پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا

۱۰ بازديد

هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت هاي جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند. به گزارش ماه نيوز ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه ديروز (دوشنبه) با بارش شديد باران و باد در ايالت فلوريدا روي داد ، در روزهاي آينده به اين …

پيش‌بيني سيل و طوفان شديد براي ايالات جنوب شرق آمريكا https://moonnews.ir/پيش‌بيني-سيل-و-طوفان-شديد-براي-ايالات/ ماه نيوز Tue, 17 Aug 2021 20:18:46 0000 حوادث https://moonnews.ir/پيش‌بيني-سيل-و-طوفان-شديد-براي-ايالات/ هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت هاي جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند. به گزارش ماه نيوز ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه ديروز (دوشنبه) با بارش شديد باران و باد در ايالت فلوريدا روي داد ، در روزهاي آينده به اين …

هواشناسان آمريكايي در روزهاي آينده بارش شديد باران و جاري شدن سيل در ايالت هاي جنوب شرقي را پيش بيني مي كنند.

به گزارش ماه نيوز ، انتظار مي رود طوفان گرمسيري به نام “فرد” كه ديروز (دوشنبه) با بارش شديد باران و باد در ايالت فلوريدا روي داد ، در روزهاي آينده به اين منطقه منتقل شده و به ايالت هاي همسايه نيز سرايت كند. در حالي كه شرايط آب و هوايي فوق نيز احتمالاً سيل را در اين ايالت ها به همراه خواهد داشت.

عكس ها و فيلم هاي منتشر شده از اين طوفان نشان مي دهد كه در برخي مناطق باد شديد و باران باريده است.

يكي از ساكنان محلي در حساب توئيتر خود گزارش داد كه درختي روي ستون برق سقوط كرده و برق در شهر پاناما قطع شده است.

انتظار مي رود طوفان در اواخر امروز (سه شنبه) ضعيف شود ، اما هنوز خطر بارش شديد باران و جاري شدن سيل در بخش هايي از فلوريدا همسايه مانند جورجيا و تنسي وجود دارد.

مقامات اورژانس به مردم هشدار داده اند كه در صورت دريافت گزارش سقوط يا سقوط درختان در اثر طوفان ، در خانه بمانند و اقدامات احتياطي را انجام دهند.

در همين حال ، طوفان گرمسيري ديگري به نام “افسردگي افسردگي” روز گذشته (دوشنبه) مناطق زلزله زده هائيتي را لرزاند در حالي كه مردم و امدادگران هنوز در جستجوي بازماندگان در زلزله 7.2 ريشتري روز شنبه هستند. شرايط خطر رانش زمين را در اين مناطق افزايش داده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.