كدام گالري‌ها در تعطيلات باز هستند؟

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

كدام گالري‌ها در تعطيلات باز هستند؟

۸ بازديد

با توجه به تعطيل شدن ناگهاني چندين روز در تهران به دليل موج جديد شيوع تاج ، برخي از گالري ها نمايشگاه هاي هنري خود را در آخر هفته برگزار مي كردند ، برخي از گالري ها رويدادهاي خود را به تعويق انداختند يا لغو كردند. خبرنگار ماه نيوز براي اطلاع از آخرين وضعيت نمايشگاه …

كدام گالري‌ها در تعطيلات باز هستند؟ https://moonnews.ir/كدام-گالري‌ها-در-تعطيلات-باز-هستند؟/ ماه نيوز Wed, 21 Jul 2021 23:18:34 0000 هنري و فرهنگي https://moonnews.ir/كدام-گالري‌ها-در-تعطيلات-باز-هستند؟/ با توجه به تعطيل شدن ناگهاني چندين روز در تهران به دليل موج جديد شيوع تاج ، برخي از گالري ها نمايشگاه هاي هنري خود را در آخر هفته برگزار مي كردند ، برخي از گالري ها رويدادهاي خود را به تعويق انداختند يا لغو كردند. خبرنگار ماه نيوز براي اطلاع از آخرين وضعيت نمايشگاه …

با توجه به تعطيل شدن ناگهاني چندين روز در تهران به دليل موج جديد شيوع تاج ، برخي از گالري ها نمايشگاه هاي هنري خود را در آخر هفته برگزار مي كردند ، برخي از گالري ها رويدادهاي خود را به تعويق انداختند يا لغو كردند.

خبرنگار ماه نيوز براي اطلاع از آخرين وضعيت نمايشگاه ها در تعطيلات آينده با برخي از گالري ها تماس گرفته و بر اساس اطلاعاتي كه قبلاً افشا شده است ، آيا امكان بازديد از نمايشگاه ها وجود دارد؟

آنچه در زير مي خوانيد نتيجه اين تماس ها است و در طي اين گزارش نگاهي خواهيم داشت به نمايشگاه هايي كه آخر هفته مي توان از آنها بازديد كرد.

نمايشگاه “دوست عزيز شما كجاست؟”

نمايشگاه انفرادي نقاشي “دوست عزيز شما كجاست؟” اين نمايشگاه از ياسمين صالحي جمعه 6 اوت در Sue Gallery (طبقه دوم) برگزار مي شود. علاقه مندان مي توانند همه روزه به جز شنبه از ساعت 12:00 تا 19:00 از نمايشگاه به خيابان ويلا ، خيابان سميه ، خيابان پورموسي ، پلاك 30 مراجعه كنند.

شماره تماس گالري: 88946451 و 88809808

“كاملاً شخصي براي مردم”

همچنين ، تنها نمايشگاه سارا رنجاكاشان “عمومي براي عموم شخصي” جمعه 16 ژوئيه در گالري سو افتتاح مي شود و تا جمعه 6 آگوست ادامه دارد.

“عليه اختلال”

نمايشگاه انفرادي نقاشي “Abislabian” نوشته نگار اورنگ تا سه شنبه 25 آگوست در گالري “O” برگزار مي شود. اين گالري در خيابان سنايي ، خيابان شاهين (خدري) ، شماره 18 واقع شده است و از ساعت 12:00 تا 20:00 باز است و شنبه ها و يكشنبه ها تعطيل است.

شماره تماس: 88324828

“نه براي همه كساني كه”

“All All Who Are Or Nu” عنوان يك نمايشگاه انفرادي از نقاشي هاي شيوا باباخا است كه تا سه شنبه 26 آگوست در گالري O (طبقه دوم) ادامه دارد.

“فيلم تفصيلي”

همچنين مي توانيد از نمايشگاه گروهي “جزئيات در ويدئو” بازديد كنيد ، كه با تعيين وقت قبلي در “Argo Factory” (پاژمان بنياد Ar F Argo Factory) تا 13 اوت گوست برگزار مي شود. اين گالري در خيابان فردوي ، خيابان تخاوي ، كوچه بهدادشت ، پلاك 6 واقع شده است و از ساعت 16:00 تا 21:00 فعال است. و همچنين تعطيلات او شنبه است.

شماره تماس: 02166340698

“خطوط خود توليد شده”

نمايشگاه گروهي “خطوط خود ساخته” تا 11 آگوست گاست در گالري “اجرا شده پروژه ها” واقع در خيابان نوفل لوساتو ، كوچه لولاگر ، پلاك 5 ، ساعت 13 تا 18 داير است. گالري شنبه و يكشنبه تعطيل است.

شماره تماس: 02166707975

“14 صحنه و ويديو آرت”

نمايشگاه انفرادي “14 صحنه و يك ويدئو آرت” تا 5 مرداد در گالري سوم از ساعت 11 تا 21 برگزار مي شود. در اين گالري هيچ تعطيلاتي وجود ندارد. گالري سوم در كريم خان زند بين ايرانشهر و ماهشهر شماره 1 واقع شده است.

شماره تماس: 2

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.