جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي

۷ بازديد

همچنين پيامي از سوي معاون وزير و رئيس موسسه سينمايي منتشر شد كه جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان را اعلام كرد. به گزارش ماه نيوز ، متن پيام رئيس انجمن سينمايي ، محمد خزاعي به شرح زير است: «خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره …

جزئياتي از افتتاحيه جشنواره فيلم كودك و پيام خزاعي https://moonnews.ir/جزئياتي-از-افتتاحيه-جشنواره-فيلم-كودك/ Fri, 08 Oct 2021 12:55:10 0000 هنري و فرهنگي https://moonnews.ir/جزئياتي-از-افتتاحيه-جشنواره-فيلم-كودك/ همچنين پيامي از سوي معاون وزير و رئيس موسسه سينمايي منتشر شد كه جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان را اعلام كرد. به گزارش ماه نيوز ، متن پيام رئيس انجمن سينمايي ، محمد خزاعي به شرح زير است: «خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره …

همچنين پيامي از سوي معاون وزير و رئيس موسسه سينمايي منتشر شد كه جزئيات مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان را اعلام كرد.

به گزارش ماه نيوز ، متن پيام رئيس انجمن سينمايي ، محمد خزاعي به شرح زير است:

«خداوند متعال را شاكرم كه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان در شرايطي فعاليت خود را آغاز مي كند كه به بركت فرهنگ انقلاب اسلامي از يك سو ، شاهد رشد و تعالي فيلمسازان تازه كار در اين زمينه بوده ايم. ارتقاء مخاطب.

به ياد جوان جنگجو ايذه ، علي لندي ، كه با اشراف و شجاعت ، به همراه ديگر شهداي اين سرزمين ، مدال طلاي جديدي از افتخار بشريت را به نام خود در تاريخ ايثارگري اين كشور واريز كرد. ، از اين رويداد فرهنگي استقبال كرد. ما مي رويم

در سايه تحريم هاي ظالمانه نظام سلطه بر جهان ، از هنرمنداني كه همچنان با خلق آثاري سرشار از عشق و پاكي ، بذر شادي و اميد را در قلب كودكان و نوجوانان خلق مي كنند ، تشكر مي كنم و مظلوميت مردم بزرگ را صدا مي كنم. از ايران فيلمسازان متعهد ايران اسلامي با وجود همه سختي هاي زندگي ، مطمئناً در اين سالها دين خود را با كمترين انتظار و انتظار حفظ كرده و آباداني منطقه را بسيار افزايش داده اند.

در مرحله دوم انقلاب اسلامي در ايران ، اميدواريم تجربه فيلمسازان جوان و جوان مانند گذشته با افتخارات ارزشمندي در داخل و خارج از كشور همراه باشد و نقش عمده اي در معرفي سينماي ايران داشته باشد. جهان ، اين يك نقشه راه خوب براي آينده سينما است.

در نهايت ، اميدوارم با تعامل با سينماگران ، در آينده اي بسيار دور ، سينماي عادلانه تر ، انساني تر و عالي تري را براي كودكان و نوجوانان توسعه دهيم. “

****

بر اساس اين گزارش ، مدير مراسم افتتاحيه سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم اصفهان براي كودكان و نوجوانان مراسم اين مراسم را تشريح كرد. اين مراسم به صورت زنده از شبكه اصفهان و سكوي «تيوا» و صفحات رسمي جشنواره ، آپارات و اينستاگرام پخش مي شود.

سعيد نصر ، مدير افتتاحيه اين دوره از جشنواره گفت: مراسم افتتاحيه جشنواره كودك امروز جمعه 16 مهرماه ساعت 18:15 به مدت 130 دقيقه با اجراي محمد سلوكي آغاز مي شود. اين مراسم همچنين ميزبان گروه جناب خان خواهد بود.

مدير اين مراسم با اشاره به حضور گروه هاي هنري فعال در حوزه كودك و نوجوان ، افزود: با توجه به شعار جشنواره امسال كه “سرزمين سينماي تخيل” است ، گروه هاي كودك و نوجوان دوره اي از 10 دقيقه با تركيبي از هنر ، موسيقي و نمايش.

وي با بيان اينكه دعوت از نوازندگان كودك و نوجوان براي يك قسمت از مراسم افتتاحيه در دستور كار قرار دارد ، گفت: تفاوت اين قسمت از برنامه با سال هاي گذشته در استفاده از قطعات موسيقي محبوب به رهبري اركستر احسان عباسي بود. عمليات مركب. همچنين ، برگزاري اركستر در يكنواختي و سبك لباس متفاوت است.

وي همچنين به دو بخش مذهبي و ارزشي كه در مراسم افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان برنامه ريزي شده بود اشاره كرد و گفت: يكي از اين بخش ها به كرونا مي پردازد كه با رويكرد بين المللي ارائه مي شود. دومين مورد در اين بخش به شكل هنري و با تعامل مخاطبان داخلي است كه با موضوع “پروانه ها از شعله نمي ترسند” صورت مي گيرد. مجسمه هاي چهره و قهرماني وي در سال جاري به اشكال مختلف در سالن افتتاحيه به يادبود و حفاظت از قهرمان جوان فداكار عليزه ، شهيد علي لندي نمايش داده شده است.

سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان تحت حمايت عليرضا تابش از 16 تا 21 اكتبر 1400 (8 تا 13 اكتبر 2021) با شعار “سينما ، سرزمين فانتزي” برگزار مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.