ترافيك سنگين و يكطرفه شدن برخي محورهاي شمالي

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

ترافيك سنگين و يكطرفه شدن برخي محورهاي شمالي

۹ بازديد

بر اساس گزارش اخير حمل و نقل عمومي در كشور ، جاده هاي عمومي در شمال پايتخت دچار ترافيك سنگين شده اند و برخي از آنها به يك طرفه تبديل شده است. به گزارش اخبار ايران من ، بر اساس گزارش اخير منتشر شده توسط مركز مديريت راه هاي كشور ، تردد در محور چالوس …

ترافيك سنگين و يكطرفه شدن برخي محورهاي شمالي https://myirannews.ir/اقتصادي/ترافيك-سنگين-و-يكطرفه-شدن-برخي-محورهاي/ https://myirannews.ir/اقتصادي/ترافيك-سنگين-و-يكطرفه-شدن-برخي-محورهاي/#respond Fri, 08 Oct 2021 13:26:59 0000 اقتصادي بر اساس گزارش اخير حمل و نقل عمومي در كشور ، جاده هاي عمومي در شمال پايتخت دچار ترافيك سنگين شده اند و برخي از آنها به يك طرفه تبديل شده است. به گزارش اخبار ايران من ، بر اساس گزارش اخير منتشر شده توسط مركز مديريت راه هاي كشور ، تردد در محور چالوس …

بر اساس گزارش اخير حمل و نقل عمومي در كشور ، جاده هاي عمومي در شمال پايتخت دچار ترافيك سنگين شده اند و برخي از آنها به يك طرفه تبديل شده است.

به گزارش اخبار ايران من ، بر اساس گزارش اخير منتشر شده توسط مركز مديريت راه هاي كشور ، تردد در محور چالوس در بزرگراه جنوب به شمال موقتاً ممنوع شده و همچنين ازدحام بيش از حد در بزرگراه شمال به جنوب در مرزن آباد و هزار چم ممنوع است. به او آنها را دارد. همچنين تردد وسايل نقليه در محور هراز از جنوب به شمال تا اطلاع آنها ممنوع است.

بر اساس اين گزارش ، چندين وسيله نقليه در ضلع شمالي-جنوبي محور هراز ، بين پارك جنگلي آمل تا محل اتصال چالائو با مناطق عليمستان ، كهرود ، بيژن و گزنگ و همچنين محور فيروزكوه از شمال به جنوب به سمت شيرگاه وجود دارد. حوزه. سرخ كلا ، زيرآب و پل سفيد ، شوراب ، سيدآباد و سدي در اطراف منطقه دماوند ايجاد شده است.

همچنين در جاده رشت-قزوين بين جنگل سراوان به امامزاده هاشم و رودبار از ميان جمعيت ، آزادراه پرديس-تهران كمراد و جاجرود ، شلوغي آزادراه قزوين-كرج-تهران هشتگرد به كمالشهر و مناطق كمالشهر بيشترين تردد در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله آنلاين ويلا تا پل كلاك و همچنين در محور فشم تهران ، بين حاجي آباد و رودك ، مردم بيشتر گفته اند.

اما بر اساس گزارشات اخير هواشناسي ، گزارش شده است كه حاكمان فيروزكوه-چالوس و محورهاي استان هاي اردبيل ، گيلان ، مازندران و گلستان داراي بارندگي هستند و ساكنان آزادراه هراز ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوين-رشت فاقد فضاي هوايي هستند.

طبق اعلام اخير ، محدوديت هاي ترافيكي اعمال شده توسط پليس راهنمايي و رانندگي در خطوط مختلف راه آهن به شرح زير است:

الف) خط كندوان:

از ساعت 1 بامداد جمعه (7 آنلاين) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از كرج و شروع جاده تهران-شمال به مرزن آباد ، انواع وسايل نقليه ممنوع است. 15 همان روز تا ساعت 4 صبح روز بعد از مرزن آباد دسترسي به كرج و آزادراه تهران-شمال يك طرفه خواهد بود.

ب) خط هراز:

انواع كاميون ها از ساعت 1 بعدازظهر جمعه (7 اكتبر) تا 2 بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع است ، با اطلاع فوري پليس ، انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر در همان روز تا 2 بعد از ظهر پس از آب -اسك ، مسير تهران باشد

توجه: در افزايش ازدحام ترافيكي و نداشتن جاده ، به منظور كاهش ترافيك ، محدوديت هاي مياني از جنوب به شمال و برخلاف محورهاي چالوس و هراز اعمال مي شود.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اقتصادي/ترافيك-سنگين-و-يكطرفه-شدن-برخي-محورهاي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.