«موهبت كامل نبودن» صوتي شد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

«موهبت كامل نبودن» صوتي شد

۲۲ بازديد

كتاب ديو “The Gift Inc f Imperfection” نوشته برني براون با صداي ندا پوريان منتشر شد. به گزارش ماه نيوز ، اين كتاب با ترجمه احمد آل توسط انتشارات كتاب كوچه منتشر شده و توسط م byسسه كتاب گويا در قالب يك كتاب صوتي ديو به همراه نهدا پوريان و صداي موسيقي ، با ميكس …

«موهبت كامل نبودن» صوتي شد https://moonnews.ir/موهبت-كامل-نبودن-صوتي-شد/ ماه نيوز Mon, 15 Feb 2021 17:39:12 0000 هنري و فرهنگي https://moonnews.ir/موهبت-كامل-نبودن-صوتي-شد/ كتاب ديو “The Gift Inc f Imperfection” نوشته برني براون با صداي ندا پوريان منتشر شد. به گزارش ماه نيوز ، اين كتاب با ترجمه احمد آل توسط انتشارات كتاب كوچه منتشر شده و توسط م byسسه كتاب گويا در قالب يك كتاب صوتي ديو به همراه نهدا پوريان و صداي موسيقي ، با ميكس …

كتاب ديو “The Gift Inc f Imperfection” نوشته برني براون با صداي ندا پوريان منتشر شد.

به گزارش ماه نيوز ، اين كتاب با ترجمه احمد آل توسط انتشارات كتاب كوچه منتشر شده و توسط م byسسه كتاب گويا در قالب يك كتاب صوتي ديو به همراه نهدا پوريان و صداي موسيقي ، با ميكس و مسترينگ منتشر شده است. كولابخش ناشناس. آهنگساز و نوازنده ، در مدت 6 ساعت و 56 دقيقه منتشر شده است.

در مقدمه اين كتاب آمده است: اين اثر راهنماي دستيابي به زندگي صادقانه با خود و ديگران است.
برني براون استاد تحقيق در دانشگاه هوستون است. او در دو دهه گذشته شجاعت ، ضعف ، شرم و همدلي را مطالعه كرده است.
“هديه نقص” بسياري از مفاهيم اساسي را بررسي مي كند. عشق ، رابطه و اصالت كلماتي هستند كه هر روز به زبان ما وارد مي شوند. به طور كلي كلماتي كه در زبان ها اشتباه گرفته مي شوند معناي اصلي و عميق خود را از دست مي دهند. اين كتاب نگاهي عميق به اين مفاهيم فراموش شده دارد. برني براون ما را در تعريف كلي اين كلمات وارد مي كند تا آسيب كمتري ببينيم و همديگر را بهتر درك كنيم. اين كتاب راهكارهايي را بررسي مي كند كه زندگي صادقانه با ديگران را به همراه دارد و شخص را شناسايي مي كند.
آيا تا به حال احساس ناتواني در برقراري ارتباط صادقانه با ديگران كرده ايد؟ يا در مورد معناي عشق و رابطه گيج شده ايد؟ شما كتاب صحيحي را انتخاب كرده ايد.
از آنجا كه همه به معناي عشق و صميميت از طريق افكار و زندگي شخصي خود هستند ، مردم گاهي اوقات در بيان آن مشكل دارند. بعضي اوقات بايد دكمه “بدون زحمت” خود را ببنديم و وقتي ديگر احساس خوبي نداريم و نمي توانيم كارهاي با كيفيت بالا انجام دهيم ، بايد مدتي صبر كنيم و در موارد خاص از تلاش زياد صرف نظر كنيم.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.