دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا از بيرجند ، در مراسمي ويژه از سردار علي قاسمي تجليل شد. هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و مجازي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: ظلم و تنهايي (ع) يكي است. وي براي دانشجويان و اساتيد در …

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد https://moonnews.ir/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ Sun, 26 Sep 2021 12:29:54 0000 تندرستي و نشاط https://moonnews.ir/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا از بيرجند ، در مراسمي ويژه از سردار علي قاسمي تجليل شد. هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و مجازي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: ظلم و تنهايي (ع) يكي است. وي براي دانشجويان و اساتيد در …

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا از بيرجند ، در مراسمي ويژه از سردار علي قاسمي تجليل شد. هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و مجازي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: ظلم و تنهايي (ع) يكي است.

وي براي دانشجويان و اساتيد در دفاع مقدس ارزش و توضيح داد: هشت سالگي بزرگداشت دفاع مقدس در واقع قدرداني از فداكاري هاي تمام ملت ايران است. زيرا دفاع مقدس متعلق به همه اقشار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي گفت: دفاع مقدس نادرترين و بي نظيرترين جنگ جهان بود؛ زيرا در يك طرف همه قطب هاي شرق و غرب و در طرف ديگر جوانان مومن م radicalمن راديكال ايران بودند.

ياداو گفت: “جنگ به جوانان ما ، همه جبهه متحد عربي و تمام استكبار جهاني گرد هم آمد تا در برابر ملت قهرمان ايران بايستند و انقلاب اسلامي را متوقف كنند.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا الگويي شد

قاسمي گفت: رزمندگان ما هنجارهاي جنگ جهاني را كه قبلاً در دانشكده هاي نظامي آموزش داده مي شد ، زير پا گذاشته اند ؛ زيرا ما نه برتري هوايي داشتيم و نه زميني ؛ درعوض ، ما فقط نيروي انقلابي خالص و مومنان داشتيم.

وي ادامه داد: به همين دليل دفاع مقدس در جنگ هاي جهاني بي نظير بود ؛ زيرا رزمندگان ما معيارهاي جنگ در جهان را با ايثار و از خودگذشتگي تغيير داده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي افزود: جبهه ما جبهه حقيقت و روشنايي بود و در مقابل ما ، جبهه اي عليه دروغ و تاريكي. در جبهه ما ، رزمندگان شجاع در ايثار و فداكاري از يكديگر سبقت گرفتند و نيروهاي دشمن براي فرار از جبهه يكديگر را پشت سر گذاشتند.

قاسمي يادآور شد: آنچه براي خدا انجام مي شود دائمي است و دفاع مقدس به دليل اخلاص رزمندگان و شهداي گرانقدر زنده ماند و در همه دنيا الگو شد.

وي با اشاره به پيشرفت هايي كه در زمينه تحريم ها در حال انجام است ، گفت: در دفاع مقدس جوانان ايران به خدا توكل كردند و خدا به آنها كمك كرد ، نجات مقدس به دليل ظهور خلاقيت و تفسير بسياري از آيات قرآن بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي با تأكيد مقام معظم رهبري بر تقويت روحيه انقلابي و جهادي خاطرنشان كرد: هرجا جهادي و انقلابي كار كرده ايم ، موفق بوده ايم.

دبير هيئت امنا و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان جنوبي نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت رزمندگان و شهداي ارزشمند به ويژه سرلشكر حاج قاسم سوماني در سفر به سردار علي قاسمي ، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور سالها حماسه و ايثار است.

بايد تلاش كرد تا فرهنگ و انديشه بسيجي فعال شود

سيد حسن هاشمي افزود: امسال كه هفته دفاع مقدس مصادف با ايام اربعين حسين است ، اين نيز فرصتي ارزشمند براي ماست كه بيشتر در جهت تعميق فرهنگ و انديشه هاي بسيج تلاش كنيم.

وي افزود: تقويت فرهنگ ايثار و شهادت و تقدير و پاسداري از مبارزه صادقانه همه قهرمانان سال هاي حماسه و ايثار ضروري است.

به گزارش آنا ، مراسم يادبود ويژه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند با حضور و سخنراني سردار علي قاسمي فرمانده سپاه انصارالرضا و سيد حسن هاشمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد. خراسان جنوبي.

انتهاي پيام / 4103/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.