جهادي و ارزشهاي مذهبي و تشريفاتي با صبر بيشتر شده است و مقامات از روشهاي مختلفي براي اين كار استفاده كرده اند. » سردار كرمي در پاسخ به اين س ifال كه آيا كمبود نيرو يا تجهيزات در منطقه وجود دارد ، گفت: نيروهاي ويژه هميشه در خط مقدم ارتش هستند. در حال حاضر پروژه هاي تخصصي مسكن در فهرست بيست و يكمين سالگرد در كشور قرار دارد.

رئيس نيروهاي ويژه در پاسخ به نقش زنان در نيروي ويژه پليس گفت: “زنان در نيروهاي ويژه براي طبقه كارگر كار مي كنند. ليگ زنان دو سال پيش تأسيس شد و در 9 كشور جهان فعاليت مي كند. از بال زنان براي راهنمايي و هدايت آنها. “

مديران واحدهاي ويژه

توسعه سواره نظام در ماه مه 2013 آغاز شد. پليس كار خود را با خريد 10 اسب از بندر تركمنستان و آموزش پليس آغاز كرد. اسبهاي ويژه پليس تركمن ، عرب ، كرد و دو اسب فيريزين هستند.

افسران پليس ايراني (سواره نظام) كه براي استفاده براي “ضد شورش” طراحي شده اند ، دوره هاي آموزشي را براي عموم مردم راه اندازي كرده اند.

اين دستگاه مسئوليت هاي زيادي دارد ، اما شامل كنترل منطقه ، مشاركت در فرمان و نظارت و همچنين افزايش فعاليت بدني براي سرپرستان است. اين دستگاه در سالهاي آينده در يك محيط رسمي توسط دادگاه آزادي مورد استفاده قرار مي گيرد و در بحران كنوني مورد استفاده قرار نمي گيرد. زيرا اسب ها نياز به آموزش دارند و ارتباط با اسب در اينجا ذكر شده است.

شرايط

ماموريت هاي نيروهاي ويژه به سه دسته مختلف تقسيم مي شوند:

قديسين: در همه موارد ، هيچ اتفاقي نيفتاده است كه آرامش جامعه را مختل كند و همه سازمانها مشغول فعاليتهاي روزانه خود هستند. در اين مورد ، نقش تيم در حفظ صلح و امنيت در محيط رقابتي محدود است.

شرايط سياه: در موارد شديد ديگر جنايات ، جنايات و جناياتي كه صلح و امنيت جامعه را تهديد مي كند در سال هاي اوليه است و گروه هاي گروه بايد از ساير گروه هاي درگير حمايت كننده و حمايت كننده باشند. نمونه هايي از اين موارد شامل كمك به افراد در معرض بلاياي طبيعي ، كمك در حمل و نقل ، آزادي زندانيان و برخورد با تروريست ها است.

اشياء زرد و قرمز: در هر دو مورد ، نيروي انتظامي و حفاظت عمومي به دليل فعاليت هاي جنايتكارانه و نارسايي توسط نيروهاي امنيتي تحت نظارت قرار نمي گيرند و جان و مال شهروندان در خطر است. وجود شورش هاي عمده و برنامه ريزي شده عليه دولت و دولت يكي از نيروهايي است كه نيروهاي مسلح براي مداخله و مبارزه با آن نياز دارند.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/عمومي/همه-چيز-درباره-يگان-ويژه-در-ايران/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.