واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

۱۹ بازديد

براساس پايگاه داده ماه نيوز ، دكتر عليرضا رئيسي با تأكيد بر رعايت پروتكل ها در برنامه اصلي امشب شبكه وكالت گفت: “پيش بيني مي شود كه تا پايان ماه مارس ، 13. ميليون نفر را در شمال واكسينه كنيم ، از جمله پرسنل پزشكي و افراد آسيب پذير.” . سخنگوي ستاد ملي كرونا گفت: …

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰ https://moonnews.ir/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ ماه نيوز Sat, 13 Feb 2021 22:12:50 0000 عمومي https://moonnews.ir/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ براساس پايگاه داده ماه نيوز ، دكتر عليرضا رئيسي با تأكيد بر رعايت پروتكل ها در برنامه اصلي امشب شبكه وكالت گفت: “پيش بيني مي شود كه تا پايان ماه مارس ، 13. ميليون نفر را در شمال واكسينه كنيم ، از جمله پرسنل پزشكي و افراد آسيب پذير.” . سخنگوي ستاد ملي كرونا گفت: …

براساس پايگاه داده ماه نيوز ،

دكتر عليرضا رئيسي با تأكيد بر رعايت پروتكل ها در برنامه اصلي امشب شبكه وكالت گفت: “پيش بيني مي شود كه تا پايان ماه مارس ، 13. ميليون نفر را در شمال واكسينه كنيم ، از جمله پرسنل پزشكي و افراد آسيب پذير.” .

سخنگوي ستاد ملي كرونا گفت: “در سال 1400 توليد اولين واكسن ما ، واكسن پاستور 3 تا 4 ماه طول خواهد كشيد. با ورود به توليدات صنعتي و توليد 10 تا 15 ميليون دوز در ماه ، امكان صادرات آن وجود دارد. “اين اتفاق مي افتد.

رئيسي گفت: “10 ميليارد دوز واكسن براي واكسيناسيون 70٪ از جمعيت جهان مورد نياز است.” “واكسيناسيون جهاني در جهان بيش از يك سال طول خواهد كشيد ، زيرا توليد دوز اين واكسن و تزريق آن امكان پذير است ، بنابراين پروتكل هنوز لازم است.” براي مشاهده دقيق.

وي با اشاره به موفقيت در مرحله اول طرح شهيد سليماني و رعايت حداكثر پروتكل ها گفت: تاكنون 9 نفر آلوده به ويروس جهش يافته انگليسي در كشور شناسايي شده اند كه هفت نفر در تهران ، يك نفر در اهواز و يك نفر در آبق ، قزوين.

Ra EC با اشاره به احتمال شيوع ويروس كرون انگليس در كشور گفت: ويروس جهش يافته انگليس بسيار مسري است و جوانان را نيز آلوده مي كند و تنها راه مقابله با آن پايبندي دقيق به پروتكل ها است “و نخست وزير مجبور به بستن و اعمال مجازات شده است.

سخنگوي ستاد ملي مبارزه با كرونا افزود: “قبل از كشف نوع ويروس و رفتار آن ، بايد مراقب رفتار خود باشيم. در خوزستان اين افزايش به دليل كاهش مطابقت با پروتكل به 20٪ است.”

دكتر رئيسي در مورد افزايش تعداد شهرهاي نارنجي در شهرهاي نارنجك گفت: اگر پايبندي به پروتكل ها كاهش يابد ، قله چهارم قطعاً اتفاق مي افتد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.