فروش ورق دكرا

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

فروش ورق دكرا

۱۲ بازديد

معرفي محصول ورق دكرا (decra roofing) متريال ورق سنگريزه اي دكرا؛ با توجه به وارداتي بودن و محاسبه قيمت ورق دكرا با دلار، براي استفاده در داخل كشور هزينه تقريبا بالايي نسبت به ورقهاي توليدي داخل كشور دارد. اما در عين حال با توجه به كيفيت بالاي اين محصول نيوزلندي، استفاده از آن ارزش اجرايي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق دكرا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

فروش ورق دكرا https://vilanama.ir/materiales-villa/buy-dekra-dekra-prices-and-similar-decra-products/ https://vilanama.ir/materiales-villa/buy-dekra-dekra-prices-and-similar-decra-products/#comments ويلانما Tue, 26 Jan 2021 12:00:00 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=463

معرفي محصول ورق دكرا (decra roofing) متريال ورق سنگريزه اي دكرا؛ با توجه به وارداتي بودن و محاسبه قيمت ورق دكرا با دلار، براي استفاده در داخل كشور هزينه تقريبا بالايي نسبت به ورقهاي توليدي داخل كشور دارد. اما در عين حال با توجه به كيفيت بالاي اين محصول نيوزلندي، استفاده از آن ارزش اجرايي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق دكرا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

معرفي محصول ورق دكرا (decra roofing)

متريال ورق سنگريزه اي دكرا؛ با توجه به وارداتي بودن و محاسبه قيمت ورق دكرا با دلار، براي استفاده در داخل كشور هزينه تقريبا بالايي نسبت به ورقهاي توليدي داخل كشور دارد. اما در عين حال با توجه به كيفيت بالاي اين محصول نيوزلندي، استفاده از آن ارزش اجرايي دارد و جزو متريالهاي خاص، منحصر به فرد و با كيفيت جهاني محسوب ميشود.

ورقهاي سنگريزه اي آلمتتايل آلمت از نيوزلند وارد ميشود و قابل رقابت با محصول دكرا است.

دليل معروف بودن دكرا چيست؟

متريال دكرا با توجه به اينكه اولين برند وارداتي ورقهاي سنگريزه اي ميباشد، از نظر قيمت نسبت به ورقهاي سنگريزه اي ديگر قيمت نسبتا بالايي دارد. در عين حال ورق هاي سنگريزه اي ديگري هم هستند كه با نام يا برندهاي ديگري وارد كشور ميشوند، مثل «ورق آلمت» كه از نيوزلند وارد ميشود و قابل رقابت با محصول دكرا است و از نظر تراكم سنگريزه اي نيز كيفيت بالايي دارد. ورق هاي سنگريزه اي، از كشورهاي نيوزلند، كره و كانادا نيز وارد ايران ميشوند.

متريال كينگستون كانادامتريال سنگريزه اي دكرا كينگستون در رنگ بنديهاي مختلف توليد مي شود.

متريال كينگستون كانادا

ورق كينگستون كانادا نيز محصولي است كه متريال آن از كانادا وارد ميشود، اما در داخل كشور مونتاژ و عرضه مي گردد. عمده ترين مشكلاتي كه در استفاده از ورقهاي دكرا وجود دارد اين است كه به دليل وارداتي بودن اين محصول و مشكلات اخيري كه در رابطه با تحريم بودن كشور عزيزمان ايران وجود دارد، به اتمام رسيدن تايل دكرا در داخل كشور كمي زمان بر است و اين امر باعث ميشود كارفرما در انتخاب اين محصول تعلل داشته باشد. به گونه اي كه مثلا در انتخاب رنگ، بعد از اعلام رنگ دلخواه به احتمال زياد رنگ مورد نظر وجود ندارد و بايد صبر كند تا رنگ تعيين شده دوباره وارد شود و اين وارد شدن دكرا، زمان مشخصي ندارد و ممكن است دكرا ماه ها از گمرك ترخيص نشود.

