كارمزد پايين مهمترين مشكل جايگاه داران CNG در كشور

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

كارمزد پايين مهمترين مشكل جايگاه داران CNG در كشور

۲۹ بازديد

براساس پايگاه داده ماه نيوز ، در حال حاضر بيش از 2490 ايستگاه CNG در كشور وجود دارد. محسن رهروان در مصاحبه با شبكه 18:30 گفت: “كم هزينه براي جايگاه هاي سوخت طبيعي مهمترين مشكل ايستگاه هاي CNG در كشور است.” دبير اتحاديه CNG با بيان اينكه مصرف روزانه اين سوخت در كشور حدود 23 …

كارمزد پايين مهمترين مشكل جايگاه داران CNG در كشور https://moonnews.ir/كارمزد-پايين-مهمترين-مشكل-جايگاه-دارا/ ماه نيوز Sat, 16 Jan 2021 18:39:16 0000 عمومي https://moonnews.ir/كارمزد-پايين-مهمترين-مشكل-جايگاه-دارا/ براساس پايگاه داده ماه نيوز ، در حال حاضر بيش از 2490 ايستگاه CNG در كشور وجود دارد. محسن رهروان در مصاحبه با شبكه 18:30 گفت: “كم هزينه براي جايگاه هاي سوخت طبيعي مهمترين مشكل ايستگاه هاي CNG در كشور است.” دبير اتحاديه CNG با بيان اينكه مصرف روزانه اين سوخت در كشور حدود 23 …

براساس پايگاه داده ماه نيوز ،

در حال حاضر بيش از 2490 ايستگاه CNG در كشور وجود دارد. محسن رهروان در مصاحبه با شبكه 18:30 گفت: “كم هزينه براي جايگاه هاي سوخت طبيعي مهمترين مشكل ايستگاه هاي CNG در كشور است.”

دبير اتحاديه CNG با بيان اينكه مصرف روزانه اين سوخت در كشور حدود 23 ميليون متر مكعب است ، افزود: آسيب ديده است

راه به رائو گفت: روند ثبت سفارش در وزارت صمت نيز به ليست عمده مشكلات دارندگان ايستگاه اضافه شده است.

دبير اتحاديه CNG در قسمت دوم سخنان خود گفت: با توجه به افزايش بسيار زياد هزينه دارندگان جايگاه ها در سال هاي اخير ، سازمان برنامه و بودجه از ابتداي سال 1998 قيمت بنزين را ثابت نگه داشته است كه اين ظلم به جايگاه داران است. وزارت صمت همكاري مناسبي براي ثبت سفارش دستگاه ها ندارد.

وي افزود: ميزان كارشناسي پرداختي توسط سازمان دفاع نزديك به تقاضاي ذينفعان بود اما سازمان برنامه و بودجه آن را كاهش داده است.
مصرف كنندگان اين سوخت همچنين با مشكلاتي از جمله كاهش ايمني و كاهش عرضه و صف مواجه هستند. ” CNG سوختي است كه حمل و نقل عمومي و بخش كم درآمد جامعه از آن استفاده مي كنند. ما تقاضا داريم كه ميزان حق الزحمه نبايد از حداقل سطح تخصص سازمان پشتيباني باشد تا باعث ايجاد مزاحمت براي مراجعه كنندگان و در نتيجه آن نشود.

محسن جوهري ، رئيس هيئت مديره اتحاديه صنعتي موه نيز كم بودن هزينه هاي ايستگاه هاي CNG را دليل عدم تمايل سرمايه گذاران بخش خصوصي براي مشاركت در اين بخش دانست و گفت كه تنها 4٪ از پمپ بنزين هاي طبيعي با سرمايه خصوصي ساخته شده اند.

مهدي رجبي ، رئيس بخش بررسي قيمت خدمات سازمان پشتيباني ، همچنين در مورد پيشنهاد كارشناسي گروه كاري براي تعيين كميسيون به دولت توضيحاتي داد و گفت: درخواست ايستگاه هاي CNG بسيار بيشتر از كميسيون پيشنهادي كارگروه است ، اما دولت آن را تأييد كرد. نمي دهد. “

وي افزود: با توجه به قيمت ثابت فروش گاز به مردم ، احتمالاً ميزان پورسانت افزايش چشمگيري نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.