مشخصات لايه‌هاي تركيبي كينگستون

شركت كينگستون تنها توليدكننده ي سيستم سقف‌هاي سنگريزه اي در ايران ميباشد كه اين متريال زيبا و ماندگار، به‌طوركلي متشكل از 8 لايه ي تلفيقي مي‌باشد. هسته اصلي آن از جنس گالوالوم (آلوزينك) و رويه سطحي آن توسط سنگريزه هاي طبيعي ،معدني پوشانيده شده است. گالوالوم آلياژي است از فولاد، آلومينيوم و روي كه شامل مقداري سيليكون نيز مي‌باشد. گالوالوم استفاده شده در كينگستون داراي استاندارد ASTM آمريكا مي‌باشد.

قابليت‌هاي فراوان و مزاياي چشمگير گالوالوم نسبت به ورق گالوانيزه ، اين آلياژ را پرمصرف‌ترين محصولات به‌كاررفته در پوشش سقف شيبدار قرار داده است. سنگريزه‌هاي طبيعي كينگستون كانادا علاوه بر اينكه از لحاظ ظاهري و زيبايي خاص مي‌باشند، از نظر حجم نيز از تراكم بسيار بالاتري برخوردار مي‌باشند. سنگ‌ريزه‌ها توسط يك لايه شفاف و محافظ اكريليكي پوشش داده شده‌اند كه مانع نفوذ گرد و خاك، خزه و جلبك بستن ، اتصال محكم سنگ‌ريزه‌ها به ورق و سبب براقي و زيبايي سطح تايل مي‌گردد.

ابعاد ورق نگريزه اي سكينگستون

اين متريال در ابعاد 43 سانتي متر * 137 سانتي متر است.

ضريب پوششي اين محصول 2/2 ميباشد.

فواصل تيرريزي كينگستون 37 سانتي متر ميباشد.

جدول قيمتهاي روز ورق سنگريزه اي كينگستون به شرح زير ميباشد:1400/07/07

كلاسيك شينگل تيزه گرد ت هشتي سايد باكس كلاهك تاچ آپ ميخ
ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد عدد وزن
137 * 42 135 * 42 40 * 20 20 * 137 15 * 137 24 *137 50 * 40 محصول 1/5 كيلو
2/290/000 2/290/000 990/000 1/954/000 1/050/000 1/954/000 1/980/000 1/200/000 1/150/000
ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال

طريقه نصب ورقهاي سنگريزه اي كينگستون(كلاسيك و طرح شينگل)

نحوه نصب سقف شيرواني: وظيفه ي پيمانكاران ساختماني و معماران اين است كه اطمينان حاصل نمايند كه استانداردها و مقررات اجرايي رعايت شده باشد. تايل‌هاي كينگستون را مي‌توان با هر شيب از 15 درجه يا 12 درجه با زيرسازي مناسب تا شيب 45 درصد يا بام دوشيب عمودي  نيز نصب كرد.

پس از اجراي سيستم خرپاسازي و تيرريزي با پروفيل، نوبت به نصب دولايه چوب كشي با چوب روسي 40*50 ميرسد كه تيرريزي چوب شاسي به فاصله ي 70 سانت و تيرريزي افقي به فاصله ي 37 سانت طبق استاندارد جهاني بايد انجام شود و بين لايه ي اول و دوم چوب كشي حتما بايد از عايق پشم سنگ با فويل آلومينيوم استفاده شود و ورق كينگستون با ميخ رزوه دار كه لعاب دار هم هست جذب چوب كشي ها ميشود.

نتيجه ي عدم استفاده از استانداردها در اجراي ورق كينگستون

متاسفانه اكثر پيمانكارها به خاطر كم كردن هزينه، اين متريال را روي پروفيل با پيچ سرمته دار نصب ميكنند كه كاملا اشتباه است و اين عمل باعث ميشود تا ورق كينگستون كه جنس آن گالوالوم هست، در اثر انقباض و انبساط ترك بردارد و از همان محل آب نفوذ كند. كه در اين حالت كل هزينه هايي كه براي خريد اين محصول دوست داشتني شده از بين برود و بايد ورق ها دور ريخته شوند و حتي به درد ضايعات هم نخواهد خورد. لطفا اين مورد را جدي بگيريد، چون ديدم كه ميگم.

با اجراي درست و استاندارد از 50 سال گارانتي شركت كينگستون بهره مند شويد و زيبايي در نماي ظاهري و عمر طولاني سقف ويلا را تجربه كنيد.

جهت اطلاعات بيشتر در مورد اين متريال زيبا و ماندگار با شركت ويلانما در ارتباط باشيد.

ما بر حسب نياز و بودجه ي شما كارفرما و مشتري گرامي ، راهكاري مناسب و مقرون به صرفه را با توجه به منطقه ي ويلايي كه شما قصد اجرا پروژه ي ويلايي داريد، جهت پوشش سقف شيرواني پيشنهاد خواهيم كرد.

افتخار شركت ويلانما، سابقه اي بيش از دو دهه ، در زمينه ي توليد،فروش، طراحي و اجراي انواع مدل هاي ورق دكرا و كينگستون روي سقف ويلا در اكثر مناطق ويلايي ميباشد.

تضمين كيفيت محصولات ورق كينگستون تحت ليسانس كانادا با كيفيت جهاني را از شركت ويلانما بخواهيد.

ورق سنگريزه اي كينگستون توسط شركت ويلانما با سابقه اي بيش از دو دهه، تضمين كيفيت ميگردد.

براي اطمينان از اين موضوع، با ما در ارتباط باشيد تا رزومه هاي اجراييه اين شركت را مشاهده فرماييد و با اكثر كارفرماياني كه اين شركت جهت انجام ورق دكرا و كينگستون در خدمتشان بوده، آشنا شويد تا با خيال آسوده آز مشاوره ي رايگان جهت خريد ،طراحي و اجرا در خدمتتان باشيم.سپاس از توجه شما

شماره تماس مستيم مديريت شركت ويلانما

09123542790