شانس پيدا كردن شغل را از دست ندهيد!

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

شانس پيدا كردن شغل را از دست ندهيد!

۱۲ بازديد

بسياري از كارشناسان مي گويند كه فقدان مهارت ها يا مهارت ها يكي از عوامل اصلي بيكاري در بين جوانان جوياي كار و فارغ التحصيلان است و معتقدند كه به جاي تشويق جوانان به مشاغل شناخته شده ، بايد به آنها مهارت هاي آينده آموزش داده شود كه نياز به بازار. به گزارش اخبار ايران …

شانس پيدا كردن شغل را از دست ندهيد! https://myirannews.ir/اقتصادي/شانس-پيدا-كردن-شغل-را-از-دست-ندهيد/ https://myirannews.ir/اقتصادي/شانس-پيدا-كردن-شغل-را-از-دست-ندهيد/#respond Sat, 18 Sep 2021 13:02:19 0000 اقتصادي https://mail.myirannews.ir/اقتصادي/شانس-پيدا-كردن-شغل-را-از-دست-ندهيد/ بسياري از كارشناسان مي گويند كه فقدان مهارت ها يا مهارت ها يكي از عوامل اصلي بيكاري در بين جوانان جوياي كار و فارغ التحصيلان است و معتقدند كه به جاي تشويق جوانان به مشاغل شناخته شده ، بايد به آنها مهارت هاي آينده آموزش داده شود كه نياز به بازار. به گزارش اخبار ايران …

بسياري از كارشناسان مي گويند كه فقدان مهارت ها يا مهارت ها يكي از عوامل اصلي بيكاري در بين جوانان جوياي كار و فارغ التحصيلان است و معتقدند كه به جاي تشويق جوانان به مشاغل شناخته شده ، بايد به آنها مهارت هاي آينده آموزش داده شود كه نياز به بازار.

به گزارش اخبار ايران من ، به دليل اهميت رابطه بين مهارت ها و اشتغال ، اهميت كسب و يادگيري مهارت ها در اين زمان نقش مهمي در فرايند جستجوي كار دارد.

آموزش هاي فني و حرفه اي براي ارائه مهارت هاي حرفه اي ضروري است و هدف از اين دوره توسعه دانش و مهارت افراد براي كار مثر است.

نبود بودجه كافي براي آموزش مهارت ها به معني غفلت و هدر دادن منابع مردم است.

غلامحسين حسيني نيا ، معاون وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي ، سازمان آموزش فني و حرفه اي را ركن اصلي آموزش فني دانست:

بر اساس تعريف مديركل از اهميت كشورها به عنوان علم عملي ، وي گفت: “هدف تمام آموزش و پرورش در جهان بر عهده همه دانشگاه ها است ، و سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان متولي اصلي غير -آموزش دانشگاهي. “اين فقط يك مسئوليت است.

معاون وزارت كار معتقد است كه سازمان آموزش فني و حرفه اي داراي واحدهاي نظامي است كه يك سازمان بسيار بزرگ است و داراي ظرفيت پرسنل ، امكانات بيشتر ، خدمات بيشتر و توزيع ويژه ، امكانات پشتيباني سازماني است.

به گفته رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي ، نظارت بر فعاليت هاي اين آژانس بايد به گونه اي باشد كه نقش ويژه آن را در مشاركت در توسعه كشور ايفا كند.

علي حيدري ، تحليلگر بازار كار به اخبار ايران من گفت: وجود افراد ماهر و نيروي كار بر شاخص هايي مانند رشد اقتصادي ، اشتغال ، بيكاري ، كاهش فقر و توزيع عادلانه درآمد تأثير مي گذارد.

او همچنين گفت كه آموزش در كشورهاي ديگر آموزش فني را در افراد از سنين پايين معرفي مي كند. به گونه اي كه دانش آموزان در مدرسه و از سنين پايين به انواع روش ها و فعاليت ها عادت مي كنند تا بتوانند با عجله به بازار كار بيايند.

به گفته حيدري ، آموزش كارآفريني در كشورهاي توسعه يافته بسيار مهم است و دولت ها مهارت ها و متخصصان ماهر خود را به فروش مي رسانند تا بتوانند شغل پايدار پيدا كرده و فرصت هاي تجاري را افزايش دهند.

اين كارشناس بازار كار بر اهميت ارتباط صنعت و دانشگاه ها تأكيد مي كند و مي گويد: “با توجه به وضعيت فعلي بازار كار ، اين مهم بيش از آنكه جوانان را به حوزه هاي محبوب ، بخش هاي آينده و اجتماعي سوق دهد ، مهم است.” توضيح و ايجاد انگيزه براي آموزش هاي پيش از اشتغال ، حرفه اي و فكري قبل و بعد.

او معتقد است كه فقدان مهارت ها فرصت فارغ التحصيلان و كارجويان را براي يافتن شغل ، به ويژه كار پاره وقت محروم مي كند.

به گزارش اخبار ايران من ، امروزه فقدان مهارت ها يكي از عوامل اصلي بيكاري است و توسعه مهارت ها در محل كار و مهارت هايي براي فرهنگ سازي در خانواده ها و بهره مندي از آموزش عملي همراه با آموزش سنتي و سنتي مورد نياز است.

كارشناسان بر لزوم ارتقاي كارآفرينان ماهر به عنوان متخصصان و تسهيل كنندگان تأكيد مي كنند تا از طريق آنها بتوانند به كار دسترسي پيدا كرده و مهارت ها و دانش فني لازم را كسب كنند.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اقتصادي/شانس-پيدا-كردن-شغل-را-از-دست-ندهيد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.