گزارش رويترز ازهرج و مرج در انگليس

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

گزارش رويترز ازهرج و مرج در انگليس

۸ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ماه نيوز ، رويترز گزارش داد: بحران سوخت در بريتانيا ادامه دارد و رانندگان خودروهايي كه ساعت ها در اتومبيل سوار شده اند به آرامي عصباني مي شوند و مشغول فعاليت هاي ضد اجتماعي و خطرناك مي شوند. پس از يك هفته هرج و مرج كه در آن شاهد رانندگان …

گزارش رويترز ازهرج و مرج در انگليس https://moonnews.ir/گزارش-رويترز-ازهرج-و-مرج-در-انگليس/ Fri, 01 Oct 2021 13:25:48 0000 عمومي https://moonnews.ir/گزارش-رويترز-ازهرج-و-مرج-در-انگليس/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني ماه نيوز ، رويترز گزارش داد: بحران سوخت در بريتانيا ادامه دارد و رانندگان خودروهايي كه ساعت ها در اتومبيل سوار شده اند به آرامي عصباني مي شوند و مشغول فعاليت هاي ضد اجتماعي و خطرناك مي شوند. پس از يك هفته هرج و مرج كه در آن شاهد رانندگان …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ماه نيوز ،

رويترز گزارش داد: بحران سوخت در بريتانيا ادامه دارد و رانندگان خودروهايي كه ساعت ها در اتومبيل سوار شده اند به آرامي عصباني مي شوند و مشغول فعاليت هاي ضد اجتماعي و خطرناك مي شوند.

پس از يك هفته هرج و مرج كه در آن شاهد رانندگان با عجله براي پر كردن خودروهاي خود از مونوكسيد كربن بوديم و پس از برخورد وحشتناك در پمپ بنزين ها و ذخيره بنزين در بطري هاي آب ، بسياري از پمپ بنزين ها در انگليس هنوز بنزين ندارند.

دليل اين پديده كمبود شديد رانندگان كاميون و تأثير آن بر زنجيره تامين سوخت در كشور است.

خروج موسوم به “Burgessit” از اتحاديه اروپا به لندن باعث ايجاد هرج و مرج در برخي از مناطق اين كشور به دليل كمبود نيروي كار و شيوع ويروس كرونا شده است. انتقال سوخت و مواد مخدر مختل شده و ذبح دام نگراني هايي را ايجاد كرده است.

بريتانيا ادعا كرده است كه بحران در حال عقب نشيني يا حتي در حال پايان است. اما فروشندگان بنزين مي گويند سوخت بيش از 2 هزار جايگاه سوخت امروز تمام شده است و خبرنگاران رويترز در سراسر لندن و جنوب انگلستان گزارش داده اند كه ده ها جايگاه سوخت هنوز تعطيل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.