شكل‌گيري خوشه‌هاي كروناي انگليسي در تهران/بيشترين تمركز در مناطق مركزي، جنوبي و بخشي از شرق

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

شكل‌گيري خوشه‌هاي كروناي انگليسي در تهران/بيشترين تمركز در مناطق مركزي، جنوبي و بخشي از شرق

۸ بازديد

مدير اجرايي پزشكي قانوني در پايتخت ، تهران با تأكيد بر لزوم جلوگيري از سفر به نوروز ، گفت: تقريباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان هاي تاج شكل انگليس هستيم. بيشتر آنچه تاكنون بدست آمده ، انتقال به مركز ، جنوب و بخشي از شرق تهران است. به گزارش اخبار ايران من …

شكل‌گيري خوشه‌هاي كروناي انگليسي در تهران/بيشترين تمركز در مناطق مركزي، جنوبي و بخشي از شرق https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شكل‌گيري-خوشه‌هاي-كروناي-انگليسي-در/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شكل‌گيري-خوشه‌هاي-كروناي-انگليسي-در/#respond اخبار ايران من Thu, 18 Mar 2021 17:33:35 0000 مردم و اجتماع مدير اجرايي پزشكي قانوني در پايتخت ، تهران با تأكيد بر لزوم جلوگيري از سفر به نوروز ، گفت: تقريباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان هاي تاج شكل انگليس هستيم. بيشتر آنچه تاكنون بدست آمده ، انتقال به مركز ، جنوب و بخشي از شرق تهران است. به گزارش اخبار ايران من …

مدير اجرايي پزشكي قانوني در پايتخت ، تهران با تأكيد بر لزوم جلوگيري از سفر به نوروز ، گفت: تقريباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان هاي تاج شكل انگليس هستيم. بيشتر آنچه تاكنون بدست آمده ، انتقال به مركز ، جنوب و بخشي از شرق تهران است.

به گزارش اخبار ايران من ، دكتر. عليرضا زالي گفت: در حال حاضر 2282 بيمار با رگ خوني در تهران بستري شده اند در حاليكه حدود 780 نفر در بيمارستان بستري شده اند. علاوه بر اين ، اكثر بيماران كرون كه در 24 ساعت گذشته در بيمارستان هاي دولتي و خصوصي بستري شده اند بيش از 380 نفر است در حالي كه 122 بيمار در بيمارستان بستري شده اند.

وي افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهراني بر اثر بيماري قلبي فوت كرده اند و 168 بيمار در واحد ما بيمار هستند و همچنين 39 بيمار جديد در 24 ساعت به دليل بيماري بيمار هستند.

زالي درباره تاج انگليس در تهران اظهار داشت: متأسفانه تقريباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در تاج به دليل تاج انگليس هستيم. بيشتر آنچه تاكنون بدست آمده ، انتقال به مركز ، جنوب و بخشي از شرق تهران است. طي هفته گذشته ، ويروس به مركز ، جنوب و شرق تهران گسترش يافته است و مشترياني را كه در بيمارستان ها و مناطق مسكوني مشاهده كرديم آلوده به ويروس جهش يافته هستند آلوده مي كند.

وي تاكيد كرد: مهمترين مسئله پرهيز از پياده روي است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد جهش در 29 منطقه كشور هستيم و در تمام مناطق كشور در معرض تعدادي از سويه هاي ويروس قرار داريم. از آنجا كه بيشترين سفرهاي نوروزي از تهران به ساير مناطق كشور است ، آنها به تمام نقاط جهان سفر مي كنند و در معرض ويروس هاي جديد قرار مي گيرند ، و هنگامي كه آنها به تهران بازگشتند ، گروه هاي مختلف ويروسي در تهران خواهيم داشت و طبيعتاً مي توان هفته سوم هفته هاي سخت داشته باشيد. و پنجشنبه ، آوريل.

انتهاي پيام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شكل‌گيري-خوشه‌هاي-كروناي-انگليسي-در/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.