بزرگترين موزه معاصر كشور در تبريز افتتاح شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

بزرگترين موزه معاصر كشور در تبريز افتتاح شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۲ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عمارت 1200 متري با هزينه 8 ميليارد روپيه و كمتر از 2 مورد توسط شهرداري تبريز با 25 پروژه مدرن ، 14 پروژه همراه با چندين اثر حجمي مربوط به تاريخ فرهنگي و فرهنگي ساخته شده است. آذربايجان آثار احد حسيني ، هنرمند مشهور تبريزي را حفظ مي كند. اين …

بزرگترين موزه معاصر كشور در تبريز افتتاح شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://myirannews.ir/عمومي/بزرگترين-موزه-معاصر-كشور-در-تبريز-افتت/ https://myirannews.ir/عمومي/بزرگترين-موزه-معاصر-كشور-در-تبريز-افتت/#respond اخبار ايران من Sun, 14 Mar 2021 14:05:23 0000 عمومي https://myirannews.ir/عمومي/بزرگترين-موزه-معاصر-كشور-در-تبريز-افتت/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عمارت 1200 متري با هزينه 8 ميليارد روپيه و كمتر از 2 مورد توسط شهرداري تبريز با 25 پروژه مدرن ، 14 پروژه همراه با چندين اثر حجمي مربوط به تاريخ فرهنگي و فرهنگي ساخته شده است. آذربايجان آثار احد حسيني ، هنرمند مشهور تبريزي را حفظ مي كند. اين …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عمارت 1200 متري با هزينه 8 ميليارد روپيه و كمتر از 2 مورد توسط شهرداري تبريز با 25 پروژه مدرن ، 14 پروژه همراه با چندين اثر حجمي مربوط به تاريخ فرهنگي و فرهنگي ساخته شده است. آذربايجان آثار احد حسيني ، هنرمند مشهور تبريزي را حفظ مي كند.

اين موزه يكي از قديمي ترين موزه هاي كشور است كه طبق برآوردهاي قبلي مي توان از آن به عنوان موزه نيز نام برد.

شهردار تبريز در مراسم تحليف به تعهد كامل شهرداري تبريز به فعاليت هاي فرهنگي و هنري و همچنين به پروژه و پارك پرداخت. ميدان شمالي وي همچنين رويكرد جديد شهري را به عنوان نمونه بارز عنوان كرد.

ايرج شاهين و همه وي اظهار داشت: در اين مدت تلاش كرده ايم هنرها و صنايع دستي را در تبريز كه يك شهر هنري است ترويج دهيم و گالري حيدر بابا يكي از هنرها و صنايع دستي شهرداري تبريز و موزه هنر و آثار استاد است. بهتوني به زودي از آن استفاده خواهد شد در اطراف.

وي افزود: دولت تبريز در حال بازسازي ساختمان كلكته است و ما مي خواهيم موزه صدا و موزه صنعت ايجاد كنيم تا به نتايج آن برسيم.

شهين و همه وي بر اساس وسعت خانه ستارخان ، در دسترس بودن نيمي از گواهينامه هاي مجاور خانه را اعلام كرد.

او گفت كه در پارك ميدان شمالي، يك پارك براي هنرمندان خواهد بود ، وي افزود: احياي يك خانه بزرگ آلاچيق در اين بحران ، كار دولت آغاز شده و پارك ميدان شمالياين معماري همچنين براي هنرمندان ، هنرمندان و هنرمندان تئاتر ساخته خواهد شد.

https://myirannews.ir/عمومي/بزرگترين-موزه-معاصر-كشور-در-تبريز-افتت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.