ترويج فرهنگ شهادت از ماموريت هاي اصلي وزارت ارشاد/ برگزاري جشنواره خاص درباره شهيد سليماني

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

ترويج فرهنگ شهادت از ماموريت هاي اصلي وزارت ارشاد/ برگزاري جشنواره خاص درباره شهيد سليماني

۸ بازديد

ماه نيوز / كرمان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تجليل از شهدا و ترويج فرهنگ شهادت يكي از اصلي ترين و اساسي ترين ماموريت هاي ما در وزارت ارشاد خواهد بود ، زيرا از فرهنگ انقلاب ، آرمان ها و مقاومت و منيت حمايت مي كند. منجر به وحدت اين مسير شود. “محمدمهدي اسماعيلي” …

ترويج فرهنگ شهادت از ماموريت هاي اصلي وزارت ارشاد/ برگزاري جشنواره خاص درباره شهيد سليماني https://moonnews.ir/ترويج-فرهنگ-شهادت-از-ماموريت-هاي-اصلي-و/ Tue, 14 Sep 2021 12:27:13 0000 هنري و فرهنگي https://moonnews.ir/ترويج-فرهنگ-شهادت-از-ماموريت-هاي-اصلي-و/ ماه نيوز / كرمان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تجليل از شهدا و ترويج فرهنگ شهادت يكي از اصلي ترين و اساسي ترين ماموريت هاي ما در وزارت ارشاد خواهد بود ، زيرا از فرهنگ انقلاب ، آرمان ها و مقاومت و منيت حمايت مي كند. منجر به وحدت اين مسير شود. “محمدمهدي اسماعيلي” …

ماه نيوز / كرمان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تجليل از شهدا و ترويج فرهنگ شهادت يكي از اصلي ترين و اساسي ترين ماموريت هاي ما در وزارت ارشاد خواهد بود ، زيرا از فرهنگ انقلاب ، آرمان ها و مقاومت و منيت حمايت مي كند. منجر به وحدت اين مسير شود.

“محمدمهدي اسماعيلي” امروز 23 شهريور با اشاره به ويدئو كنفرانس با ويژه برنامه “جلال مادر” كه روز سه شنبه به مناسبت تجليل از مساجد كارمان و خانواده شهيد جهانگير صدي ده زياري برگزار شد ، گفت: “قبل از انقلاب اسلامي حماسه مسجد جامع را ايجاد كرد و اين حماسه و بدخواهي كه توسط رژيم پهلوي به تصوير كشيده شد ، محور اصلي شعارهاي انقلابي بود. و مردم سراسر كشور.

وي با اشاره به حماسه هاي قسمت 41 سارولا در حفاظت مقدس ، افزود:

اسماعيلي به ياد شهيد جهانگير صديقي به ده زائر گفت: شهداي ما به دستور امام (ره) امامزاده عشق هستند؛ معبد پاك شهدا سرشار از معنويت و اخلاص است و ايمان و احساسي كه با حضور در گلزار شهدا در ما بوجود مي آيد ، باعث مي شود كه ما در مسيري كه شهدا براي ما باز كرده اند قدم برداريم.

وزير راهنما در ادامه گفت: ويژگي اصلي انقلاب ايثار و شهادت است و اين انقلاب توسط امام بنيان گذاري شد و توسط رهبر معظم انقلاب ادامه يافت و افراد بزرگي مانند حاج قاسم سليماني آن را براي ما زنده نگه داشتند. به

وي با اشاره به راهي كه مقام معظم رهبري مكتب حاج قاسم راه را نشان مي دهند ، افزود: ما هيچ مأموريت و وظيفه اي جز اجراي آرمان هاي انقلاب نداريم و اين آرمان ها توسط شهدا ارائه مي شود. خون “و ما بايد به اين راه ادامه دهيم.

اسماعيلي با اشاره به تكريم خانواده شهدا گفت: اين اقدامات در راستاي وظيفه است وگرنه تمام وجود و رسالت ما در مسير احياي اين مسير است و دولت و رئيس جمهور مردم مفتخر هستند كه گامي رو به جلو برداشته اند. دستيابي به اهداف انقلاب اسلامي. “اهداف در حال نزديك شدن هستند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تجليل از شهدا و ترويج فرهنگ شهادت يكي از اصلي ترين و اساسي ترين مأموريت هاي ما در وزارت ارشاد خواهد بود ، زيرا فرهنگ انقلاب ، آرمان ها و مقاومت و منيت را حفظ مي كند. منجر به وحدت اين مسير شود.

وي با بيان اينكه هنر انقلابي اين فداكاري ها را نشان مي دهد ، افزود: “ما مادران و پدران شهدايي هستيم كه امام راحل و اسماعيليان آنها را در مدرسه كراني ، جنگ ابراهيم به شهادت رسانديم و بايد همه تلاش ها و امكانات را جمع آوري كنيم و از اهالي هنر و فرهنگ در اين زمينه بخواهيم. اين جهت. “توليد حرز مي كند.

اسماعيلي گفت: براي شهيد حاج قاسم سليماني ، ما يك كاركرد ويژه در وزارت ارشاد برپا مي كنيم و جشنواره ويژه اي از حاج قاسم را ترتيب مي دهيم و اين موضوع بايد همانطور كه بايد در اداره كل راهنماي استان كرما در دستور كار قرار گيرد. در خط مقدم وزارت ارشاد. و بركت براي جشنواره و همه اعمال و فعاليتهاي ما وجود خواهد داشت.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.