هشدار گمرك به ۱۱۰ واردكننده كاميون

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

هشدار گمرك به ۱۱۰ واردكننده كاميون

۱۰ بازديد

با برداشته شدن محدوديت ها و معرفي مجوز واردات خودروهاي خارجي ، گمرك ايران به 110 مهاجر هشدار داده است كه مجوز را ظرف يك ماه تمديد كنند. در غير اين صورت ، خودروها رها مي شوند. به گزارش اخبار ايران من ، در نهايت با موارد زير ، توزيع و تأييد تقريبا 6000 خودرو …

هشدار گمرك به ۱۱۰ واردكننده كاميون https://myirannews.ir/اقتصادي/هشدار-گمرك-به-۱۱۰-واردكننده-كاميون/ https://myirannews.ir/اقتصادي/هشدار-گمرك-به-۱۱۰-واردكننده-كاميون/#respond Tue, 28 Sep 2021 13:10:56 0000 اقتصادي https://mail.myirannews.ir/اقتصادي/هشدار-گمرك-به-۱۱۰-واردكننده-كاميون/ با برداشته شدن محدوديت ها و معرفي مجوز واردات خودروهاي خارجي ، گمرك ايران به 110 مهاجر هشدار داده است كه مجوز را ظرف يك ماه تمديد كنند. در غير اين صورت ، خودروها رها مي شوند. به گزارش اخبار ايران من ، در نهايت با موارد زير ، توزيع و تأييد تقريبا 6000 خودرو …

با برداشته شدن محدوديت ها و معرفي مجوز واردات خودروهاي خارجي ، گمرك ايران به 110 مهاجر هشدار داده است كه مجوز را ظرف يك ماه تمديد كنند. در غير اين صورت ، خودروها رها مي شوند.

به گزارش اخبار ايران من ، در نهايت با موارد زير ، توزيع و تأييد تقريبا 6000 خودرو وارداتي در ليست قرار گرفت و مجوز از امروز آغاز شده است. با اين حال ، با معرفي مجوز و پيشنهاد يك ماهه به دستگاههاي مربوطه در اين زمينه ، گمرك ايران به كساني اعلام كرده است كه حداكثر ظرف يك ماه خواهان تمديد مجوز خواهند شد.

با توجه به نامه هاي فني معاون گمرك و تذكرات به 110 شركت كننده ، مطابق قانون قانون و مقررات دادستان كل ، كليه مشكلات ، مشكلات و تأخير در رواديدهاي وارداتي مطابق قوانين و تذكرات مربوط به دستگاههاي مربوط حل شده است. .حاملين گمرك در گمركات كشور كه سفارشات خود را ثبت كرده اند موظفند خودروها را با رعايت كليه مقررات تا تاريخ 27 نوامبر از روي سنگ ها خارج كنند.

همچنين تأكيد مي شود كه در غير اين صورت ، آيين هاي بزرگ مجبور به تهيه و ارسال اعلاميه خودروهاي غيرقانوني از تاريخ 29 نوامبر به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي خواهند شد تا طبق مقررات انجام شوند.

از سوي ديگر ، به واردكنندگان گفته شده است كه اگر مشكلي در مجوز ترخيص كالا از گمرك وجود دارد ، بايد ثبت نام گمرك ايران را به صورت كتبي اجباري كنند ، در غير اين صورت هيچ بهانه اي براي تميز نكردن وسايل نقليه پس از ماه هاي بازگشت وجود ندارد. سمت چپ ، نام كساني كه در اين زمينه از آنها جلوگيري يا تأخير مي شود به افراد مناسب از جمله دفتر دادستان كل اعلام مي شود و براي اطلاعات بيشتر منتشر مي شود.

اين هشدار در حالي مطرح مي شود كه گمرك ايران به تازگي به مقامات اعلام كرده است به دليل ازدحام ترافيكي رانندگي را به مدت يك ماه متوقف نكنند تا صاحبان خانه فرصت تخليه داشته باشند.

موضوع خودروهاي وارداتي به تصميم ايجاد سيستم حمل و نقل عمومي برگردانده شده است. به همين دليل ، در سال 2009 و مطابق با ماده 30 قانون برنامه هاي دائمي برنامه هاي توسعه ، مقررات گمركي اين گونه خودروها توسط سابق اعلام شد. وزير راه و شهرسازي و مسير وزارت صنعت ، معدن و تجارت در اطلاعيه ها دستور واردات از جمله ماليات خودروهاي وارداتي ، نحوه واردات ، معافيت خودروها ، مجوزهاي قانوني و قانوني و تأييديه اين خودروها را توضيح مي دهد.

با اين حال ، تعليق وسايل نقليه عمدتاً به دليل عدم همكاري و اختلاف نظر بين دستگاه ها به تعويق افتاد ، تا اينكه با ورود دادستاني موانع برداشته شد و آژانس ها مجبور به ارائه خدمات ظرف يك ماه شدند.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اقتصادي/هشدار-گمرك-به-۱۱۰-واردكننده-كاميون/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.