وزارت كشاورزي و نيرو توجه ويژه اي به موضوع خشكسالي داشته باشند

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

وزارت كشاورزي و نيرو توجه ويژه اي به موضوع خشكسالي داشته باشند

۷ بازديد

بندرانزلي نماينده در پارلمان خشكسالي را موضوعي ملي دانست و گفت كه دو دفتر جهاد ، كشاورزي و انرژي بايد مراقبت بيشتري از خشكسالي و آب داشته و مايحتاج اوليه فروش نهاده هاي دامي و كشاورزي را تأمين كنند. به گزارش اخبار ايران من ، احمد دنيا مالي ، در حالي كه در جلسه علني …

وزارت كشاورزي و نيرو توجه ويژه اي به موضوع خشكسالي داشته باشند https://myirannews.ir/اقتصادي/وزارت-كشاورزي-و-نيرو-توجه-ويژه-اي-به-موض/ https://myirannews.ir/اقتصادي/وزارت-كشاورزي-و-نيرو-توجه-ويژه-اي-به-موض/#respond اخبار ايران من Wed, 19 May 2021 09:10:12 0000 اقتصادي بندرانزلي نماينده در پارلمان خشكسالي را موضوعي ملي دانست و گفت كه دو دفتر جهاد ، كشاورزي و انرژي بايد مراقبت بيشتري از خشكسالي و آب داشته و مايحتاج اوليه فروش نهاده هاي دامي و كشاورزي را تأمين كنند. به گزارش اخبار ايران من ، احمد دنيا مالي ، در حالي كه در جلسه علني …

وزارت زراعت و برق بايد به ويژه از خشكسالي آگاه باشد

بندرانزلي نماينده در پارلمان خشكسالي را موضوعي ملي دانست و گفت كه دو دفتر جهاد ، كشاورزي و انرژي بايد مراقبت بيشتري از خشكسالي و آب داشته و مايحتاج اوليه فروش نهاده هاي دامي و كشاورزي را تأمين كنند.

به گزارش اخبار ايران من ، احمد دنيا مالي ، در حالي كه در جلسه علني امروز (چهارشنبه) هشدار داد ، خشكسالي يك مشكل جهاني است: با توجه به اين موضوع ، امسال دو وزارت جهاد ، كشاورزي و نيرو بايد هوشياري بيشتري نسبت به خشكسالي و آب داشته باشند. و منابع فروش دام و نهاده هاي كشاورزي را فراهم كنيد تا به دليل تغييرات در دولت جديد فرصت ها از بين نرود.

وي همچنين به كمبود آب در بندر انزلي اشاره كرد و گفت با وجود تلاش ها هنوز نگراني در مورد فروش آب به شاليزارها وجود دارد. تخليه از درياي خزر يك مشكل اساسي در تالاب انزلي است كه بايد جدي گرفته شود.

در پايان ، وي گفت: سازمان شيلات بايد شرايط ذخيره سازي و ذخيره سازي مجدد ماهي در درياي خزر را در نظر بگيرد ، كه متأسفانه با استفاده از سيستم بيكار دولت ، باعث ايجاد مشكلاتي در منطقه تالاب انزلي از جمله موارد زيادي شد.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اقتصادي/وزارت-كشاورزي-و-نيرو-توجه-ويژه-اي-به-موض/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.