از طرف ديگر پوشاندن سقف شيرواني ويلاي كارفرما در درجه اول اهميت است. زماني هم كه واردات با مشكل مواجه ميشود، اكثر وارد كنندگان از اين موقعيت نهايت استفاده را ميبرند و تا ميتوانند قيمت محصول دكرا را افزايش ميدهند، تا جايي كه كارفرما ديگر قدرت خريد اين محصول با كيفيت و زيباي دكرا را ندارد.

از اين رو شركت كينگستون كه متريال سنگريزه اي دكرا را در داخل كشور توليد ميكند و در رنگ بنديهاي مختلف و با كيفيت عالي و گارانتي 50 ساله تحويل ميدهد، گزينه مناسبي براي انتخاب اين محصول سنگريزه اي ميباشد. زيرا در اين موقعيت، كارفرما نيز ورق دكرا را با خيال آسوده و با قيمت متعادل انتخاب مينمايد و استرس كم شدن يا عدم وجود رنگ دلخواه دكرا را ندارد.

اجراي انواع متريال هاي داخلي و وارداتياجراي انواع متريال داخلي و وارداتي طبق متد روز دنيا توسط شركت ويلانما

سوابق شركت ويلانما

شركت ويلانما با بيش از 20 سال سابقه در اجراي انواع متريال هاي داخلي و وارداتي با ارائه متريال ها طبق متد روز دنيا، آماده ارائه خدمات در سراسر كشور ميباشد. در اثر رقابت هاي ايجاد شده جهت واردات انواع متريال ها از كشورهاي مختلف، تشخيص كيفيت مطلوب متريال ها نسبت به قبل سخت تر شده است.

در اين راستا با توجه به اينكه شركت ويلانما هم فعاليت فروش و هم اجراي متريال هاي وارداتي را دارد، لذا تشخيص كيفيت مطلوب ورق هاي وارداتي براي مجري پروژه ها آسان تر خواهد بود. در زمينه اجراي متريال وارداتي جهت اجراي سقف ويلا، به رزومه شركت ويلانما اعتماد كنيد و با ما به رايگان مشاوره داشته باشيد.

چرا سيستم سقف دكرا را انتخاب كنيم؟

  • 50 سال ضمانت محصول
  • گارانتي عدم نفوذ تگرگ
  • كلاس 4 مقاومت در برابر ضربه
  • بيش از 50 سال تجربه در توليد
  • در بيش از 120 كشور جهان اثبات شده است.
  • توليد كننده مشهور و معروفيت جهاني آن در اين محصول
  • تنوع در سبك هاي طرح شينگل و كلاسيك و رنگ هاي متنوع تلفيقي
متريال دكرا انتخابي عالي، زيبا و ماندگارورق سنگريزه اي دكرا ظاهري كلاسيك به ويلاي شما ميبخشد.

پوشش ورق سنگريزه اي دكرا

اگر به دنبال طراحي مجلل پوشش سقف شيرواني خود هستيد، محصول و متريال دكرا انتخابي عالي، زيبا و نيز ماندگار براي سقف ويلاي شماست. تايل دكرا؛ ظاهري كلاسيك را به ويلاي شما ميبخشد كه داراي يك سبك متمايز سنتي است و با استحكام و ماندگاري فولاد تقويت شده است. اين سنگريزه ها در انواع رنگهاي طبيعي موجود است و سايه اي لطيف و طبيعي را در خود جاي داده است.

دكرا از فولاد آلياژ روي و آلومينيوم روي با فشار تراشه سنگي معدني آكريليك ساخته شده است. روكش سنگريزه هاي طبيعي، مقاومت كاملا منحصر به فردي در برابر اشعه uv دارد. داشتن پرس دهنه 90 درجه در لبه اين محصول باعث جذب كامل به تيرهاي چوب چهارتراش روسي ميشود. در نتيجه با ميخ مخصوص رزوه دار، جذب تيرريزي هاي انجام شده ميگردد كه اين عمل مانع نفوذ آب در درصد شيب پايين شده و به زيبايي سقف اجرا شده نيز مي افزايد.

