واكسن اسپايكوژن در تنها خط توليد داراي تاييديه اتحاديه اروپا در كشور توليد مي شود

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

واكسن اسپايكوژن در تنها خط توليد داراي تاييديه اتحاديه اروپا در كشور توليد مي شود

۱۰ بازديد

بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چه بود؟ و كي منتشر ميشه؟ اول ، اجازه دهيد به اين نكته اشاره كنم كه هدف از مرحله دوم اين مطالعه ارزيابي مجدد ايمن سازي واكسن در تعداد بيشتري از افراد و كشف چگونگي تقويت واكسن سيستم ايمني است. در ابتدا …

واكسن اسپايكوژن در تنها خط توليد داراي تاييديه اتحاديه اروپا در كشور توليد مي شود https://myirannews.ir/علمي/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/ https://myirannews.ir/علمي/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/#respond اخبار ايران من Mon, 16 Aug 2021 15:29:14 0000 علمي https://myirannews.ir/علمي/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/ بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چه بود؟ و كي منتشر ميشه؟ اول ، اجازه دهيد به اين نكته اشاره كنم كه هدف از مرحله دوم اين مطالعه ارزيابي مجدد ايمن سازي واكسن در تعداد بيشتري از افراد و كشف چگونگي تقويت واكسن سيستم ايمني است. در ابتدا …

بياييد با اين س startال شروع كنيم كه نتايج فاز 2 واكسن سيناژن چه بود؟ و كي منتشر ميشه؟

اول ، اجازه دهيد به اين نكته اشاره كنم كه هدف از مرحله دوم اين مطالعه ارزيابي مجدد ايمن سازي واكسن در تعداد بيشتري از افراد و كشف چگونگي تقويت واكسن سيستم ايمني است. در ابتدا ، به دليل استقرار يك سيستم در تحقيقات پزشكي Spicogen حاوي گزارشات آنلاين ، كه مشابه روش ثبت نام V-Safe در CDC ايالات متحده است و ثبت ارزش ، ما تاكنون مشكلات عمده اي نداشته ايم ، اما مشكلات معدود كه آشكار بودند كاملاً ثبت شده بودند در مورد سركوب سيستم ايمني ، آزمايش هاي متعددي با بهترين نتايج انجام شده است و به زودي ، پس از پيگيري ، مقاله منتشر مي شود تا متخصصان بتوانند مطالعه دقيق تري را مورد بررسي قرار دهند. من نمي خواهم هنوز چيزي بگويم زيرا به تاريخ دقيقي كه مي توانيم تأييد كنيم نرسيده ايم ، اما به زودي آماده مي شود ، بنابراين منتظر تأييد و تأييد همه نتايج باشيم.

نتايج ماه گذشته به وزارت بهداشت ارائه شد ، اما تأخير در اعلام نتايج اين است كه واكسن هاي استراليا درخواست بررسي كارشناسان خود را داشته اند و نتايج فعلي به سازمان غذا و دارو ارائه شده است. نتايج به خوبي آزمايشگاه هاي داخلي تبليغ مي كنند. از سوي ديگر ، بخشي از حفاظتي كه اين برج ايجاد مي كند حفاظت از ويروس است و ميزان آنتي بادي اندازه گيري مي شود. نوع ديگري از ايمني كه بايد به دقت آزمايش شود ، تزريق خون است و نتايج به محض تكميل و تأييد به افراد داده مي شود.

آيا فكر مي كنيد براي اين مطالعه خيلي دير شده است ، مخصوصا روزهايي كه مي دانيم حوادث بلايا رخ مي دهد؟ و اينكه مردم از واكسن هاي زيادي كه وارد مي شوند اما هنوز كار نمي كنند خسته شده اند؟

بله ، زمان در حال تمام شدن است. در گذشته امروز ، واكسن ها و واكسن ها بايد توليد مي شدند. آمار بالاي قربانيان امروز به دليل واكسن غير منتظره است. من نمي گويم كه Sinagen قرار است نجات دهنده باشد و وقتي به زودي وارد بازار شود ، همه مشكلات حل مي شود. آنچه در 16 آگوست اتفاق افتاد. ما در چند ماه گذشته شروع به توليد زياد نكرده ايم ، اما پس از آن ، وانمود مي كنيم كه تعداد زيادي واكسن توليد كرده ايم ، بايد به ما اجازه ورود به بازار را بدهيد. اولين نتايج مرحله دوم ، هنگامي كه متوجه شديم Spycogen مي تواند يك واكسن م effectiveثر باشد ، توليد ميليون ها را شروع كرديم و اميدواريم اولين ليست فروش تا پايان ماه سپتامبر آماده شود.

