اميرعبداللهيان در جمع ايرانيان فرهيخته مقيم آلمان چه گفت؟

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

اميرعبداللهيان در جمع ايرانيان فرهيخته مقيم آلمان چه گفت؟

۱۰ بازديد

به گزارش اينترنت ، در اين همايش ، وزير امور خارجه با گراميداشت اربعين حسيني و ياد شهداي امام حسين (ع) در كربلا ، از آنها به خاطر شجاعت خود در تغيير درگيري خير و شر در طول تاريخ بشريت خواست. امير عبداللهيان ، در توضيح طرح آقاي رييسي ، در واكنش به سياست خارجي …

اميرعبداللهيان در جمع ايرانيان فرهيخته مقيم آلمان چه گفت؟ https://myirannews.ir/بين-الملل/اميرعبداللهيان-در-جمع-ايرانيان-فرهيخ/ https://myirannews.ir/بين-الملل/اميرعبداللهيان-در-جمع-ايرانيان-فرهيخ/#respond Mon, 27 Sep 2021 02:19:48 0000 بين الملل به گزارش اينترنت ، در اين همايش ، وزير امور خارجه با گراميداشت اربعين حسيني و ياد شهداي امام حسين (ع) در كربلا ، از آنها به خاطر شجاعت خود در تغيير درگيري خير و شر در طول تاريخ بشريت خواست. امير عبداللهيان ، در توضيح طرح آقاي رييسي ، در واكنش به سياست خارجي …

به گزارش اينترنت ، در اين همايش ، وزير امور خارجه با گراميداشت اربعين حسيني و ياد شهداي امام حسين (ع) در كربلا ، از آنها به خاطر شجاعت خود در تغيير درگيري خير و شر در طول تاريخ بشريت خواست.

امير عبداللهيان ، در توضيح طرح آقاي رييسي ، در واكنش به سياست خارجي ايران ، گفت كه به حوزه قضايي قانونگذار و سخنگوي دولت اسلامي يادآوري كرده است كه اين موضوع هنوز در جريان است.

وي افزود: مردم ايران در هر كجاي اين جهان بزرگ از هيچ چيزي خوششان نمي آيد ، حضور آنها براي ايران بسيار مهم و مهم بوده است و هرجا در مورد ايرانيان صحبت مي كنند ، فرهنگ و اعتبار علمي و فرهنگي آنها مشهود است. به عنوان مثال ، پزشكان ماهر ايراني در كشورهاي مختلف در حرفه خود از جايگاه بالايي برخوردار هستند و كساني هستند كه به آن مراجعه مي كنند.

وزارت امور خارجه با تأكيد بر اهميت و اهميت حضور و مشاركت ايران در انتخابات كشور گفت: فرصتي براي همه ايرانيان خارج از كشور است كه در تصميم گيري و انتخاب متوليان بين آنها نقش عمده اي ايفا كنند. اين امر مي تواند در اطلاع رساني سرپرستان و رويه ها براي پيگيري درخواست ها و خواسته هاي مردم ايران بسيار مهم باشد و به برآوردن اين درخواست ها و رفع نگراني هاي آنها كمك كند.

وزير امور خارجه گفت: ضمن تاكيد بر مجاورت همسايگان و مهمترين آنها در منطقه و آسيا ، برنامه خارجي ايران در حال حاضر م moreثرتر است و توسعه روابط با همه را تشويق مي كند.

لازم به ذكر است كه هيات ايراني نيز ديدگاه ها و نظرات وزير امور خارجه را داشت و تصميم گرفت پيگيري كند.

311311

https://myirannews.ir/بين-الملل/اميرعبداللهيان-در-جمع-ايرانيان-فرهيخ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.