افزايش آمار فوتي روزانه كرونا در آذربايجان‌غربي به ۲۷ نفر

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

افزايش آمار فوتي روزانه كرونا در آذربايجان‌غربي به ۲۷ نفر

۸ بازديد

به گزارش اخبار آنلاين آذربايجان غربيجواد آزازاده گفت: استان آذربايجان غربي مانند ساير استانها وارد موج چهارم بيماري قلبي شده و تعداد بيماران و پذيرش و مرگ و مير در بيمارستان در حال افزايش است. وي در مورد انطباق با پروتكل هاي موجود در استان افزود: با اعمال تحريم ها ، مطابقت با پروتكل هاي …

افزايش آمار فوتي روزانه كرونا در آذربايجان‌غربي به ۲۷ نفر https://moonnews.ir/افزايش-آمار-فوتي-روزانه-كرونا-در-آذربا/ ماه نيوز Sun, 18 Apr 2021 21:55:54 0000 استاني https://moonnews.ir/افزايش-آمار-فوتي-روزانه-كرونا-در-آذربا/ به گزارش اخبار آنلاين آذربايجان غربيجواد آزازاده گفت: استان آذربايجان غربي مانند ساير استانها وارد موج چهارم بيماري قلبي شده و تعداد بيماران و پذيرش و مرگ و مير در بيمارستان در حال افزايش است. وي در مورد انطباق با پروتكل هاي موجود در استان افزود: با اعمال تحريم ها ، مطابقت با پروتكل هاي …

به گزارش اخبار آنلاين آذربايجان غربيجواد آزازاده گفت: استان آذربايجان غربي مانند ساير استانها وارد موج چهارم بيماري قلبي شده و تعداد بيماران و پذيرش و مرگ و مير در بيمارستان در حال افزايش است.

وي در مورد انطباق با پروتكل هاي موجود در استان افزود: با اعمال تحريم ها ، مطابقت با پروتكل هاي بهداشتي نسبت به هفته قبل بهبود يافته به طوري كه رعايت موارد استفاده از ماسك در استان به 0٪ رسيده است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي درباره مرگ در استان گفت: مرگ 27 نفر در يك روز خبر بسيار بدي است و براي من و همكارانم در دانشگاه كابوس است. اين در شرايطي است كه ما هنوز در ابتداي موج هستيم.

آزادزاده گفت: “فاصله بستري شدن در بيمارستان و پذيرش بيمارستان و مرگ و مير بيمار در بخش مراقبت هاي ويژه بسيار كوتاه بوده است.”

آزادزاده افزود: ما نبايد از مبارزه با اين بيماري ناخوشايند خسته شويم و بايد بايستيم و پروتكل ها را دنبال كنيم تا بتوانيم از طريق واكسيناسيون شرايط را كنترل كنيم.

وي در مورد تعداد پذيرش بيمارستان ها در استان افزود: در حال حاضر يك هزار و 338 بيمار در استان بستري هستند كه در صورت عدم رعايت پروتكل اين تعداد به 1800 بيمار مي رسد.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.