تساوي پرسپوليس و استقلال تاجيكستان در نيمه اول

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

تساوي پرسپوليس و استقلال تاجيكستان در نيمه اول

۸ بازديد

به گزارش شفاف ، در شانزدهمين دوره ليگ قهرمانان آسيا ، استقلال تاجيكستان و پرسپوليس ايران دوشنبه ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند اما اين ديدار در نيمه اول با گل به پايان نرسيد. بازي با حملات مختلف به پرسپوليس آغاز شد و تيم گل محمدي در دقايق ابتدايي بازي چندين بار توپ را به …

تساوي پرسپوليس و استقلال تاجيكستان در نيمه اول https://myirannews.ir/ورزشي/تساوي-پرسپوليس-و-استقلال-تاجيكستان-در/ https://myirannews.ir/ورزشي/تساوي-پرسپوليس-و-استقلال-تاجيكستان-در/#respond Wed, 15 Sep 2021 12:39:04 0000 ورزشي به گزارش شفاف ، در شانزدهمين دوره ليگ قهرمانان آسيا ، استقلال تاجيكستان و پرسپوليس ايران دوشنبه ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند اما اين ديدار در نيمه اول با گل به پايان نرسيد. بازي با حملات مختلف به پرسپوليس آغاز شد و تيم گل محمدي در دقايق ابتدايي بازي چندين بار توپ را به …

به گزارش شفاف ، در شانزدهمين دوره ليگ قهرمانان آسيا ، استقلال تاجيكستان و پرسپوليس ايران دوشنبه ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند اما اين ديدار در نيمه اول با گل به پايان نرسيد.

بازي با حملات مختلف به پرسپوليس آغاز شد و تيم گل محمدي در دقايق ابتدايي بازي چندين بار توپ را به دروازه استقلال فرستاد.

اولين ضربه هدف را بازيكن تاجيك در 15 دقيقه به ثمر رساند كه فقط حامد لك آن را زد و ضربه بعدي پرسپوليس آغاز شد.

در دقيقه 28 مهدي ترابي آزاديخواهان تيمش را به سمت مهدي عبدي فرستاد كه در شوتزني و رويش موفق نشد.

در دقيقه 39 حامد لك با ضربه سر حنانوف كرنر پرسپوليس را مهار كرد.

تيم پرسپوليس: حامد لك ، اميد عاليشاه ، فرشاد فرجي (سابق) ، سيد جلال حسيني ، مهدي ترابي ، ميلاد سرلك ، مهدي عبدي ، وحيد اميري ، سعيد آقايي ، سيامك نعمتي و رضا اسدي.

استقلال در تاجيكستان: مخترالدين خوسنوف ، الكسي لارين ، زوير جورابوف ، وحدت حنانف ، اختام نظروف ، اميربك جورابوف ، عليشير جليلوف ، منوچهر صفروف ، اسلام زايروف ، منوچهر جليلوف و رستم سيروف.

https://myirannews.ir/ورزشي/تساوي-پرسپوليس-و-استقلال-تاجيكستان-در/feed/ 0

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

درخواست اولیه برای ویزای توریستی کشور تاجیکستان صورت می‌گیرد و پس از آن ۷۲ ساعت زمان نیاز است که به درخواست پاسخ داده شود. نیاز است که متقاضی ارزش ۵۰ یورویی را بخش سفارت ارائه دهد.

غذاهای سنتی تاجیکستان

۱- آشپزی شش کباب با گوشت (Shish Kebabs)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.