دلواپسان و راننده قبلي – ماه نيوز

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

دلواپسان و راننده قبلي – ماه نيوز

۱۱ بازديد

با فرض اينكه جاي شما كجاست؟ خوب ، دوستان دلسوز نيز انساني و اشتباه هستند. يك روز آنها حرف بدي زدند و كار اشتباهي انجام دادند. آيا انتظار داشتيد آنها براي هميشه مسير اشتباهي را طي كنند و به ته دره بيفتند؟ جلوگيري از اشتباهات از هر كجا يك غنيمت است. علاوه بر اين ، …

دلواپسان و راننده قبلي – ماه نيوز https://moonnews.ir/دلواپسان-و-راننده-قبلي-ماه-نيوز/ Thu, 16 Sep 2021 12:52:49 0000 عمومي https://moonnews.ir/دلواپسان-و-راننده-قبلي-ماه-نيوز/ با فرض اينكه جاي شما كجاست؟ خوب ، دوستان دلسوز نيز انساني و اشتباه هستند. يك روز آنها حرف بدي زدند و كار اشتباهي انجام دادند. آيا انتظار داشتيد آنها براي هميشه مسير اشتباهي را طي كنند و به ته دره بيفتند؟ جلوگيري از اشتباهات از هر كجا يك غنيمت است. علاوه بر اين ، …

با فرض اينكه جاي شما كجاست؟ خوب ، دوستان دلسوز نيز انساني و اشتباه هستند. يك روز آنها حرف بدي زدند و كار اشتباهي انجام دادند. آيا انتظار داشتيد آنها براي هميشه مسير اشتباهي را طي كنند و به ته دره بيفتند؟ جلوگيري از اشتباهات از هر كجا يك غنيمت است.

علاوه بر اين ، افراد مورد نظر تصور مي كردند كه ماشين سياست ، اقتصاد ، فرهنگ و بسياري چيزهاي ديگر پاره شده و لاستيك دارد و گيربكس آن مي زند و بوق آن شنيده نمي شود و دود زيادي از آن خارج مي شود ، زيرا راننده آن متولد شده است. به اكنون كه كنترل خود را از دست داده است ، متوجه مي شود كه هيچ مشكلي در راننده قبلي وجود ندارد. ايراد از خودرويي است كه در جاده سنگلاخ حركت مي كند و اكنون به اين روز افتاده است.

راننده فعلي متوجه شده است كه ابتدا بايد جاده را وسيع كرده و سپس ماشين را به تعميرگاه برساند. فقط در اين صورت مي توان راننده قبلي را قضاوت كرد.

راننده فعلي مي تواند پس از رفع نقص ، نجار راننده قبلي را بپذيرد ، كه ماشين را با تمام نقص ها در جاده نگه داشته و نمي گذارد به چپ بپيچد يا به دره بيفتد.

1717

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.