مزايا و ويژگي هاي دكرا

  • سيستم اتصال دهنده منحصر به فرد پنهان
  • فناوري منحصر به فرد و تاييد شده
  • هيچ ابزار خاصي جهت نصب اين محصول لازم نيست
  • نصب مستقيم به تيرريزي چوب روسي چهارتراش با ميخ رزوه دار
  • وزن سبك 6 كيلوگرم در هر متر مربع و در عين حال مقاوم

سوال: آيا محصول دكرا در تابستان يك سقف فلزي داغ تر و در زمستان سردتر است؟

پاسخ: خير

پس از خرپاسازي و تيرريزي پروفيل، دو لايه چوب چهارتراش روسي جهت زيرسازي نصب ميشود و مابين دو لايه چوب، عايق پشم سنگ دو اينچ با فويل آلومينيوم نصب ميشود. اين عايق به طور كلي از داخل جذب ورق ميگردد و مانع از ورود سرما و گرما به داخل سازه ميشود. جنس ورق دكرا طوري طراحي و ساخته شده است كه به دليل وجود 18 درصد لايه آلوزينك، به تنهايي درصد قابل توجهي از سرما و گرما را كنترل ميكند.

سوال: آيا سيستم بام دكرا نسبت به متريالهاي ديگر گرانتر است؟

در حاليكه ورق دكرا نسبت به متريالهاي ديگر گرانتر ميباشد اما دوام، زيبايي و ماندگاري اين محصول به اندازه اي بالاست كه حتي پس از گذشت 100 سال از عمر سقف شيبدار، اين متريال قابليت بازيافت دارد و به سقف ويلاي شما ابهت و زيبايي خاصي ميبخشد. شما پول اضافه اي نداريد كه براي يك سقف شيرواني چندين بار هزينه كنيد. با انتخاب ورق دكرا؛ يك بار براي هميشه هزينه ميكنيد و اين بسيار سودآورتر خواهد بود.

استفاده از اكيپ مجرب جهت اجراي انواع متريال ها

لازم به ذكر است كه كليه متريالهاي وارداتي و داخلي كه كلاسيك توليد ميشوند، از نظر قيمت تا حدودي گرانتر از متريال هاي ساده هستند. اما مسئله اي كه اهميت بيشتري دارد، اين است كه متريال هاي باكيفيت توسط اكيپ هاي اجرايي با تجربه و كاردان و تعليم ديده بايد اجرا و تحويل داده شوند تا از نظر كيفيت، زيبايي، از نظر آب بندي و ماندگاري گارانتي شوند.

بديهي است كه اين متريال ها در صورتي كه اشتباه نصب شوند و يا طبق استاندارد زيرسازي نشوند، حتما با مشكل بزرگي رو به رو خواهيد شد. لذا پيشنهاد ميشود همچنان كه به دنبال كيفيت بالاي متريال هستيد، به دنبال پيمانكاراني باشيد كه از رزومه هاي اجرايي بالايي برخوردار باشند و سقف ويلاي شما را با تضمين براي شما به مرحله اجرا و اتمام برسانند تا با آرامش و امنيت كامل از ويلاي خود بهره ببريد. شركت ويلانما با ارائه رزومه هاي اجرايي در اكثر مناطق ويلايي كشور آماده ارائه خدمات در سراسر كشور با گارانتي 10 ساله ميباشد.

مزيت دكرا نسبت به متريالهاي سقفي سنتيامنيت بيشتر دكرا نسبت به متريالهاي سقفي سنتي يكي از مزاياي آن است.

