سوگواري 28 صفر در حرم شاه عبدالعظيم حسني (ع)

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

سوگواري 28 صفر در حرم شاه عبدالعظيم حسني (ع)

۷ بازديد

حرم حضرت عبدالعظيم (ع) ، مسجد ، هيئت و عبادتگاه ري امروز (سه شنبه) در روز بزرگداشت پيامبر اكرم (ص) و سوگ امام حسن مجتبي (ع). مردم مومن و خداجو در شهر ري درگذشت پيامبر اكرم (ص) و ترور دومين ستاره آسماني درخشان امامت و استان در بيست و هشتم صفر با انجام مناسك و …

سوگواري 28 صفر در حرم شاه عبدالعظيم حسني (ع) https://myirannews.ir/عمومي/سوگواري-28-صفر-در-حرم-شاه-عبدالعظيم-حسني/ https://myirannews.ir/عمومي/سوگواري-28-صفر-در-حرم-شاه-عبدالعظيم-حسني/#respond Tue, 05 Oct 2021 13:41:19 0000 عمومي https://mail.myirannews.ir/عمومي/سوگواري-28-صفر-در-حرم-شاه-عبدالعظيم-حسني/ حرم حضرت عبدالعظيم (ع) ، مسجد ، هيئت و عبادتگاه ري امروز (سه شنبه) در روز بزرگداشت پيامبر اكرم (ص) و سوگ امام حسن مجتبي (ع). مردم مومن و خداجو در شهر ري درگذشت پيامبر اكرم (ص) و ترور دومين ستاره آسماني درخشان امامت و استان در بيست و هشتم صفر با انجام مناسك و …

حرم حضرت عبدالعظيم (ع) ، مسجد ، هيئت و عبادتگاه ري امروز (سه شنبه) در روز بزرگداشت پيامبر اكرم (ص) و سوگ امام حسن مجتبي (ع).
مردم مومن و خداجو در شهر ري درگذشت پيامبر اكرم (ص) و ترور دومين ستاره آسماني درخشان امامت و استان در بيست و هشتم صفر با انجام مناسك و مراسم ضمن رعايت عمل به سوگ نشستند. زندگي

امسال نيز مانند سال گذشته به دليل شرايط خاص كرونا ، امكان عزاداري و راهپيمايي در خيابان ها ، كوچه ها و حرم هاي حضرت عبدالعظيم (ع) مانند سال هاي گذشته يافت نشد. ص) و خانواده اش در گروه هاي كوچك يا در همه ع) نشان دادند.

عزاداران معبد سيد الكريم بعد از ظهر و عصر در كليسا مطابق قوانين بهداشت نماز خواندند.

در حرم حضرت عبدالعظيم (ع) امروز به مناسبت رحلت پيامبر گرامي اسلام (ص) و ترور خاندان امام حسن مجتبي (ع) از ساعت 15 بعدازظهر برنامه ويژه اي در اينجا پخش مي شود. با سخنراني حجت الاسلام سيد حميد ميرباقري و عزاداري حاج محسن طاهري به صورت آنلاين به سيماي قرآن و معارف رفت.

دسته عزاداري 28 صفر نيز در حضور گروه هاي مختلف مردم و نمازگزاران خاندان پيامبر گرامي اسلام (ص) در حرم امام خميني (ره) برپا شد.

ساير نقاط شهر ري از جمله باقرشهر ، كهريزك ، حسن آباد و روستاهاي جنوب تهران از طريق خدمات مذهبي ، مراسم خاكسپاري ، مكان هاي صلواتي ، آيين هاي فرهنگي و تظاهرات مختلف ، اشك اهلبيت عزيز (ع) را دريافت كرده اند.

حضرت محمد (ص) در ماه ربيع الاول عام الفيل (570 ميلادي) متولد شد و در چهل سالگي به مأموريت اعزام شد و 23 سال مسئول كار و نبوت بود.

حضرت محمد (ص) پس از هجرت به مدينه ، علاوه بر كار خود ، ده سال بر رهبري مسلمانان نظارت مي كند. او كتاب قرآن خدا را به عنوان قانون كامل زندگي بشر كه توسط خدا نوشته شده است ، ارائه كرد.

پيامبر اكرم (ص) در يازدهمين سال بعثت درگذشت و حضرت اميرالم Muمنين (ع) در مراسم وداع در بيست و هشتم ماه صفر سال يازدهم هجري به عنايت عنايت مسلط به امامت انتخاب شد.

امام حسن مجتبي (ع) در نسب امامت و ولايت ، اولين فرزند علي (ع) و فاطمه (س) متولد شد. زكي و مجتبي.

امام حسن (ع) پس از رحلت پدر بزرگوارش به فرمان خدا و بنا به وصيت آن حضرت به امامت رسيد و به مدت شش ماه بر امور مسلمانان نظارت داشت.

او يكي از متدين ترين و سخاوتمندترين افراد زمان خود بود ، بيست و پنج بار حج كرد ، سه بار ثروت خود را با خدا تقسيم كرد و دوبار همه ثروت خود را به خدا داد. اين احترام و سخاوت است.

ژنرال درمانده و خارجي در مدينه به دستور معاويه در 28 صفر سال 50 هجري قمري در 48 سالگي توسط همسرش (جدع) مسموم شد و كشته شد و در بقيع به خاك سپرده شد.

https://myirannews.ir/عمومي/سوگواري-28-صفر-در-حرم-شاه-عبدالعظيم-حسني/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.