دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري

۷ بازديد

به گزارش شفاف ، مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را در مورد دستورالعمل هاي تميز كردن و ضد عفوني روزانه منتشر كردند: در بسياري از مكان ها و جايي كه ظاهر ويروس كرونا مشخص نيست ، تميز كردن با آب و صابون براي جايگزيني ضد عفوني كننده ها كافي …

دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري https://myirannews.ir/علمي/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/ https://myirannews.ir/علمي/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/#respond اخبار ايران من Sun, 18 Apr 2021 13:48:43 0000 علمي https://myirannews.ir/علمي/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/ به گزارش شفاف ، مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را در مورد دستورالعمل هاي تميز كردن و ضد عفوني روزانه منتشر كردند: در بسياري از مكان ها و جايي كه ظاهر ويروس كرونا مشخص نيست ، تميز كردن با آب و صابون براي جايگزيني ضد عفوني كننده ها كافي …

به گزارش شفاف ، مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را در مورد دستورالعمل هاي تميز كردن و ضد عفوني روزانه منتشر كردند: در بسياري از مكان ها و جايي كه ظاهر ويروس كرونا مشخص نيست ، تميز كردن با آب و صابون براي جايگزيني ضد عفوني كننده ها كافي است.

به گفته اين سايت ، تميز كردن مكرر با صابون يا مواد شوينده يك بار در روز مي تواند تعداد ويروس ها را در جهان به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

همچنين محافظت از حشرات طي 24 ساعت گذشته در مدارس و خانه هايي كه توسط Covid-19 مشكوك يا تأييد شده اند ، ترويج مي شود.

اين روش مطابق با نظرات اخير متخصصان بهداشت و پزشكان است كه مي گويند خطر ابتلا به عفونت هاي تنفسي يا ابتلا به آن در مقايسه با تماس مستقيم با فرد آلوده و تنفس يا تهويه كمتر است.

بر اساس اين يافته ها ، متخصصان تأييد مي كنند كه رايج ترين راه انتقال ويروس كرونا ، استنشاق است و مهمترين راه كنترل آن ، استفاده از ماسك و دور ماندن است.

طبق ABC News ، متخصصان مي گويند استفاده مناسب از ماسك ، شستن دست و رعايت متخصصان بهداشت مي تواند به كاهش شيوع عفونت از سطح كمك كند. علت اصلي عفونت Covid-19 نزديك شدن بيش از حد به يك فرد آلوده است.

كارشناسان اين سايت قبلاً تأييد كرده بودند كه شيوع Covid-19 از طريق سويه هاي آن بسيار كمتر از آن است كه تصور مي شد.

به گفته اين مركز ، خطر ابتلا به اين بيماري از طريق فضا در مقايسه با تماس مستقيم ، اخراج از يك فرد آلوده يا انتقال هوازي كاهش مي يابد. مطالعات نشان مي دهد كه خطر ابتلا به بيماري از طريق ناحيه آلوده كمتر از يك در 10 هزار نفر است.

https://myirannews.ir/علمي/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.