چرا دكرا نسبت به متريالهاي سقفي سنتي از امنيت بيشتري برخوردار است؟

  • مقاومت دكرا در برابر طوفان هاي شديد
  • مزاياي سيستم ثابت خشك Decra
  • پوششي محكم براي انواع سقفهاي شيبدار

تمام ورقهاي دكرا چند مرحله ساختاري را پشت سر مي گذارند كه شامل آماده سازي ورق گالوالوم، پرس ورق، شستشوي ورق و پاشش سنگريزه ها ( جهت پوشش روكش هايي كه عايق صوتي و محافظت در برابر خوردگي را ارائه مي دهند) مي باشد. از ديگر مزاياي دكرا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

نصب سريع: سيستم Decra سبك، جمع و جور و به صورت تايل است. هر تايل دكرا به طور معمول داراي 3 كيلوگرم وزن ميباشد و تقريباً نيمي از يك متر مربع مساحت سقف را پوشش مي دهد. اين طراحي سبك اما مقاوم با سيستم به هم پيوسته، همراه با روش ثابت و فوق العاده بالاي دكرا، باعث كاهش چشمگير زمان نصب مي شود و فشار كمتري را به سازه هاي ويلايي وارد ميكند. ورقهاي دكرا به طرز خارق العاده اي با دوام هستند و با هر منطقه آب و هوايي سازگار مي باشند، بنابراين هزينه هاي نگهداري در طول عمر نصب حداقل است.

سيستم سقف ثابت سبك دكرا، بسياري از خطرات سلامتي مرتبط با كار در بام هاي جديد و پروژه هاي نوسازي سقف را از بين مي برد.  Decra مي تواند خطر ابتلا به بيماري هاي تنفسي را كاهش داده و اثرات بيماري درماتيت سيماني را از بين ببرد. هسته فولادي درون تايل دكرا مقاومت بي نظيري در مقايسه با مواد سنتي دارد و شكست هنگام حمل و نقل و نصب و نگهداري هاي بعدي را به حداقل ممكن مي رساند.

وزن سبك: ورقهاي دكرا داراي يك هسته فولادي هستند كه ضمن كاهش وزن، مقاومت را نيز افزايش مي دهند. متريالي كه هم سبك باشد و هم مقاومت بالايي داشته باشد، حتما در بازار كار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. به همين علت است كه ورق دكرا بهترين محصول وارداتي محسوب ميشود كه با گذشت حدودا دو دهه از وارد شدن اين محصول زيبا، هنوز هم جزو بهترين متريالهاي پيشنهادي ميباشد.

سازگار با هر نوع آب و هوا: ورقهاي دكرا ضد طوفان هستند. آزمايشات، مقاومت ورق دكرا را در برابر وزش باد تا 160 كيلومتر در ساعت و در برابر باران با سرعت 200 ميلي متر در ساعت نشان داده است. متريالهاي Decra محافظت از هوا در برابر باران، تگرگ، برف، يخ، خورشيد و حتي طوفان بدون آسيب را ارائه مي دهند و در حال حاضر در برخي از سخت ترين محيط هاي جهان، امتحان خود را به خوبي پس داده اند.

ورق دكرا دوستدار با محيط زيست: از آنجا كه فولاد يك ماده دائماً بازيافت شده به شمار ميرود، تايل دكرا در حال حاضر حاوي درصد قابل توجهي از فولاد مي باشد و همچنين در پايان عمرسازه ها، حتي قابل بازيافت نيز ميباشد. ضمن اينكه اين متريال سنگريزه دار با 8 لايه تلفيقي، در انواع شرايط جوي حتي در كمترين درصد شيب سازه ها قابليت نصب و اجرا را دارد.

خريد هوشمندانه ورق دكرا و انواع ورق هاي شيرواني

كليه خدمات اجرايي با ورق دكرا و ساير ورق هاي شيرواني و نيز فروش ورق گالوانيزه رنگي، ورق دكرا، ورق طرح سفال و غيره با قيمت مناسب توسط شركت ويلانما در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و همچنين تمام استان هاي ايران با حمل و نصب به صورت كامل انجام ميگردد. فقط براي شهرهاي خارج از محدوده تهران براي استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد.

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق دكرا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

https://vilanama.ir/materiales-villa/buy-dekra-dekra-prices-and-similar-decra-products/feed/ 4

منبع :ويلانما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.