تلفات سيل در آلمان به ۱۳۳ تن رسيد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

تلفات سيل در آلمان به ۱۳۳ تن رسيد

۹ بازديد

امدادگران آلماني در حال جستجوي مناطق سيل زده كشور براي يافتن قربانيان هستند ، در حالي كه سطح آب در بسياري از روستاها هنوز بالا است. به گزارش ماه نيوز ، عمليات جستجو در 33 منطقه آلمان در حالي جريان دارد كه بسياري از روستاها هنوز در معرض سيل هستند و خانه ها همچنان در …

تلفات سيل در آلمان به ۱۳۳ تن رسيد https://moonnews.ir/تلفات-سيل-در-آلمان-به-۱۳۳-تن-رسيد/ ماه نيوز Sat, 17 Jul 2021 09:23:23 0000 اجتماعي https://moonnews.ir/تلفات-سيل-در-آلمان-به-۱۳۳-تن-رسيد/ امدادگران آلماني در حال جستجوي مناطق سيل زده كشور براي يافتن قربانيان هستند ، در حالي كه سطح آب در بسياري از روستاها هنوز بالا است. به گزارش ماه نيوز ، عمليات جستجو در 33 منطقه آلمان در حالي جريان دارد كه بسياري از روستاها هنوز در معرض سيل هستند و خانه ها همچنان در …

امدادگران آلماني در حال جستجوي مناطق سيل زده كشور براي يافتن قربانيان هستند ، در حالي كه سطح آب در بسياري از روستاها هنوز بالا است.

به گزارش ماه نيوز ، عمليات جستجو در 33 منطقه آلمان در حالي جريان دارد كه بسياري از روستاها هنوز در معرض سيل هستند و خانه ها همچنان در حال خراب شدن هستند.

پليس آلمان تخمين مي زند كه حداقل 133 نفر ، از جمله حدود 90 نفر ، در سيل در منطقه Hreiller كشته شده باشند. صدها نفر هنوز مفقود شده اند.

به گفته مقامات آلماني ، حدود 700 نفر از ساكنان شهر وازنبرگ نزديك كلن اواخر جمعه شب پس از شكستن سد مجبور به تخليه خانه هاي خود شدند.

طي چند روز گذشته ، جاري شدن سيل در بيشتر مناطق راينلاند-فالتس و نوردراين-وستفالن باعث اختلال در برق و ارتباطات شده است.

رويترز گزارش داد كه گزارش هايي از سيل در مناطقي از بلژيك و هلند نيز دريافت شده است كه حداقل 20 نفر در بلژيك كشته شده اند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.