۳۰۰۰ پزشك غيرطرف قرارداد به سامانه نسخه الكترونيك تامين اجتماعي پيوستند

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

۳۰۰۰ پزشك غيرطرف قرارداد به سامانه نسخه الكترونيك تامين اجتماعي پيوستند

۲۰ بازديد

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي كه تاكنون 2000 تا 3000 پزشك غير قراردادي را در سيستم تجويز الكترونيكي ثبت كرده است ، گفت: در مصاحبه اي كه شهرام غفاري به ماه نيوز داده است ، دكتر وي در مورد كميت و نحوه پزشكان با استفاده از سيستم تجويز الكترونيكي گفت: “اكثريت قريب به اتفاق 22000 پزشكي …

۳۰۰۰ پزشك غيرطرف قرارداد به سامانه نسخه الكترونيك تامين اجتماعي پيوستند https://moonnews.ir/۳۰۰۰-پزشك-غيرطرف-قرارداد-به-سامانه-نسخ/ ماه نيوز Wed, 17 Mar 2021 03:40:34 0000 اجتماعي https://moonnews.ir/۳۰۰۰-پزشك-غيرطرف-قرارداد-به-سامانه-نسخ/ مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي كه تاكنون 2000 تا 3000 پزشك غير قراردادي را در سيستم تجويز الكترونيكي ثبت كرده است ، گفت: در مصاحبه اي كه شهرام غفاري به ماه نيوز داده است ، دكتر وي در مورد كميت و نحوه پزشكان با استفاده از سيستم تجويز الكترونيكي گفت: “اكثريت قريب به اتفاق 22000 پزشكي …

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي كه تاكنون 2000 تا 3000 پزشك غير قراردادي را در سيستم تجويز الكترونيكي ثبت كرده است ، گفت:

در مصاحبه اي كه شهرام غفاري به ماه نيوز داده است ، دكتر وي در مورد كميت و نحوه پزشكان با استفاده از سيستم تجويز الكترونيكي گفت: “اكثريت قريب به اتفاق 22000 پزشكي كه طرف قرارداد ما هستند در اين سيستم ثبت نام كرده اند. بعضي ها يك نسخه تهيه كرده اند و برخي ديگر يك نسخه كامل را تهيه مي كنند.

وي افزود: “ما در ماه جاري جهش خوبي در رونويسي الكترونيكي داشته ايم. حدود 0٪ از نسخه هاي بخش خصوصي ، يعني دفاتر طرفين قرارداد ، به صورت الكترونيكي به ما مي رسند.

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي كه تاكنون 2000 تا 3000 پزشك غير قراردادي را در سيستم نسخه الكترونيكي الكترونيكي ثبت نام كرده است ، گفت: “اين مسئله براي ما نيز جالب بود زيرا آنها به نسخه الكترونيكي احتياج ندارند.” علاقه ، برخي اين كار را با لينك دادن به مراكز پيمانكاري ما انجام مي دهند تا بيمار بتواند راحت تر دارو دريافت كند.

غفاري ادامه داد: از هفته گذشته 320 ميليارد دلار براي ارائه نسخه هاي آنلاين پرداخت كرده ايم كه 230 ميليارد آن مربوط به پزشكان بوده است.

به گزارش ماه نيوز ، سيستم تجويز الكترونيكي سازمان تأمين اجتماعي در تمام مراكز درماني طرف قرارداد موجود است و پزشكان پيمانكاري و غير پيمانكاري مي توانند در سيستم تجويز الكترونيكي سازمان ثبت نام كنند ، پس از دريافت نام ، اقدام به خاموش الكترونيكي كنيد.

پزشكان و سازمانهاي تشخيصي و درماني ، اعم از پيمانكاري و غير پيمانكاري ، كه سيستمهاي تجويز الكترونيكي و تجويزي را ارائه داده اند و نمي توانند از سيستمهاي متعلق به سازمان (App.Tamin.IR يا Derman.Tamin.IR) استفاده كنند. ، ممكن است از سيستمها در دفع و استفاده از كپي و پذيرش الكترونيكي كپي از طريق پياده سازي نرم افزار رابط (API).

پزشكان و سازمان هاي طرف قرارداد ، پس از تأييد هويت فرد و پرس و جو در مورد حق درمان بيماران ، از روش هاي اعلام شده توسط سازمان براي تجويز و ارائه خدمات تشخيصي و درماني در زمينه الكترونيكي استفاده مي كنند. همچنين ، اگر سيستم مكانيزه قطع شود ، پزشكان و م institutionsسسات طرف قرارداد مي توانند با استفاده از هزينه هاي مطب پزشك يا نسخه مربوط به م institutionسسه پزشكي ، به جاي صفحه سوابق پزشكي بيمار ، كار كنند.

روش استعلام حق درمان (پوشش بيمه درماني) براي “بيماران خاص” مانند ساير بيمه شدگان است ، با اين تفاوت كه اين بيماران در كدهاي پيگيري و بررسي دسترسي به خدمات پزشكي با دسترسي شناخته شده اند. “ويژه”.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.