آيا اسپيكوژن از WHO تأييد مي كند؟

براي اينكه بخشي از واكسن WHO باشد ، تحقيقات مرحله 3 به مرحله بعدي مي رسد. بديهي است ، در جلسه اي كه ماه گذشته به ميزباني وزارت بهداشت برگزار شد ، يك مطالعه دو قسمتي Spicogen به نمايندگان WHO ارائه شد ، اما چندين ماه طول كشيد تا درخواست شود تا در ليست قرار گيرد ، و ما تمام تلاش خود را مي كنيم تا استانداردهاي مطالعه را برآورده كنيم. … در سراسر جهان معتبر است و ما تحقيقات پزشكي را با هدف از ابتدا آغاز كرديم. بديهي است ، به دليل ممنوعيت كميته اخلاق ملي و سازمان غذا و دارو ، اين كار دشوار است زيرا ارزيابي الزامات WHO ممكن است با كميته اخلاق ملي كشور ما يكسان نباشد. ما يك كنفرانس ديگر داريم تا گزارش ديگري را به سازمان بهداشت جهاني ارائه دهيم.

برخي از مردم نگران هستند كه واكسن سيناگن ، مانند واكسن پاستور ساخته شده در كوبا ، فرصتي براي تحويل يا تأخير نداشته باشد ، حتي اگر وزارت بهداشت تأييد كند و نوعي اتحاد با استراليا را مشخص كند.

اين يك نگراني واقعي است كه ما بايد در توليد محصولات طبيعي در اين ليست داشته باشيم ، اما آنچه من بايد بگويم اين است كه ما سالهاست پروتئين مي سازيم و تخصص ما در علوم طبيعي و واكسيناسيون در استراليا در دسترس نيست و شهروندان استراليايي و بيشتر توليد توسط سيناگن انجام مي شود. تا به امروز ، ما سعي مي كنيم قول زيادي به مردم ندهيم. ظرفيت ما براي توليد به ميزان 3 ميليون در ماه است ، كه ما در تلاش هستيم تا آنجا كه ممكن است با زيرساخت هايي كه داريم حداكثر كنيم. در 15 سال گذشته ، ما 20 محصول پروتئيني پيچيده تر از اسپيكوژن توليد و به بازار عرضه كرده ايم و دليل ورود ما به حوزه واكسن اين است كه از تخصص بين المللي لازم برخوردار هستيم و شناسايي و نوآوري ما را در ساخت واكسن راهنمايي كرد. در مورد توافق با استراليا ، بايد بگويم كه Spikogen نتيجه مشاركت يا تفاهم بين دو دولت نيست ، بلكه مشاركت بين دو شركت است. يكي شركت واكسن از استراليا و ديگري سيناگن از ايران است و فناوري واكسن به ما منتقل شده است و همچنين Spycogen بيشتري توليد خواهيم كرد. بديهي است ، نام دارويي كه در واكسن استراليا يافت مي شود COVAX-19 است و يك اسپيكوژن از نام انتخاب شده توسط سيناگن است.

برخي هنوز مي پرسند چرا ايراني ها بايد موش علمي باشند و واكسن هاي استراليا در ايران آزمايش مي شوند؟ اخيراً ، رقباي داخلي نيز از پاستور و سيناگن انتقاد كردند.

اين را در مصاحبه هاي قبلي گفته ام و تكرار مي كنم. نظريه موشهاي علمي خالص ، غيرعلمي و اشتباه است. بيشترين مطالعات پزشكي مورد استفاده در ايالات متحده ، انگلستان ، برزيل ، امارات متحده عربي و بسياري ديگر انجام شده است. و اين مشكلات اكنون شكلي از اين است ما واكسن مورد انتظار مردم را نداريم. تا آنجا كه مي توانيم يك واكسن م effectiveثر به مردم تحويل دهيم ، ما كار درستي را انجام داده ايم و من هنوز معتقدم كه دولت جديد بايد تلاش كند تا واكسن مناسب را ارائه دهد تا بتواند افراد بيشتري را واكسينه كند. در همين حال ، ما آمار بسياري از كشورها را مشاهده مي كنيم كه عليرغم واكسيناسيون ، تعداد بيشتري از بيماران مبتلا به دلتا هستند ، اما از آنجا كه واكسن هاي بيشتري دارند ، ميزان بروز آنها بسيار كمتر است و تعداد كمي از افراد آلوده در بيمارستان بستري شده اند.

در مورد دليل عدم واكسيناسيون مردم در استراليا ، بايد بگويم كه اولين مرحله تحقيقات انساني ، كه قرار است ايمن سازي واكسن را آزمايش كند ، در استراليا و استراليا انجام شد. در دو و سه مورد ، بايد توجه داشت كه شركت واكسن استراليا شركتي مشابه بيوتك آلمان است و توليد كننده انبوه نيست و يك شركت واكسن شناخته شده است ، بزرگترين توليد كننده واكسن سيناگن است.

همه افرادي كه در آزمايشات باليني شركت مي كنند بايد مفتخر باشند كه براي بهبود سلامت و دانش خود ابتكار عمل را به دست مي گيرند. همه اين داروهايي كه ما و خانواده مان هر روز مصرف مي كنيم قبلاً به آزمايشات پزشكي اختصاص داده شده است.

