وزير بهداشت واردات واكسن فايزر به ايران را تكذيب كرد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

وزير بهداشت واردات واكسن فايزر به ايران را تكذيب كرد

۷ بازديد

اخبار ايران من / كرمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي با تأكيد بر اينكه واكسن فايزر در ايران معرفي نشده است ، گفت: در خارج. ” دكتر. “بهرام عين اللهي” عصر امروز 16 آنلاين در پايان بازديد از بيمارستان افضلي پور كرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه مردمي تشكيل شده است. وي …

وزير بهداشت واردات واكسن فايزر به ايران را تكذيب كرد https://myirannews.ir/علمي/وزير-بهداشت-واردات-واكسن-فايزر-به-ايرا/ https://myirannews.ir/علمي/وزير-بهداشت-واردات-واكسن-فايزر-به-ايرا/#respond Wed, 29 Sep 2021 16:19:49 0000 علمي https://myirannews.ir/علمي/وزير-بهداشت-واردات-واكسن-فايزر-به-ايرا/ اخبار ايران من / كرمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي با تأكيد بر اينكه واكسن فايزر در ايران معرفي نشده است ، گفت: در خارج. ” دكتر. “بهرام عين اللهي” عصر امروز 16 آنلاين در پايان بازديد از بيمارستان افضلي پور كرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه مردمي تشكيل شده است. وي …

اخبار ايران من / كرمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي با تأكيد بر اينكه واكسن فايزر در ايران معرفي نشده است ، گفت: در خارج. ”

دكتر. “بهرام عين اللهي” عصر امروز 16 آنلاين در پايان بازديد از بيمارستان افضلي پور كرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه مردمي تشكيل شده است.

وي گفت: “واكسن كرونا به 53 ميليون سطح در كشور رسيده است و انتظار داريم هفته آينده به 60 ميليون سطح برسد.”

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي بر لزوم رعايت مقررات بهداشتي تأكيد كرد و افزود: “مردم نبايد فكر كنند كه ويروس با واكسيناسيون به طور كامل ريشه كن مي شود ، زيرا كشورهايي كه واكسن كافي دريافت كرده اند هنوز به ويروس كرونا آلوده هستند. “

عين اللهي با بيان اينكه بسياري از محدوديت ها برداشته مي شود و در انزوا قرار مي گيرد ، افزود: در مناطق جدا شده عاقلانه ، مردم در مكان هايي مانند هواپيما ، اتوبوس ، قطار و هتل مجبور به تجمع مي شوند.

وي بيمارستان افضلي پور كرمان را يكي از معتبرترين مراكز درماني كشور دانست و با تشكر از پرسنل بيمارستان گفت: وي در اين زمان به ويروس مبتلا شد.

وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ميزان بهبودي بيماران در بيمارستان افضلي پور را قابل قبول اعلام كرده است و افزود: با توجه به اهميت تأمين هوا در اين زمان ، استاندار كرمان براي تامين هوا و هوا بدون وقفه تلاش زيادي كرده است. به

وي با بيان اينكه هيچ واكسن فايزر به ايران ارسال نشده است ، گفت: طبق بررسي اخير كميته علمي ، زنان باردار مي توانند از واكسن سينوفارم استفاده كنند و هيچ واكسن فايزر دريافت نشده و به ايران ارسال نمي شود.

عين الهي ادامه داد: ما همه كارها را با نظر اساتيد ، علما و دانشمندان انجام مي دهيم و وزير نماينده فعاليت كميته هاي علمي است و فايزر وارد ايران نمي شود. وي در مورد واكسن آنفولانزا گفت: واكسن آنفولانزا در مناطقي كه نياز است تزريق مي شود.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/علمي/وزير-بهداشت-واردات-واكسن-فايزر-به-ايرا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.