سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است

۷ بازديد

ماه نيوز / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن ، گفت: در حال حاضر كشور مملو از واكسن هاي كرونا است. در جلسه امروز ستاد مديريت و مقابله با كرونا كرمانشاه (16 سپتامبر) ، دكتر بهرام آنالله نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل بيماري كرونا ويروس …

سيل “واكسن كرونا” سمت كشور سرازير شده است https://moonnews.ir/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/ Thu, 16 Sep 2021 12:34:09 0000 اجتماعي https://moonnews.ir/سيل-واكسن-كرونا-سمت-كشور-سرازير-شده-اس/ ماه نيوز / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن ، گفت: در حال حاضر كشور مملو از واكسن هاي كرونا است. در جلسه امروز ستاد مديريت و مقابله با كرونا كرمانشاه (16 سپتامبر) ، دكتر بهرام آنالله نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل بيماري كرونا ويروس …

ماه نيوز / كرمانشاه وزير بهداشت با اشاره به تلاش هاي بزرگ دولت 13 ساله براي ارائه واكسن ، گفت: در حال حاضر كشور مملو از واكسن هاي كرونا است.

در جلسه امروز ستاد مديريت و مقابله با كرونا كرمانشاه (16 سپتامبر) ، دكتر بهرام آنالله نقش مهم واكسيناسيون را در كنترل بيماري كرونا ويروس قلب برجسته كرد و افزود: “در دنيا ثابت شده است و مقالات علمي نشان مي دهد كه واكسيناسيون نقش مهمي را ايفا مي كند. در انجام اين كار نقش داشته باشيم و ما بايد تلاش كنيم تا روند واكسيناسيون در كشور را در اسرع وقت تسريع كنيم.

وي به تلاش هاي دولت سيزدهم در ارائه واكسن اشاره كرد و افزود: با پيگيري شخص رئيس جمهور و گفتگو با روساي جمهور كشورهاي مختلف و با بسياري از اولين پيگيري ها ، معاون رئيس جمهور ، خوشبختانه واكسن كرونا كشور را فرا گرفته است. “

وي با اشاره به رونق واردات و توليد واكسن در كشور گفت: امروزه واكسن هاي زيادي در كشور موجود است و همه استان ها بايد روند واكسيناسيون را تسريع كنند.

وي افزود: هر دقيقه براي واكسيناسيون كرونا ويروس مهم است و بايد تعداد مراكز واكسيناسيون و شيفت هاي كاري افزايش يابد.

وزير بهداشت با تأكيد بر ضرورت همكاري مردم در زمينه واكسيناسيون ، گفت: خوشبختانه با حضور م peopleثر مردم در اين هفته ، ما توانستيم ركورد واكسيناسيون هفتگي در جهان را كه آلمان است ، بشكنيم.

وي افزود: هفت ميليون و 900 هزار دوز واكسن در اين هفته تزريق شده كه هنوز به پايان نرسيده است ، در حالي كه ركورد هفتگي آلمان در اين زمينه تزريق شش ميليون دوز واكسن است.

عين اللهي افزود: در صورت تسريع روند واكسيناسيون ، قطعاً شاهد مرگ عزيزانمان و تكرار تلخ روزهاي مرداد و شهريور نخواهيم بود.

ما بايد به سمت قرنطينه هوشمند برويم / در قرنطينه هوشمند ، محدوديت ها برداشته مي شود

وي افزود: با واكسيناسيون همه گروه ها مي توانيم عملاً به سمت قرنطينه هوشمند حركت كنيم و در اين شرايط همه محدوديت هاي رفت و آمد ، سفر ، زيارت و … برداشته مي شود.

وي افزود: در قرنطينه هوشمند ، اقتصاد مي تواند با قدرت پيش برود و كارخانه ها و مراكز توليدي مي توانند آزادانه فعاليت كنند و نيازي به اعمال تحريم ها نخواهد بود.

وزير بهداشت در بخشي ديگر از سخنان خود بر بازگشايي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور از سپتامبر سال جاري تاكيد كرد: آموزش مجازي در زمينه هاي پزشكي كاربردي كاربرد ندارد و دانشگاه ها بايد در اسرع وقت شروع به كار كنند.

وي افزود: دانشجويان پزشكي ارائه دهندگان سلامت آينده كشور هستند و بايد آموزش آنها با دقت بيشتري دنبال شود.

عين اللهي با قدرداني از عملكرد نگهبانان در مبارزه با كرونا گفت: با وجود حملات فراوان به گروه پزشكي به عنوان گروه خيريه ، ايثار و فداكاري اين گروه در روزهاي مبارزه با كرونا بي اساس است. به

وي افزود: ما بيش از 100 شهيد را براي سلامتي مردم تقديم كرده ايم و همه پرسنل بهداشتي و درماني همچنان با ايثار براي سلامتي مردم تلاش مي كنند.

وزير بهداشت تاكيد كرد: امروز نگهبانان سلامت به يك فرهنگ تبديل شده اند و فداكاري هاي اين گروه براي هميشه در تاريخ جاودانه خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه از دانشگاه هاي “نوع يك” محسوب مي شود

وزير بهداشت از عملكرد دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در زمينه هاي مختلف قدرداني كرد و گفت: در بازديد ما از اين دانشگاه و فعاليت هاي آن ، خوشبختانه رشد و توسعه آن قابل ستايش است.

وي افزود: به نظر من دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه داراي تمام شاخص هاي يك دانشگاه پزشكي نوع يك در كشور است و به نظر ما اين دانشگاه يك دانشگاه نوع يك است و ديگر نبايد آن را يك نوع دو در نظر گرفت.

وزير بهداشت گفت: ما قطعاً به اين دانشگاه كمك مي كنيم و فعاليت هاي آن را توسعه مي دهيم و براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام آن پيش مي رويم.

عين اللهي با تاكيد بر ضرورت ساخت بيمارستان براي روانسر و ثلاث باباجي ، گفت: ايجاد پايگاه هوايي براي فوريت هاي پزشكي در منطقه اورامانات نيز از اولويت هاي كار ما براي استان خواهد بود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.