خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد

۷ بازديد

قائم مقام ناجا با تاكيد بر اينكه طرح برخورد با شليك خودروها از هفته آينده بسته به نياز مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با مجرمان برخورد مي كنيم. به گزارش اخبار ايران من ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت بر فرآيندهاي كسب و كار هوشمند …

خودروهاي شوتي خط قرمز پليس است/ بيشترين قاچاق كالا از مبادي رسمي صورت مي‌گيرد https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/ https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/#respond Wed, 13 Oct 2021 12:37:44 0000 اتفاقات قائم مقام ناجا با تاكيد بر اينكه طرح برخورد با شليك خودروها از هفته آينده بسته به نياز مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با مجرمان برخورد مي كنيم. به گزارش اخبار ايران من ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت بر فرآيندهاي كسب و كار هوشمند …

قائم مقام ناجا با تاكيد بر اينكه طرح برخورد با شليك خودروها از هفته آينده بسته به نياز مردم اجرا مي شود ، گفت: اين يك شغل نيست و ما با مجرمان برخورد مي كنيم.

به گزارش اخبار ايران من ، سردار قاسم رضايي در مراسم افتتاح مركز نظارت بر فرآيندهاي كسب و كار هوشمند پليس گمرك ، هدف پليس را سركوب تروريست ها به ويژه در دولت عنوان كرد و گفت: اقتصاد به شدت در حال سقوط است.

وي در ادامه افزود مقايسه ها نشان مي دهد كه قاچاق گسترده از منابع دولتي انجام مي شود ، افزود: امروز موضوع گشت هاي اطلاعاتي در سيستم هاي امنيتي باز شده است.

وي با تأكيد بر اينكه برخي قوانين و مقررات نيازي به لغو ندارد و نياز به تغيير يا اصلاح دارد ، تصريح كرد: مديران بايد براي رفع نواقص قانون وارد عمل شوند ، پليس به ملوانان و ملوانان كمك مي كند و مرزبانان بارها اعلام كرده اند كه كارشان با نگهبان هاي مرزي.

سردار رضايي با بيان اينكه پليس در انجام وظايف خود به قانون و احتياط پايبند است و روح استقلال و متقاعدسازي مشخص نيست ، افزود:

رئيس پليس با بيان اينكه استقرار افسران پليس سنتي باعث تشويق سرپرستان براي جلوگيري از فساد مي شود ، افزود: نقش سرويس هاي امنيتي عالي است و بايد از آن قدرداني كرد ، اما از اين پس هر ماه پليس بايد پيشرفت خود را گزارش دهد. و در اجراي وظايف محوله هر ماه پيش قدم شويد.

معاون ستاد ناجا گفت: همانطور كه ما براي آزادي جوامعي كه تا حد ترور زندگي مي كنند مبارزه مي كنيم ، امروز اهميتي ندارد. مبارزه با قاچاق بر عهده ما است ، اما بايد سلاح ها و زيرساخت هاي آن فراهم شود.

وي با بيان اينكه نقش نيروهاي امنيتي مستقر در مناسك بايد با كمك برقكاران هوشمند و باهوش انجام شود ، افزود: با نيروي كافي از جانب آنها.

سردار رضايي همچنين گفت كه نتايج پروژه بايد در بازار قابل مشاهده و نمايان باشد ، به ويژه در زمينه توليد ، نه فقط در فرهنگ ، كه همانطور كه گفتيم ، در مسئوليت پذيري بيشتر ابزارها ، به ويژه در بحث پايگاه داده ، امكان پذير است. و مسئوليت اقتصادي ، و پليس افسران درست و ضروري پليس است. “

به گفته وب سايت پليس ، نقش سرويس هاي امنيتي مانند يك قطار است كه كليه سلاح ها و موسسات را تأمين و بهره برداري مي كند و از همه منابع موجود بهره مي برد و مي افزايد: بستر مناسبي براي كساني كه منجر به گسترش صلح اقتصادي مي شوند فراهم شده است. در كشور.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهاي-شوتي-خط-قرمز-پليس-است-بيشترين/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.