پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط

۹ بازديد

وزير بهداشت در پيام خود به مناسبت روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولين و دست اندركاران اين حوزه ، به ويژه همكاران بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه ها تشكر كرد. به گزارش ماه نيوز به گزارش وبدا ، متن پيام وزير بهداشت …

پيام وزير بهداشت به مناسبت روزجهاني بهداشت محيط https://moonnews.ir/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/ Sun, 26 Sep 2021 12:48:09 0000 اجتماعي https://moonnews.ir/پيام-وزير-بهداشت-به-مناسبت-روزجهاني-به/ وزير بهداشت در پيام خود به مناسبت روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولين و دست اندركاران اين حوزه ، به ويژه همكاران بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه ها تشكر كرد. به گزارش ماه نيوز به گزارش وبدا ، متن پيام وزير بهداشت …

وزير بهداشت در پيام خود به مناسبت روز جهاني بهداشت محيط ، از همه مسئولين و دست اندركاران اين حوزه ، به ويژه همكاران بهداشت محيط در وزارت بهداشت ، دانشگاه هاي علوم پزشكي و اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه ها تشكر كرد.

به گزارش ماه نيوز به گزارش وبدا ، متن پيام وزير بهداشت خطاب به روسا و بازرسان دانشگاه ها و دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي: وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه هاي پزشكي و دانشگاه ها بهداشت محيط است.

ابتكار فدراسيون بين المللي بهداشت محيط براي انتخاب شعار خود در سال ، با عنوان “اولويت بندي بهداشت محيط براي جوامع سالم در بهبودي جهاني پس از كرونا” ، به عوامل سيستم بهداشتي فرصتي ارزشمند براي نقش و سهم محيط زيست داده است. بايد توجه ويژه اي به حفظ و ارتقاي سلامت جامعه در كنترل اپيدمي و در دوره پس از كرونا شود.

اميد است با گسترش واكسيناسيون عمومي و حداكثر پوشش در كشور از يك سو و رعايت خوب و دقيق پروتكل هاي بهداشتي از سوي ديگر با نظارت دقيق و عالي از نيروهاي بهداشت محيط و نيروهاي كار ، وضعيت عمومي جامعه به تدريج بهبود يافته و سود ببريد. و ملت عزيز ايران مي توانند از نعمت بزرگ سلامتي برخوردار شوند.

همچنين ضمن اداي احترام به شهداي منطقه كه جان عزيز خود را براي مقابله با اين بيماري همه جانبه فدا كرده اند ، با سخت كوشي ، تمرين و كار سخت همه كاركنان و در سطح عملياتي در برابر كوويد -19 بهداشت محيطي كشورمان ، جنبش بزرگ و شريف جهادي. “آنها برگ زرين ديگري به افتخار وي افزودند ، او را ستودند و موفقيت روزافزون اين عزيزان را در خدمت به مردم شريف ايران آرزو كردند.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.