ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود

۱۰ بازديد

علاقه اويسي به كمدي آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را مجبور به بازي كردند. در حالي كه چهره ، قد و فرم او براي صحنه هاي بزرگ و همچنين نقشه هاي خشن و غيرقابل پيش بيني مناسب بود … خدا رحمتش كند. “بسيار ناراحت كننده است كه مردي كه بخشي از حافظه آدم …

ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود https://myirannews.ir/عمومي/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/ https://myirannews.ir/عمومي/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/#respond Wed, 06 Oct 2021 13:47:01 0000 عمومي https://myirannews.ir/عمومي/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/ علاقه اويسي به كمدي آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را مجبور به بازي كردند. در حالي كه چهره ، قد و فرم او براي صحنه هاي بزرگ و همچنين نقشه هاي خشن و غيرقابل پيش بيني مناسب بود … خدا رحمتش كند. “بسيار ناراحت كننده است كه مردي كه بخشي از حافظه آدم …

علاقه اويسي به كمدي آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را مجبور به بازي كردند. در حالي كه چهره ، قد و فرم او براي صحنه هاي بزرگ و همچنين نقشه هاي خشن و غيرقابل پيش بيني مناسب بود … خدا رحمتش كند. “بسيار ناراحت كننده است كه مردي كه بخشي از حافظه آدم را تشكيل داده است ديگر در جهان نيست و اين بسيار تأسف آور است ، زيرا ديگر نمي توان مانند او پيدا كرد.”

به گزارش اخبار ايران من ، كاظم حاجيرزاد بازيگر و كارگردان ، در مكاتبات شفاهي در اخبار ايران من وي در مورد درگذشت فتحعلي اويسي گفت: “فتحعلي اويسي ، باهوش و مشهور ، باهوش و شاد ، از هر فرصتي براي خنديدن به اطرافيان استفاده كرد. سرگرم كننده و هيجان انگيزتر شدن محل كار در پيش روي او بود.

علاقه اويسي به كمدي آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را مجبور به بازي كردند. در مورد چهره ، قد و شكل او براي صحنه هاي بزرگ و همچنين طرح و شر مناسب بود. گاهي اوقات او بخشي از مردم عادي تگزاس را كه هر هفته تيراندازي مي كنند دوست دارد ، اما به دليل شخصيت و شخصيتش كه شامل عشق ، محبت و وفاداري است ، او به بازي علاقه مند شد.

رهبران دقيقاً مي دانستند كجا بايد بروند. هنرمندي كه هميشه سرشار از طنز ، خنده و طنز است و استعدادش بي چون و چرا است ، چرا درگير اين ژانر نمي شود؟

شگفتي هاي فتحعلي اويسي در زندگي او نيز در تلويزيون نشان داده شد. اين نه تنها خنده خوبي بود و باعث خنده ديگران شد ، بلكه صداي خوبي هم داشت. آواز او مثل واگن بود. واگنر خواننده پاپ بود و آقاي اويسي نوشته هاي واگنر را در دوران دانشگاهي خود ، در ايران و ايالات متحده مي خواند و كلمات او دقيقاً مشابه آنها بود.

در كمدي ، او در واقع حرفه خاص خود را رها كرد. آنچه هنرمند را تحت تأثير قرار مي دهد ، توانايي او در بازي به شيوه هاي مختلف است. او جوك و تاريخ مذهبي بازي مي كرد. نقش او در “تنهاترين فرمانده” و “استان عشق” هرگز فراموش نخواهد شد. همانطور كه هنر او در “داشتن و داشتن” و “شهر زيبا” منعكس نشده است.

خدا بيامرزدش. “بسيار ناراحت كننده است كه مردي كه بخشي از حافظه آدم را ايجاد كرد ، ديگر در جهان نيست و اين بسيار تأسف آور است ، زيرا او ديگر مانند او يافت نمي شود.”

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/عمومي/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.