رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، غرض‌ورزي‌ها را كاهش مي‌دهد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، غرض‌ورزي‌ها را كاهش مي‌دهد

۹ بازديد

اخبار ايران من / زنجان وزارت بهداشت گفت: مومنان نبايد به افراد شرور اجازه دهند كارهاي شرورانه انجام دهند و اقدامات بهداشتي را در ماه مبارك رمضان رصد كنند. سعيد نمكي عصر امروز (15 آوريل) در ستاد پيشگيري و كنترل كرونا در استان زنجان با اشاره به گذشته و تنظيم سه موج شديد و ديدني …

رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، غرض‌ورزي‌ها را كاهش مي‌دهد https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/رعايت-پروتكل‌هاي-بهداشتي،-غرض‌ورزي/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/رعايت-پروتكل‌هاي-بهداشتي،-غرض‌ورزي/#respond اخبار ايران من Wed, 14 Apr 2021 18:16:54 0000 مردم و اجتماع اخبار ايران من / زنجان وزارت بهداشت گفت: مومنان نبايد به افراد شرور اجازه دهند كارهاي شرورانه انجام دهند و اقدامات بهداشتي را در ماه مبارك رمضان رصد كنند. سعيد نمكي عصر امروز (15 آوريل) در ستاد پيشگيري و كنترل كرونا در استان زنجان با اشاره به گذشته و تنظيم سه موج شديد و ديدني …

اخبار ايران من / زنجان وزارت بهداشت گفت: مومنان نبايد به افراد شرور اجازه دهند كارهاي شرورانه انجام دهند و اقدامات بهداشتي را در ماه مبارك رمضان رصد كنند.

سعيد نمكي عصر امروز (15 آوريل) در ستاد پيشگيري و كنترل كرونا در استان زنجان با اشاره به گذشته و تنظيم سه موج شديد و ديدني كشور اظهار داشت: در همه جاي دنيا توانسته است براي مدت كوتاهي در مجامع بين المللي عملكرد خوبي داشته و هم اكنون يكي از بزرگترين صادر كنندگان اين محصولات است.

وي افزود كه ما سال سختي را پشت سر گذاشتيم و سال گذشته نه تنها براي سلامتي ، دستاوردهاي كرونا در بهداشت ، بلكه همچنين براي مسائل اقتصادي ، اجتماعي ، اجتماعي و سياسي در جهان ، ما يك سال سخت را پشت سر گذاشتيم. : اكنون ايران يكي از بزرگترين توليدكنندگان است و گاهي اوقات به طور خلاصه ، صادر كننده داروهاي كرونا و ضد ويروس است و ما آماده صادرات هستيم كه اين يك امر بسيار مهم است.

وي گفت كه هفته آينده ، با بيماراني كه از بيماري هاي عفوني رنج مي برند ، در 14 ماه گذشته با چالش هاي قابل توجهي در مديريت اختلالات عصبي روبرو خواهيم شد ، اما متأسفانه مديريت منسجم ، عاقلانه و انعطاف پذير كليه اعضا ، اين امر به خوبي مديريت مي شود. ، اگر هفته آينده گروهي از بيماران قابل جراحي نباشند ، در بيمارستان هاي منطقه تخت خالي وجود نخواهد داشت ، بنابراين مسئولان بايد با افزايش تعداد 16 نفر – مركز سرپايي Quid-19 و نظارت بر اين مشكل ، اين مشكل را حل كنند.

وزارت بهداشت ادامه مي دهد كه امروز با يك طوفان بزرگ و ويروسي كه كشور را تهديد مي كند روبرو هستيم: با مهارت هايي كه در اين 14 ماه آموخته ايم ، توانسته ايم با بيماري هاي مزمن مقابله كنيم. اين بيماري منجر نخواهد شد ما به زانو درآييم ، اما به سلامتي و فرهنگ خود شكسته ايم ، دستيابي به بيماري دشوارتر مي شود.

نمكي با تأكيد بر اهميت نظارت بر بيماران ترخيص شده از بيمارستان ها ، گفت: بيماران مبتلا به بيماري قلبي ناگهان در روز نهم و دهم بيماري مريض مي شوند ، به طوري كه 70 درصد از ريه هاي ديروز سفيد بودند ، بنابراين پس از ترخيص بيماران نبايد تنها بماند و بايد از طريق تلفن كنترل شود.

وي با تأكيد بر ضرورت پرهيز از سياست در درگيري كرونا ، افزود: اين سياست ها ضد دولت است و برخي مي خواهند دولت ، دفتر نخست وزير و كل نظام جمهوري اسلامي را تضعيف كنند. ما مي خواهيم تاج ها را مانند حشرات سالم تركيب كنيم و به دنبال سعادت انسان باشيم.

وي گفت: “در اين كشور صحبت هاي زيادي در مورد واكسن كرونا شده است كه باعث عصبي شدن افراد شده است.” “پايبندي به هنجارهاي اجتماعي تنها راه رسيدگي به تغييرات آب و هوايي است و حتي واكسن مشترك المنافع نيز به اصول پايبند است.

وزارت بهداشت با تأكيد بر اينكه از م believeمنان مي خواهيم در ماه مبارك رمضان بهانه به دشمن ندهند ، گفت: همانطور كه مي دانيد دعاي م believeمنان در اين ماه مبارك بهترين راه براي مقابله با بيماري هاي قلبي است.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/رعايت-پروتكل‌هاي-بهداشتي،-غرض‌ورزي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.