سهم يك درصدي نوآوري در توسعه صنعت ساختمان‌سازي

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

سهم يك درصدي نوآوري در توسعه صنعت ساختمان‌سازي

۱۰ بازديد

مديرعامل بانك مسكن اعلام كرده است كه سهم هزينه هاي ساخت و ساز از اقلام جديد 1٪ و مبلغ اختصاص يافته به مواد غيراستاندارد كمتر از يك درصد است. به گزارش اخبار ايران من دكتر. محمود شايان در مراسم افتتاحيه چندين رويداد نصب ؛ اجراي بنياد زيست شناسي و مسكن ، كه مبتني بر صندوق …

سهم يك درصدي نوآوري در توسعه صنعت ساختمان‌سازي https://myirannews.ir/اقتصادي/سهم-يك-درصدي-نوآوري-در-توسعه-صنعت-ساختم/ https://myirannews.ir/اقتصادي/سهم-يك-درصدي-نوآوري-در-توسعه-صنعت-ساختم/#respond اخبار ايران من Mon, 17 May 2021 09:09:38 0000 اقتصادي مديرعامل بانك مسكن اعلام كرده است كه سهم هزينه هاي ساخت و ساز از اقلام جديد 1٪ و مبلغ اختصاص يافته به مواد غيراستاندارد كمتر از يك درصد است. به گزارش اخبار ايران من دكتر. محمود شايان در مراسم افتتاحيه چندين رويداد نصب ؛ اجراي بنياد زيست شناسي و مسكن ، كه مبتني بر صندوق …

مديرعامل بانك مسكن اعلام كرده است كه سهم هزينه هاي ساخت و ساز از اقلام جديد 1٪ و مبلغ اختصاص يافته به مواد غيراستاندارد كمتر از يك درصد است.

به گزارش اخبار ايران من دكتر. محمود شايان در مراسم افتتاحيه چندين رويداد نصب ؛ اجراي بنياد زيست شناسي و مسكن ، كه مبتني بر صندوق نوآوري و شكوفايي است ، مي گويد با استفاده از تخصص بيشتر در ساخت و ساز هزينه ها كاهش مي يابد و خريدهاي خريداران مسكن تقويت مي شود ،.

وي افزود: براساس گزارش هاي دولت ، تنها بخشي از پول صرف شده در زمينه نوسازي و نوآوري در صنعت ، در حالي كه ساخت و ساز بيشترين سهم را در نوآوري دارد. .

شايان با اشاره به نقش بانك مسكن در نوآوري در صنعت ساختمان گفت: به همين دليل ما يك مركز توليد ايجاد كرده ايم تا بتوانيم از ايده هاي طراحي اين پروژه بهره مند شويم.

مديرعامل بانك مسكن در مورد آمار منتشر شده توسط كارشناسان اظهار داشت: بر اين اساس سهم نوآوري در صنعت ساختمان حداقل يك جز component است كه براي پروژه مناسب نيست.

وي همچنين با اشاره به احتمال ساخت برج 57 طبقه در 19 روز و 15 هتل در 15 روز اظهار داشت: اگر اين احتمال درست باشد ، دسترسي جهاني ما به اين شركت ها بسيار زياد خواهد بود.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اقتصادي/سهم-يك-درصدي-نوآوري-در-توسعه-صنعت-ساختم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.