آيا مي خواهيد به عنوان واكسن خانوادگي ديگري در پايان تزريق مرحله 3 وارد بازار شويد؟

بله ، من درك مي كنم كه نهادهاي نظارتي كه مي خواهند دسترسي به واكسن را در حين كمك به توليد خانگي بهبود بخشند ، اما واكسن به عنوان داروي جديد شناخته نمي شود و تحقيقات بايد دقيق باشد. با دقت در نظر گرفته شده است ما سابقه انجام مطالعات باليني در محيط را داريم و مي دانيم كه ايمني و ايمني بايد به دقت آزمايش شود ، اما وقتي صحبت از واكسيناسيون مي شود ، مي دانيم كه اين بسيار جديد است و با مقايسه آن يكسان نيست. علاقه من و تيم علمي ما اين است كه تمام تزريقات بايد تكميل شود و ما حداقل چند نفر داشته باشيم كه چند هفته پس از تزريق دوم موافقت كنند. بديهي است كه همه اينها بستگي به قدرت اسپيكوژن دارد كه با مطالعه قابل تعيين است.

آيا فكر مي كنيد واكسن شما از ساير واكسن هاي خانگي م effectiveثرتر است؟

واكسن هاي پروتئيني اغلب ايمن تر هستند زيرا به جاي تزريق كل ، پروتئين سفيد به داوطلبان تزريق مي شود و عوارض جانبي كمتري را ايجاد مي كند. مفيد علاوه بر اين ، خط توليد يك واكسن دائمي است كه GMP توسط اتحاديه اروپا تأييد شده است و مي تواند بازگشت خوبي را براي توليد تضمين كند. از سوي ديگر ، اگر مي توان اين را سودآور دانست ، ما در سالهاي اخير به بزرگترين توليد كننده پروتئين در خاورميانه تبديل شده ايم ، به همين دليل ما اطمينان داريم كه محصولات پايدارتر و پايدارتري خواهيم داشت.

وقتي صحبت از تبليغات براي يافتن داوطلب در اين مطالعه شد ، كجا تبليغ كرديد؟ آيا تا به حال با تعداد داوطلبان مشكلي داشته ايد؟

ما هيچ گونه تبليغات در رسانه هاي اجتماعي نداشتيم كه بخواهد در تلويزيون يا در يك صفحه محبوب باشد. از بسترهاي رسانه هاي اجتماعي اين شركت استفاده شد و شركت كنندگان نيز به صورت حضوري اعلام كردند و خوشبختانه قبل از دوره سوم با تعداد داوطلبان و تعداد بيشتري مشكلي نداشتيم ، مشتركين داشتيم اما مراحل ثبت نام هنوز باز است واجد شرايط شركت در مطالعه هستند. در آينده ، اگر نتايج اين مطالعه مثبت باشد ، دليل مشخصي براي خريد واكسن دولتي وجود ندارد.

يكي از س questionsالات اين مطالعه اين است كه آيا مشخص است كه آنها واكسينه شده اند يا خير.

به طور كلي ، ما به داوطلبان مي گوييم كه به دليل طولاني شدن دوره بعدي ، ممكن است در شش ماه آينده اعلام نشود ، اما تصميم با ما نيست و كميته اخلاق ملي ، هر زمان كه مناسب تشخيص داد ، به ما مي گويد نوع تزريقات را اعلام كنيد فقط دو ماه پس از تولد داوطلبان. در نهايت ، در صورت تأييد واكسن ، همه افرادي كه واكسينه شده اند ، واكسن را خارج از واكسن ملي دريافت مي كنند.

شايعه ديگر اين است كه تصور مي شود واكسن استراليا داراي HIV باشد. شما چگونه به اين افراد پاسخ مي دهيد؟

اين در مورد CSL صادق است ، در ابتدا مشخص شد كه دريافت كنندگان واكسن از نظر HIV مثبت بوده اند ، كه تحقيقات آن را متوقف كرد و با شركت واكسن استراليا و دستگاه COVAX-19 سازگار نيست. و بين دو كشور فقط استراليايي است.

آيا دولت يا دولتي در توسعه اين واكسن دخيل است؟

سيناگن يك شركت تجاري است و با شركت واكسيناسيون همكاري نمي كند.

آخرين س andال و مهمترين س ،ال ، اگر واكسن خوب كار نكرد ، آيا آماده اعلام آن هستيد؟

اين هيچ شركتي را در هيچ نقطه اي از جهان خوشحال نمي كند و متعلق به ما است. ما 15 سال است كه با داروها كار مي كنيم و صادر مي كنيم. شايد اين سابقه باعث مرگ يا مرگ اين پروژه براي ما شود ، بنابراين اگر در زمينه واكسيناسيون خوب عمل نكنيم ، تبليغاتي را انجام مي دهيم و اطلاعاتي كه تا كنون بين ما به دست آورده ايم. متخصصان و بيماران براي ما بسيار مهم است. از سوي ديگر ، همه آنچه در اختيار داريم از وزارت بهداشت و كميته اخلاق ملي است و هيچ كس نمي تواند نتايج را بهبود بخشد.

2121

https://myirannews.ir/علمي/واكسن-اسپايكوژن-در-تنها-خط-توليد-داراي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.