اجراي طرح معافيت براي سربازان غايب از خدمت

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

اجراي طرح معافيت براي سربازان غايب از خدمت

۷ بازديد

ماه نيوز / سيستان و بلوچستان رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور از آزادي سربازان مفقود شده در مراسم توديع و معارفه روساي سازمان قضايي سيستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش ماه نيوز – حجت الاسلام و المسلمين بهرامي افزود: در اجراي طرح بازگشت به گاه تا كنون 40 هزار سرباز غايب از خدمت …

اجراي طرح معافيت براي سربازان غايب از خدمت https://moonnews.ir/اجراي-طرح-معافيت-براي-سربازان-غايب-از-خ/ Tue, 12 Oct 2021 13:09:49 0000 اجتماعي https://www.moonnews.ir/اجراي-طرح-معافيت-براي-سربازان-غايب-از-خ/ ماه نيوز / سيستان و بلوچستان رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور از آزادي سربازان مفقود شده در مراسم توديع و معارفه روساي سازمان قضايي سيستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش ماه نيوز – حجت الاسلام و المسلمين بهرامي افزود: در اجراي طرح بازگشت به گاه تا كنون 40 هزار سرباز غايب از خدمت …

ماه نيوز / سيستان و بلوچستان رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور از آزادي سربازان مفقود شده در مراسم توديع و معارفه روساي سازمان قضايي سيستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ماه نيوز – حجت الاسلام و المسلمين بهرامي افزود: در اجراي طرح بازگشت به گاه تا كنون 40 هزار سرباز غايب از خدمت خود را به مراجع قضايي سراسر كشور معرفي كرده اند.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور ادامه داد: در اين طرح ، پس از ذكر سازمان هاي قضايي و بازگشت به خدمت ، سربازان در صورت موافقت يگان خدمتي از معافيت كامل از مجازات غيبت برخوردار مي شوند.

حجت الاسلام و المسلمين بهرامي با بيان اينكه سازمان قضايي نيروهاي مسلح در قالب چهار برنامه محوري براي پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح افزود: اين برنامه ها در استان سيستان و بلوچستان دستاوردهاي قابل توجهي دارد.

در اين مراسم كه فرماندهان نظامي و انتظامي و استانداران سيستان و بلوچستان حضور داشتند ، ابوالفضل محقلي به عنوان رئيس جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح سيستان و بلوچستان معرفي و از خدمات پاك رئيس قبلي تقدير كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.