طرح توسعه و تكميل زيرساخت‌هاي بندري در بندر ريگ تسريع مي‌شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۱ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد احسان خاندوزي ، بعد از ظهر جمعه در راه بندر بندر ريگ در شهرستان گناوه ، گفت: و اينكه وضعيت اين بنادر خوب نيست. وزارت دارايي و امور اقتصادي افزود: “ما بايد در وسط با مقامات صحبت كنيم تا ساخت بندر در بندر ريگ با مشاركت كارگران داخلي و …

طرح توسعه و تكميل زيرساخت‌هاي بندري در بندر ريگ تسريع مي‌شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://myirannews.ir/عمومي/طرح-توسعه-و-تكميل-زيرساخت‌هاي-بندري-د/ https://myirannews.ir/عمومي/طرح-توسعه-و-تكميل-زيرساخت‌هاي-بندري-د/#respond Fri, 08 Oct 2021 13:58:11 0000 عمومي https://myirannews.ir/عمومي/طرح-توسعه-و-تكميل-زيرساخت‌هاي-بندري-د/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد احسان خاندوزي ، بعد از ظهر جمعه در راه بندر بندر ريگ در شهرستان گناوه ، گفت: و اينكه وضعيت اين بنادر خوب نيست. وزارت دارايي و امور اقتصادي افزود: “ما بايد در وسط با مقامات صحبت كنيم تا ساخت بندر در بندر ريگ با مشاركت كارگران داخلي و …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيد احسان خاندوزي ، بعد از ظهر جمعه در راه بندر بندر ريگ در شهرستان گناوه ، گفت: و اينكه وضعيت اين بنادر خوب نيست.

وزارت دارايي و امور اقتصادي افزود: “ما بايد در وسط با مقامات صحبت كنيم تا ساخت بندر در بندر ريگ با مشاركت كارگران داخلي و خارجي و همچنين مقامات دولتي در اسرع وقت انجام شود. . “

وي گفت: اميدواريم نتيجه ، رشد اقتصادي منطقه ، كاهش بيكاري و نعمت هايي باشد كه بر سر سفره مردم ديده مي شود.

خاندوزي در ادامه گفت: بايد سازمان بنادر و دريانوردي پيگيري كند تا بفهمد چرا در توليد بنادر اينقدر توجه شده است كه متعاقباً پيگيري خواهد شد.

ناگهان در بندر حفاري مي كنند

در اين سفر معاون امور دريايي اداره كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت بندر ريگ يكي از سخت ترين بنادر براي عمليات دريايي و بندري بود.

محمد قاسمي افزود: سازمان بنادر و دريانوردي تصويب بندر ريگ را تأييد كرده و تصويب كرده كه اين سازمان بيش از 500 دلار براي ارتقاء بندر ريگ در 15 سال هزينه كند كه به سه بخش پنج ساله تقسيم مي شود.

وي گفت: در مرحله اول ، امسال حفاري 250 هزار متر مكعب پيش بيني شده بود كه در سه ماه آينده تحويل داده مي شود و در نيمه دوم و كمتر از يك سال ، ناپديد شدن موقت از ابتداي خور است. ، كه در حدود 3 كيلومتر است. ‘حدود دو متر عمق دارد و بقيه 100000 متر مكعب است ، كه در سال 1401 اتفاق خواهد افتاد.

معاون دريانوردي اداره كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت: در اين مورد براي تقويت منطقه به منظور پاكسازي منطقه ساحلي ، ديوار مستحكمي احيا شده است.

وي گفت: “با اين كار ، بندر ريگ تا چهار سال آينده خارج مي شود و همه چيز خوب خواهد بود.”

در جريان ششمين سفر رئيس جمهور و اعضاي كابينه صبح روز جمعه به استان بوشهر ، سيد احسان خاندوزي وزير دارايي و دارايي به عنوان نماينده دولت به همراه چند مقام دولتي و ساير كشورها وارد گناوه شد و از بنادر شمالي اين منطقه ديدن كرد.

https://myirannews.ir/عمومي/طرح-توسعه-و-تكميل-زيرساخت‌هاي-بندري-د/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.