واكنش وزارت بهداشت به انتشار اخباري درباره خط توليد واكسن روسي در ايران

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

واكنش وزارت بهداشت به انتشار اخباري درباره خط توليد واكسن روسي در ايران

۸ بازديد

رئيس اطلاعات در وزارت بهداشت و سخنگوي سازمان غذا و دارو پس از شنيدن خبر خط توليد واكسن اسپوتنيك در ايران ، به آن پاسخ داد. دكتر. كيانوش جهانپور در گفت وگو با اخبار ايران من بر اساس آنچه رسانه ها توسط سخنگوي ستاد ملي كرونا در كلاب هاوس گزارش كردند “اسپوتنيك خطي به ايران …

واكنش وزارت بهداشت به انتشار اخباري درباره خط توليد واكسن روسي در ايران https://myirannews.ir/علمي/واكنش-وزارت-بهداشت-به-انتشار-اخباري-در/ https://myirannews.ir/علمي/واكنش-وزارت-بهداشت-به-انتشار-اخباري-در/#respond اخبار ايران من Mon, 19 Jul 2021 14:57:31 0000 علمي https://myirannews.ir/علمي/واكنش-وزارت-بهداشت-به-انتشار-اخباري-در/ رئيس اطلاعات در وزارت بهداشت و سخنگوي سازمان غذا و دارو پس از شنيدن خبر خط توليد واكسن اسپوتنيك در ايران ، به آن پاسخ داد. دكتر. كيانوش جهانپور در گفت وگو با اخبار ايران من بر اساس آنچه رسانه ها توسط سخنگوي ستاد ملي كرونا در كلاب هاوس گزارش كردند “اسپوتنيك خطي به ايران …

رئيس اطلاعات در وزارت بهداشت و سخنگوي سازمان غذا و دارو پس از شنيدن خبر خط توليد واكسن اسپوتنيك در ايران ، به آن پاسخ داد.

دكتر. كيانوش جهانپور در گفت وگو با اخبار ايران من بر اساس آنچه رسانه ها توسط سخنگوي ستاد ملي كرونا در كلاب هاوس گزارش كردند “اسپوتنيك خطي به ايران داده است كه به درد ما نمي خورد” ، ضمن رد عنوان و خواندن مقاله منتخب در ساير روزنامه ها و مطالب دكتر عليرضا رييسي ، گفت: “متأسفانه ، عنوان انتخاب شده در برخي روزنامه ها با پيام پيام و سخنان پيامبر گرامي در ستاد ملي عليه كرونا مطابقت ندارد. در نتيجه واكسيناسيون ، و همچنين گزارشي در مورد چگونگي تحقق پيش بيني هاي قبلي تأمين كنندگان واكسن ، از جمله روسيه و واكسن Sputnik آن نيز ارائه شده است.

وي افزود: “واكسن Sputnik V” اولين واكسني است كه عليه Covid 19 در جهان ثبت شده است و در چند هفته اول واكسيناسيون ، به ويژه براي واكسن هاي كارگري ، واكسن ارسال شده توسط روسيه به راه اندازي واكسن در ايران و يك گاوصندوق كمك مي كند. واكسن بهداشتي موثر. و به نحوي بسياري از آنها كه درخواست واكسن مي كنند از آنها خواسته مي شود. اما در هفته هاي اخير به دليل تأخير و كمبود واكسن Sputnik در روسيه و شيوع بيماري در اين كشور ، توليد و تحويل واكسن طبق پيش بيني ها و اتفاق نظر صورت نگرفته است.

جهانپور افزود: بديهي است كه اين مسئله فقط در مورد واكسن “Sputnik V” نيست و تقريباً همه توليدكنندگان در سراسر دنيا اين مشكل را از راه هاي مختلف و به روش هاي مختلف تجربه كرده اند و طبيعتاً دكتر رييسي به عنوان معاون وزير بهداشت و واكسن در وزارت بهداشت ، گزارش پاتساني شما ، آنچه در ماه هاي اخير اتفاق افتاده است و نگراني هاي خود را بيان كنيد.

وي درباره اظهارات رييسي در مورد خط واكسن اسپوتنيك در ايران افزود: در مورد واكسن اسپوتنيك در ايران ، وي (دكتر عليرضا رييسي) دليل ايجاد اين روش و نياز به تخصص و اعتبار واكسن را در روسيه ، به طور طبيعي ، اين واكسن هنوز به واكسن انساني وارد نشده است ، بنابراين ، تا زماني كه واكسن منتشر نشود ، به واكسن عمومي در ايران كمك نمي كند. اما متأسفانه انتخاب موضوع به اين ترتيب از اولويت بالايي برخوردار نيست و با گزارشي كه داده شده و آنچه او گفته موافق نيست. انتظار مي رود ويديوهاي دلسوزانه و پرطرفدار در بحران امروز ، همراه با مردم و متخصصان بهداشت ، از هر چيزي كه فقط باعث ايجاد سردرگمي ، درگيري يا نگراني عمومي شود ، به دقت پرهيز كنند.

سخنگوي سازمان غذا و دارو افزود: دولت روسيه و مردم طي چند ماه گذشته از قدرت خود براي حمايت هرچه بيشتر از سلامت در ايران و با نيت خوب براي مقابله با هوا و شروع واكسيناسيون و ادامه استفاده كرده اند. ثبات آن در ايران و يكي از بارزترين نمونه هاي همكاري و همكاري در توليد واكسن اسپوتنيك آن در ايران بسيار عالي است و من در حال معرفي واكسن اسپوتنيك در ايران به واكسن بعدي هستم.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/علمي/واكنش-وزارت-بهداشت-به-انتشار-اخباري-در/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.