درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم

۸ بازديد

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي توسعه شبكه نمايش خانگي را به شكل كنوني با نيت هاي تجاري و مخرب براي فرهنگ ملي عنوان كرد و از درآمد تكان دهنده برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ياد كرد. به به گزارش ماه نيوز ، اميد عبدالهي كه در برنامه “بازتاب” راديو گفتگو …

درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم https://moonnews.ir/درآمد-ماهيانه-۲۰۰-ميليارد-تومان-براي-ي/ Sat, 02 Oct 2021 12:48:13 0000 هنري و فرهنگي https://moonnews.ir/درآمد-ماهيانه-۲۰۰-ميليارد-تومان-براي-ي/ عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي توسعه شبكه نمايش خانگي را به شكل كنوني با نيت هاي تجاري و مخرب براي فرهنگ ملي عنوان كرد و از درآمد تكان دهنده برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ياد كرد. به به گزارش ماه نيوز ، اميد عبدالهي كه در برنامه “بازتاب” راديو گفتگو …

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي توسعه شبكه نمايش خانگي را به شكل كنوني با نيت هاي تجاري و مخرب براي فرهنگ ملي عنوان كرد و از درآمد تكان دهنده برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ياد كرد. به

به گزارش ماه نيوز ، اميد عبدالهي كه در برنامه “بازتاب” راديو گفتگو صحبت مي كرد ، با اشاره به آغاز به كار شبكه هاي خانگي در اواخر دهه 80 كه مخاطبان را با شكل جديد فيلم و سريال آشنا كرد ، گفت: ويندوز و به عنوان سرعت اينترنت افزايش يافت ، خود را به شكل VOD نشان داد.

وي افزود: جنبه مثبت شبكه نمايش خانگي مبارزه با قاچاق فيلم و سريال بود. پيش از اين ، آثار روي صفحه يا تلويزيون به طور غيرقانوني تكثير مي شد و ظهور “فيلم” يا “كمان” اين مشكل را تا حد زيادي كاهش داد.

اين كارشناس ادامه داد: در اين ميان ، شبكه نمايش خانگي بايد به عنوان يك ابزار فرهنگي و رسانه اي جديد براي ارائه ارزش هاي فرهنگي در نظر گرفته شود و به دليل رشد چشمگير جنبه هاي اقتصادي اين رسانه ها ، رنگ و بوي تجاري آن رنگارنگ تر از اين است.”

عبدالهي به عدم شفافيت و نظارت مالي شبكه نمايش خانگي اشاره كرد و افزود: اين بسترها از اهداف اعلام شده توسط بنيانگذاران خود خارج شده اند و هنگام تجزيه و تحليل محتواي فيلم هاي نمايش داده شده ، احساس مي كنيم كه آنها با ادعاي اصلي مغايرت دارند.

وي درآمد ماهيانه 200 ميليارد تومان براي پلتفرم هايي مانند “فيليمو” اعلام كرد و به راديو گفتگو گفت: در حالي كه صداوسيما سالانه 700 ميليارد تومان براي توليد فيلم و سريال هزينه مي كند. بنابراين ، مي توان نتيجه گرفت كه بسترهاي توزيع فيلم جديد در حال تبديل شدن به نهادهاي تجاري قدرتمندي هستند كه علاوه بر گسترش مالي ، در توليد محتواي راديويي پيشرو هستند. با اين حال ، ساخت اين سكوها يك موضوع منفي تلقي نمي شود و بايد رقيبي جدي براي پخش كننده ملي باشد.
وي گفت: “اما نكته اين است كه اين رقيب بايد داراي ماهيت فرهنگي باشد نه يك سازمان تجاري كه بر سودآوري تجاري تمركز كند.

عبداللهي معتقد است كه شبكه نمايش خانگي از اهداف اساسي فرهنگي فاصله مي گيرد. اين به اين دليل است كه اندوه و اندوه افسران آن درآمد بيشتري ايجاد كرده است ، و بنابراين ابزارهايي كه آنها استفاده مي كنند با هويت ملي ما فاصله دارد. او ايراني نيست و خيلي جاها ضربه مي زند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.