دستاوردهاي علمي چهار دهه همت و تلاش

اطلاعات جامع تخصصي ويلاهاي ايران و جهان را از اين مرجع دنبال كنيد.

دستاوردهاي علمي چهار دهه همت و تلاش

۱۷ بازديد

براساس پايگاه داده ماه نيوز ، غلامحسين رحيمي ، معاون تحقيقات و فناوري وزارت علوم ، در برنامه تيتر امشب شبكه اوبر گفت: تعداد دانشجويان از 180،000 در ابتداي انقلاب به بيش از 4 ميليون نفر در سال 1992 افزايش يافت. رحيمي گفت: اكنون براي هر متقاضي دانشگاه يك صندلي داريم و مسئوليت نياز كشور …

دستاوردهاي علمي چهار دهه همت و تلاش https://moonnews.ir/دستاوردهاي-علمي-چهار-دهه-همت-و-تلاش/ ماه نيوز Wed, 17 Feb 2021 22:36:14 0000 عمومي https://moonnews.ir/دستاوردهاي-علمي-چهار-دهه-همت-و-تلاش/ براساس پايگاه داده ماه نيوز ، غلامحسين رحيمي ، معاون تحقيقات و فناوري وزارت علوم ، در برنامه تيتر امشب شبكه اوبر گفت: تعداد دانشجويان از 180،000 در ابتداي انقلاب به بيش از 4 ميليون نفر در سال 1992 افزايش يافت. رحيمي گفت: اكنون براي هر متقاضي دانشگاه يك صندلي داريم و مسئوليت نياز كشور …

براساس پايگاه داده ماه نيوز ،

غلامحسين رحيمي ، معاون تحقيقات و فناوري وزارت علوم ، در برنامه تيتر امشب شبكه اوبر گفت: تعداد دانشجويان از 180،000 در ابتداي انقلاب به بيش از 4 ميليون نفر در سال 1992 افزايش يافت.

رحيمي گفت: اكنون براي هر متقاضي دانشگاه يك صندلي داريم و مسئوليت نياز كشور به فارغ التحصيلان در هر زمينه را بر عهده داريم.

معاون تحقيقات و فناوري وزارت علوم گفت: تقريباً در هر شهر م institutionsسسات آموزش عالي داريم.

وي افزود: حدود 30 سال پيش ، اگر مي خواستيم مرخصي دانشگاهي را فراهم كنيم ، بايد فارغ التحصيلان خارج از كشور را براي تحصيل و گرفتن دكترا بفرستيم ، اما در حال حاضر دانش آموزان را به رشته هاي بسيار كم مي فرستيم.

رحيمي گفت: “ما در حال حاضر 20،000،000 دانشجوي پزشكي داريم كه عمدتا از خارج از كشور هستند و در حال آموزش برخي از دانشگاههاي كشورهاي همسايه هستيم.”

معاون تحقيقات و فناوري وزارت علوم گفت: در سال 2020 بيش از 66000 سند علمي را در پايگاه هاي علمي ثبت كرده ايم و از اين نظر در رتبه 1 جهان قرار داريم.

رحيمي اظهار داشت: در سال گذشته بيشترين پيشرفت را در كيفيت مقالات در جهان داشته ايم و ايران از نظر مقالات پر استناد رتبه 12 را در عرصه بين الملل دارد.

وي افزود: درست است كه همه كشورها در حال توسعه هستند ، اما كشور ما در بيشتر زمينه ها اول است و دانش ما كاملاً بومي است و ريشه در خود كشور دارد و دانش و دانش جوانان كشور است.

در ادامه برنامه ، مدير پژوهشگاه رويان به موفقيت هاي كشور در زمينه سلول هاي بنيادي و ناباروري و بيوتكنولوژي اشاره كرد و جبارعلي ذاكري ، رئيس دانشگاه علم و صنعت نيز از كشور نام برد. توسعه فضا و ماهواره.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.