چهار واكسن ايراني دقيقا به چه درد خواهندخورد؟!

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

چهار واكسن ايراني دقيقا به چه درد خواهندخورد؟!

۹ بازديد

1- مديريت دقيق افسران و تعميم مردم! قله هاي موج كرونا رابطه اي مخالف با قله هاي موج افسران دلسوز ما دارند! در حالي كه موج كرونا در حال كاهش است ، گشت و گذار در افسران به شرح زير است: “جهان از عملكرد كرونا در ايران توسط مقامات منتخب و ماهر شگفت زده شده …

چهار واكسن ايراني دقيقا به چه درد خواهندخورد؟! https://moonnews.ir/چهار-واكسن-ايراني-دقيقا-به-چه-درد-خواهن/ ماه نيوز Sun, 18 Apr 2021 06:07:08 0000 عمومي https://moonnews.ir/چهار-واكسن-ايراني-دقيقا-به-چه-درد-خواهن/ 1- مديريت دقيق افسران و تعميم مردم! قله هاي موج كرونا رابطه اي مخالف با قله هاي موج افسران دلسوز ما دارند! در حالي كه موج كرونا در حال كاهش است ، گشت و گذار در افسران به شرح زير است: “جهان از عملكرد كرونا در ايران توسط مقامات منتخب و ماهر شگفت زده شده …

1- مديريت دقيق افسران و تعميم مردم!

قله هاي موج كرونا رابطه اي مخالف با قله هاي موج افسران دلسوز ما دارند! در حالي كه موج كرونا در حال كاهش است ، گشت و گذار در افسران به شرح زير است:

“جهان از عملكرد كرونا در ايران توسط مقامات منتخب و ماهر شگفت زده شده است!”

هنگامي كه در بالاي تاج قرار داريد ، سواري آنها به شرح زير متفاوت است:

“مردم به ما گوش ندادند و بدون رعايت پروتكل و بدون عادي سازي ، رنگ وضعيت كرونا قرمز شد و رنگ مديريت اضطراري قهوه اي شد!”

در واقع ، افسران ما “شور” هستند! موفقيت نتيجه برنامه ريزي خود آنهاست ، اما تلاش. مقاومت؛ مشكلات و شكستگي هاي مردم وجود دارد!

توضيح: ما قبلاً مقاماتي با نام مناسب داشتيم ، مانند وزير محترم نيرو كه در اوج رعد و برق در تهران “خاموشي” نام داشت!

مطمئناً ، اگر كل رنگ وضعيت كرونا در كشور سياه شود ، ما همچنان به سياه نمايي ادامه نخواهيم داد و برنامه هاي هوشمندانه مقامات براي مديريت تاج را زير سوال نخواهيم برد. چرا بايد چنين انديشه ناب را تحمل كنيم؟ به عنوان مثال ، در دنياي مديريت اضطراري مي خواهيد برنامه پيچيده و قابل تأمل زير را براي كنترل كرونا ويروس پيشنهاد دهيد:

“ملت هميشه در صحنه است ؛ در حال حاضر ، تا زمان انتخابات ، صحنه همان خانه است! بنابراين اگر از گرسنگي مي ميريد ، براي كار و امرار معاش خانه را ترك نكنيد! البته ، مگر در مواردي كه قصد ماليات داريد. “براي رشد اقتصاد كشور عوارض و جريمه پرداخت كنيد يا در بورس سرمايه گذاري كنيد!”

در واقع ، يك فرمول جذاب براي شكست تاج ، مانند فرمول هايي كه براي شكست دشمن انتخاب شده است. آنها انتخاب كردند. نماد اول بازوي عضلاني بود ، نماد دوم مشت پاك شده نبود. با اينكه؛ برخلاف خواسته هاي خاص ما ، اكنون همه پير شده ايم ، اما آينده نشان خواهد داد كه همه اين مشكلات و گريه ها سرانجام به جايي مي رسند ، زيرا واقعاً حيف است كه نتيجه كلي اين شعر شعار دادن است: “آنچه شكست مي خورد جيغ زدن! ”

به راستي چرا هيچ فيلمي درباره موفقيت افسران مانند سريال هاي ديوانه ساخته نمي شود؟!

2- يكي دو سوال در مورد واكسن

درست است كه ماه ها پيش واكسن ما برنده جام اخلاق شد ، اما اين موفقيت بزرگ ما را از پرسيدن يك يا دو سوال باز نخواهد داشت:

اول از همه ، چرا هيچ خبري از واكسن ايراني نيست كه ماه ها پيش شنيده باشيم و قصد داشت جهان را شگفت زده كند؟! در حالي كه تقريباً همه كشورها بي سر و صدا واكسن خود را پيدا كرده و آن را مي فروشند؟!

سوال دوم اين است كه وقتي 600 ميليون واكسن از روسيه و هند ، چين و بسياري از كشورها و با توجه به جمعيت 80 ميليوني خود خريداري مي كنيم ، واكسن هاي ايراني دقيقاً در كجا تزريق مي شوند؟

البته ، ما بخيل نيستيم و دستان متخصصان متعهد داخلي را به شرط عقيم بودن آن مي بوسيم ، اما به طور كلي ، به دليل هيجان و حساسيت بيش از حد مقامات ؛ در عين حال ، به ندرت اتفاق مي افتد كه پروژه هاي جهاني و حتي ملي (مانند پيام رسان سوراش ؛ Phenom on No Dream City ؛ اينترنت ؛ اتومبيل و بسياري از موارد ملي ديگر ؛ اسكنر ويروس از راه دور و غيره) چشم ما را روشن كنند. ) بنابراين ، ما مي پذيريم كه قلب ما كمي از تجربيات ما نگران است! خدا آماده است ، مشكل در قلب ما خواهد بود!

3- شاهكار رسانه ملي

اما رسانه ملي مثل هميشه با اتخاذ دو سياست جالب در اين كارناوال خوشبختي عقب نماند:

اول ، وقتي ديد كه وضعيت اداره كشور در منطقه كرونا بد است ، اين بار ، مثل هميشه ، طرف ملي. او مي خواست از مردم حمايت كند. تا بتوانيم مقامات را شكست دهيم و اين سياست را كه هميشه بايد در كنار سامبا قدرتمند باشد ، پياده كنيم!

كار ديگري كه وي انجام داد امتناع از ادامه پخش جدول آماري بيماران كرونا بود! چرا از آنجا كه ميزان مرگ و مير و عفونت در ايالات متحده و اروپا به شدت كاهش يافته است ، هيچ انگيزه اي براي گفتن تاجگذاري به دنيا وجود ندارد. آه ، مانند سياست اطلاعات ، در غير اين صورت بي فايده است!

ما به صدا وسيما پيشنهاد مي كنيم از بين تمام بدلكاري هايش يك سريال كمدي بسازد!

به طور خلاصه ، همين حالا ، با زنجبيل ، آويشن و دارچين شروع كنيد و اگر شرايط شما بد است ، آن را با عنبر و روغن بنفشه بشماريد! خدا ما را بيامرزد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.